IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В BMW M се отказват от мехничните скорости

Роботизираните трансмисии DCT също отиват в историята

В BMW M се отказват от мехничните скорости

Засега купувачите на спортни коли от М-подразделението на BMW все още имат възможност да ги оборудват с механична скоростна кутия. Съвсем скоро обаче баварците най-вероятно ще се откажат както от ръчните, така и от роботизираните трансмисии.

В BMW M се отказват от мехничните скорости

Вицепрезидентът на BMW M - Питър Квинт, заяви пред изданието Drive, че на сегашната фирмена роботизирана скоростна кутия DCT, с която се оборудват колите, и остават максимум 6-7 години живот. След това концернът ще се завърне към традиционния автомат с хидротрансформатор.

"Сега на пазара се предлагат автомобили с 9, дори с 10 предавки, така че проблем с технологията в тази сфера няма. При излизането си DCT имаше две основни предимства - беше много лека и лесно превключваше скоростите. Тези приемущества постепенно намаляват, тъй като автоматичните скоростни кутии стават все по-умни и по-добри", обясни Квинт.

Топ-мениджърът допълни, че изборът на скоростна кутия за дадена спортна кола оказва влияние не толкова скоростта при смяна на предавките, колкото издържливостта на конкретния агрегат. Квинт е недоволен от качествата на механичните скоростни кутии, използвани за М-моделите на BMW, като не изключва възможността те да отпаднат при смяната на поколенията на семейството M3/M4. Тяхното място ще заеме именно роботизираната DCT-трансмисия, която на по-късен етап ще бъде сменена от традиционен автомат.

Снимка: BMW
 

Тагове: bmw m
0 от 500
  • #8
    8 rate up comment 19 rate down comment
    скорост ( преди 6 години )
    А сега кажете, като е толкова хубав автоматика, защо няма състезателна кола автоматик.Как пък онези "некадърници" не са се светнали, че автоматика е по-як.
  • #7
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    доше, теб когато и да те прагази фоуф, все е късно !няма такъв жалък хейтър !целия сват вече прави коли с автоматици с двоен съединител , като първи бяха Порше след тех VW само на дошо му е криво от тази работажалък хейтър недоубит !
  • #6
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Гейска работа :)Поне те да са щастливи
  • #5
    14 rate up comment 21 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Хех, а пък вагонетките колко милиони изсипаха в пропагандни партенки колко велико било DCT-то.. Една удачна технология нямат вурстовете. Когато вурст седне да разработва технология, то е за да покаже на света как НЕ трябва да е прави. То не бяха турбинирано даунайзване, канцерогенни дизели, двойни съединители... всичките им технологии са за бунището на историята.
  • #4
    20 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 години )
    Абе за женчовци, ама като трябва да направя 100 км градско в София и се псува* що не си взех автоматик
  • #3
    16 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Автомата е за женчовци.
  • #2
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    разгелебая време им, требеше !
  • #1
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Учуден ( преди 6 години )
    Най-накрая!