IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

В Lexus смятат седаните за „мъртви”

Японският производител ще прави комби

В Lexus смятат седаните за „мъртви”

Стандартните седани са умиращ вид и съвсем скоро те ще изчезнат напълно. Това обяви един от шефовете на Toyota Motor Company – Токио Фукуичи, който отговаря за развитието на моделната гама на концерна, както и за марката Lexus.

В Lexus смятат седаните за „мъртви”

„Съвсем скоро ще настъпи времето, в който стандартните седани просто ще изчезнат. Хората се ориентират към кросоувърите и това е напълно нормална реакция, тъй като тези автомобили предлагат по-голяма свободно пространство и  по-високо място за седене. Затова трябва концепцията на седаните да се промени”, обясни Фукуичи, цитиран от Autocar.

Според топ-мениджъра, крачка в тази посока са направили именно в Lexus с новия LS, който бе показан на автосалона в Детройт. При този модел седанът се превръща във фастбек. Подобна теннденция се забелязва и при други производители.

„Сега е напълно нормално собственикът на скъпа кола да седи в нея по джинси и тениска, а неговият шофьор да бъде с костюм. Трябва да излезем от стетеротипите, в които са попаднали седаните и да започнем да залагаме на по-динамични автомобили”, каза още Фукуичи.

Шефът на Lexus е категоричен, че иска компанията да направи комби, което да включи в моделната си гама. То трябва да бъде по-ниско от автомобилите от SUV-сегмента, но и да е по-дълго от традиционните комбита. Според Фукуичи, компанията му има ресурсите да направи подобен автомобил, който да се отличава значително от стандартните комби-модели.

Снимка: Lexus

 

Тагове: toyota motor company
0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    GP ( преди 2 години )
    Вярваш ли си изобщо, че Lexus LS има по-лоша возия от Phaeton... Повози се в някой друг Lexus, пък може и да спреш да говориш глупости, знае ли човек. Забавно е как всички плюете кола, в която не сте се и возили, само сте виждали по улиците и най-много да имате някой познат с IS200...
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ти сам вярваш ли си, че Лексус се приближавало до возия на Ролс ? Не съм се возил никога в Ролс, но се обзалагам, че Лексуса, дори не се приближава до возията на VW Phaeton, пък да не говорим за истинските премиуми.
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Само че Пасата в който се возя е доста по безшумен от въпросния Авенсис, а беше на 5г тогава при теста. Относно децибелите, възможно е и да е до въпрос на възприятие. Гумите ги остави, става въпрос основно за шум от мотора. Както и да е, в Лексъс не съм се возил, нямам представа как е.
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    GP ( преди 2 години )
    Всички модели на Лексус са по-обезшумени от конглокентните модели на други марки с изключение на споменатото последно поколение на Lexus RX. А колкото до това, че Lexus няма ли шанс при флагманите еее просто абсурдно да го говорите. Лексус LS отдавна се слави с возия по-близка до тази на Rolls-Royce, отколкото на който и да е свой конглокент. Знам, че всички сте предразположени към хранене на японски автомобили, но моля проверявайте източниците си!!!
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Значи Пасат е малко по-шумен според това, което говориш. Така излиза. Данните го доказват. И ква стана накрая, както по-долу стана на въпрос се оказва, че немските са по-шимни. Малко, но по-шумни. А като тествате правите ли го на един и същи път да ви питам? Само да спомена, че Е-класата на МБ по Витиня е по-шумна от Опел Корса по АМ Тракия. Лично съм мерил шума в купето с телефона. Така, че от много неща зависи. Зависи и с какви гуми си също. Някой са много шумни, а други тихи. Така,че дерзайте
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Не знам къв е линка по долу, но Авенсис около 2014 май е фейс лифт е трагедия над и около 3к оборота. Става дума за бензин. Лично тестван от мен, чисто нов и това ме отказа от покупката му. Останалите модели на Тойота не правят изключение, карал съм и съм се возил много пъти в Корола около 2003-2004 пак фейслифт, бензин. Същото дърво откъм изолация
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Triforse, значи си съчиняваш и се опитваш да заблудиш тези, които истински се интересуват от автомобили и знаят как точно стоят нещата. Ти какво си карал и какво си усетил е едно и съвсем друго е какво ти дават хората, като официални характеристики. Или викаш на теб да вярваме, а на специалистите не. Колегата отдолу ти е дал линк. Разгледай го и спри да пишеш простотии, защото от смешен, започваш да ставаш жалък, колкото повече се мъчиш да изкривиш истината!
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 2 години )
    "Да не се окаже, че е точно обратното и си поредния, който си фантазира врели-некипели или е чул поредния слух в кръчмата." Моля да не ме бъркаш със себе си. По кръчми не ходя от доста време. Немските автомобили са по-тихи, няма какво да ти доказвам и изброявам. Ходих на доста тестове на автомобили и съм сигурен в това, което ти пиша. Даже корейските автомобили се научиха да ги обезшумяват! Но не ми се спори, а и темата е за хечбек. Ако имаш само един автомобил, тогава става!
  • #8
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    trb стана ли ти тъпо? :)
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ихххх, тойотка - комби. Ама че яко.