Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Toyota Corolla сменя радикално посоката

Следващото поколение на модела ще получи нова платформа и хибридна версия

Toyota Corolla сменя радикално посоката

Следващото поколение на най-популярния модел на планетата – Toyota Corolla, ще излезе през 2018 г. Представител на компанията разкри пред медиите по време на автосалона в Шанхай какво трябва да очакваме от 12-ата генерация на автомобила.

Toyota Corolla сменя радикално посоката

Машината ще бъде изградена на новата модулна платфома TNGA или по-точно на нейната версия GA-C, предназначена за компактни модели. На нея бяха създадени още Toyota Prius и Toyota C-HR, а предстои да бъде пуснат и кросоувър в стила на първото поколение на RAV-4.

При предишните две генерации на Corolla беше използвана архитектурата Toyota New MC, като сегашното, 11-о поколение, се произвежда от 2013 г. Промяната на шасито ще доведе и до новости в конструкцията. В компанията ще заложат на високоякостна стомана с лазерно заваряване и задно многоточково окачване, което ще замени сегашното полунезависимо.

Промените ще има и при силовите агрегати. Моделът ще получи хибридна версия, която ще бъде взаимствана от Prius Prime. В неговата основа е 1,8-литров бензинов мотор, който работи с електромеханичен вариатор. Мощността на агрегата е 122 к.с. Досега от Toyota предлагаха хибрид само за две от версиите на модела – хечбека Auris и седана Corolla за китайския пазар (на снимката).

Останалите двигатели ще зависят от конкретния пазар, на който ще се предлага автомобилът. Очаква се те да бъдат идентични с тези на кросоувъра C-HR. Това означава, че Corolla ще получи 1,2-литров турбомотор 8NR-FTS (116 к.с.), 1,5-литров атмосферен 2NR-FE с мощност 90 или 104 к.с., както и 2,0-литров 3ZR-FAE (155 к.с.).

Според японските медии, през 2018 г. ще бъде представено единствено версията на модела за вътрешния пазар, а едва през 2019 г. новата Corolla ще се появи и в други държави.

Снимка: Toyota

Тагове: prius toyota corolla tnga
0 от 500
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    За това че Тойота произвеждат в Турция можеш да благодариш на европейките мита за японска продукция. А качеството на продукцията и технологиите на завода им в Турция превъзхождат немските фабрики, просто защото Мехмед от "Адапазаръ" е трениран в Lean Manufacturing от създателите му, докато Мехмед във Волфсбург действа по някакво полу-скалъпено полу-погерманчено копие на оригинала интерпретирано с грешки и недоумение.
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Хех, вагита, прости сте като автоджурналисти начи.. Тойота ползва лазерни заварки от 98-ма. Тук става въпрос за laser screw welding - лазерна винтова заварка, не просто точково заваряване с лазер. Технологията е въведена от Тойота през 2013 и превъзхожда обикновените лазерни заварки с по-голяма прецизност, дълбочина, съответно здравина, бързина - време за заварка под 1 секунда в сравнение с 2.5 секунди за обикновените лазерни заварки, и не на последно място разход на енергия около 55% по-нисък.
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 1 година )
    Безработното "професорче" кара бяла Корола в мокрите си сънища, а всъщност е един неудачник с незавършено средно ,който няма пари дори и за голф2 за 300 лева.Хуморът му е а ла Славиту Трифунофф т.е.безнадеждно простоват!
  • #17
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нова платформа...! Следва поредица от сервизни акции.
  • #16
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Е, за Тойота е нещо ново. Наистина са жалки!
  • #15
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Високоякостна стомана и лазерно заваряване ... Тойота откриха топлата вода! Настоящия Голф, Фокус и i30 веще са на пазара със същата технология. Тойота, скукаааа!
  • #14
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    В последния тест хибрида на хюндай утрепа приуса. Трансмисия DCT, по-тих мотор и несравнимо по-добра возия, качествен салон. Има го в АБ. Голямо унижение за Тойота.
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    И да ви споделя една тайна, това че сега съм професор се дължи на бялата ми Корола. Звучи нелогично, но след като я купих и станах много по - умен и за няколко години изкарах още 2 магистратури и 3 професури и написах 17 книги само тази година. Така е като караш японска кола. Пробвайте всички.
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Забравих да питам, това че съм професор и имам бяла, еко и много технологична Корола дава ли ми право да коментирам ? Аз по - добра кола не съм виждал и не съм карал.
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ако това някога е вече минало време и вече сме си купили нови коли ? Аз лично съм професор и карам бяла Корола, бъкана е с технологии. И съм еко. И имам 'хил асист' за автоматична трансмисия. От 8 години не съм сменял масло, защото не бута грам масло.