IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият Porsche Cayenne сваля 100 кг.

Кросоувърът на немците ще дебютира през 2018 г.

Новият Porsche Cayenne сваля 100 кг.

Третото поколение на Porsche Cayenne ще бъде поне със 100 кг. по-леко от своя предшественик. Това съобщава изданието Auto Express, според което кросоувърът ще се появи на пазара най-късно през лятото на 2018 г.

Новият Porsche Cayenne сваля 100 кг.

Всъдеходът ще бъде изграден на модулната платформа MLB Evo, която вече се използва при моделите Audi Q7 и Bentley Bentayga. Тя ще бъде и в основата на следващия Volkswagen Touareg, както и на Lamborghini Urus, който трябва да се появи на пазара в началото на 2018 г.

Очакванията са новият Cayenne да взаимства голяма част от стилистическите елементи на по-малкото си братче – Macan. Като цяло флагманският SUV на Porsche обаче ще запази лесно разпознаваемия силует. В салона ще се появи цифров панел и консола в стила на новото поколение на Panamera.

От този модел ще бъдат взаимствани и силовите агрегати на всъдехода. Те включват 2,9-литров туин-турбо V6 и 4,0-литров би-турбо V8, развиващи съответно 440 и 550 к.с.

Шефът на отдела за изследвания и разработки в Porsche – Волфганг Хатц, вече открито обяви, че новият Cayenne ще стане най-бързият всъдеход на планетата. В момента това звание принадлежи на Jeep Grand Cherokee Trackhawk, който е оборудван с 6,2-литров HEMI, развиващ 707 к.с. Американският модел ускорява от 0 до 100 км/ч за 35 секунди и развива над 300 км/ч.

Освен стандартен Cayenne компанията Porsche ще предложи и версия крос-купе. Този автомобил вече бе забелязан по време на изпитания през лятото на 2016 г.

Снимка: AutoExpress

Тагове: porsche cayenne
0 от 500
  • #11
    13 rate up comment 3 rate down comment
    re ( преди 2 години )
    Айде честито, таз година Дачия, догодина кола.
  • #10
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    До отчаяния злобар , само да вметна че на Мондеото което карам , фаровете се държат на два клина , дърпаш нагоре , откачаш буксата на крушката и фара е изваден.Много бързо лесно и безпроблемно за обслужване , сега ако някой майстор забрави да сложи двата клина фаровете най вероятно ще изпаднат , но това не е по вина на производителя...има разлика между практичност и дебилизъм при автомобилостроенето....явно ти си фен на второто
  • #9
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Dacia forever ( преди 2 години )
    Аз знам от вътрешен човек, че готвят Дачия Докер с двигател HEMI. Майкаааа! Ще ви отвея сополанковци с немските каручки.
  • #8
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Alien ( преди 2 години )
    ...Американският модел ускорява от 0 до 100 км/ч за 35 секунди ... AUTOMEDIA zasramete se ! 0-60 mph 3,5sec !!!
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Неук ( преди 2 години )
    Не можах да намеря статията на Ауто експрес ( може би защото е много стара ), но според AMuS, Autobild, Top Gear и др. списания килограмите за сваляне са 200. Появата ще е в края на 2017 и ще се продава от 2018, а колкот до характеристиките, също им различия от цитирани6те в превода. Та въпросът ми е, сигурни ли сте, че сте превели статията правилно и сте разбрали съжденията в нея?
  • #6
    16 rate up comment 4 rate down comment
    re ( преди 2 години )
    По-добре да карам грип, отколкото тойота.
  • #5
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Striker ( преди 2 години )
    Най-интересното е, че не се отказват от тоези недорамзумения като Кайен, Панамера и т.н. Явно единственото, от което ВАГ-е-нал се интересуват са парите на малкопишковците. Жалко за Порше, Ламбо, Бентли...
  • #4
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Били направени да се свалят лесно ... Фаровете не крушките??? Еми немски инженерен гений, думи нямам. На ВАГ половината неща са им закрепени с "Щипки" и струват една торба с пари а са вадят с голи ръце. Еми не съм виждал на мерцедес или бмв да им се вадят фаровете така и да имаше и паднал фар в движение на троше. В София всеки ден виждам Туарег, АУди или троше без фарове. Пестят от винтчета та да изкарат още малко парички и да кажат , че са ги олекотили с още 2 грама. Или просто са си ***...
  • #3
    10 rate up comment 11 rate down comment
    The vice ( преди 2 години )
    Порше беше, преди народните модули да го обезличът....старите модели са икони..на новите цените им са икони
  • #2
    24 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ейй, тази зл0ба ще ви затрие, бе. Има-няма какво да каже, ще тича да се изкъка под статията. Фаровете на първото поколение Кайен си бяха идеални, само че се крадат лесно, защото са направени да се демонтират лесно. А не като някое пиклив0 френско недоразумение, на което трябва да разглобиш половината кола, за да смениш една крушка. Но за наш Ганьо иначе "падали" фаровете. И по принцип Порше е такава спортна икона, че на която и марка да си фен, би звучало ифантилн0 да ги обиждаш.