Да ни прощават мотоциклетистите, но ние открай време си знаем, че две колела не са достатъчни. А ако се съди по печалната история на машини като Reliant Robin, и с три не е кой знае колко по-добре. Какво се случва обаче, ако сметнете, че и четири са малко? Британското издание Auto Express се опитва да отговори на този въпрос, селектирайки най-добрите автомобили с по шест и повече колела в историята.
Най-интересните коли с повече от 4 колела (ГАЛЕРИЯ):
Авторос Шаман
Естествено, никъде не е речено, че трябва да се задоволявате с 6 колела. Руската компания "Авторос" например не се е, и в резултат нейният Шаман има рядко срещаното в цивилния живот задвижване 8х8. Машината тежи почти 5 тона, дълга е 6.30 метра и е предвидена за тежък - в руския смисъл на "тежък" - офроуд. Затова и двигателят не е пистово чудовище, а 3-литров турбодизел от Iveco със 180 коня - муден, но силен в тегленето. Можете даже да монтирате пропелер, с който да плавате в реки и езера.
Естествено, никъде не е речено, че трябва да се задоволявате с 6 колела. Руската компания "Авторос" например не се е, и в резултат нейният Шаман има рядко срещаното в цивилния живот задвижване 8х8. Машината тежи почти 5 тона, дълга е 6.30 метра и е предвидена за тежък - в руския смисъл на "тежък" - офроуд. Затова и двигателят не е пистово чудовище, а 3-литров турбодизел от Iveco със 180 коня - муден, но силен в тегленето. Можете даже да монтирате пропелер, с който да плавате в реки и езера.