IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Над какво работи "Лада"?

Руско-френската компания готви нови модели, хибриди и собствен автоматик

Над какво работи

Президентът на най-големия руски автомобилен производел АвтоВАЗ - Никола Мор, разкри плановете на компанията за следващите няколко години. Френският мениджър стори това по време на руския автомобилен форум Adam Smith Conference, провеждащ се в Москва.

Най-близките нови модели


Над какво работи АвтоВАЗ

Според Мор, основните събития за АвтоВАЗ до края на годината ще станат премиерите на два нови модела на Lada - комбитата Vesta и Vesta Cross. Освен това шефът на руския автомобилен гигант потвърди, че моделите XRAY и Vesta (на снимката) ще получат топ-версии Exclusive, които ще се отличават по хромираните елементи по каросерията и скъпата кожа и алкантара в салона.

Компанията подготвя и специална серия на модела Lada 4x4, посветена на 40-годишнината на легендарния автомобил. Тя ще излезе на 5 април, когато е и рожденият ден на всъдехода.

Обновяване на гамата


До края на 2019 г. АвтоВАЗ планира да пусне на пазара и 4 обновени версии на сегашните си модели. Нов дизайн ще получат Largus, Kalina и Granta, които ще се присъединят към споменатия вече нов вариант на Lada 4x4. Всички автомобили ще се предлагат и с изцяло подменен интериор.

По-далечното бъдеще


Над какво работи АвтоВАЗ

За периода 2020-2022 г. се предвижда появата на цели 5 нови модела, както и на 2 фейслифта. Засега е известно, че смяна на поколенията ще претърпи Lada Vesta, а обновяването ще засегне Lada XRAY.

Автоматични скоростни кутии


Над какво работи АвтоВАЗ

До 2020 г. в завода на компанията трябва да започнат да разработват автоматични скоростни кутии. Сега клиентите на Lada получават опростена роботизирана трансмисия, която е най-евтиният начин за премахване на педала на съединителя. Според вицепрезидента на АвтоВАЗ - Харалд Грюбел, автомобилният гигант ще разработи класическа автоматична скоростна кутия или вариатор.

Задвижване на четирите колела

В стратегията на компанията е заложено и развитието на системи за задвижване на четирите колела. Това обаче може да стане не по-рано от 2021 г. Горе-долу по същото време ще стартира и разработката на комплекс помощници на водача (ADAS), както и на други електронни системи. Не са забравени и хибридните агрегати, които АвтоВАЗ също смята да започне да развива.

Перспективите


Над какво работи АвтоВАЗ

Пазарният дял на Lada в Русия продължава да е 20%, като целта пред АвтоВАЗ е да запази този показател. Търсят се възможности и за по-голям износ, като за това основна помощ ще окаже алиансът Renault-Nissan, който ще помогне на компанията да стъпи на нови пазари.

Снимки: АвтоВАЗ

Тагове: vesta
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ТОЖТГОЖГТ ( преди 2 години )
    до анонимен относно 3-5000 лева отгоре за безопасност ако ги имам тия 3 до 5 бих си взел неекоя по голяма кошница , ама при тия заплати това е положението и само не ми разправяте че не работиме и т.н.Като излезнеш студент и почнеш в някоя верига супермаркети на 500 лева да те видя каква кола ще си вземеш , това при условие че мама и тате ги няма и трабва да си под наем и да не крадеш и да не се занимаваш с наркотици
  • #13
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Владо ( преди 2 години )
    Моля, ви стига с тези компютърно генерирани имиджи. Произведете нещо реално което да се движи по улиците и ние да го видим! Авто Ваз, Толиати и прочее са в технически фалит. Нисан само ще загубят пари, както много.
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Кола - квазимодо! ( преди 2 години )
    Грозна като дачия, чуплива като рено!
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Знаещ ( преди 2 години )
    До Автор(10) Лагуната ти случайно да е с 2.2 dci дизела и да ти е издържал и да знаеш че 200k са ти реалните километри. Лагуна повече от 250k с този двигател НЕ МОЖЕ ДА ИЗДЪРЖИ!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #10
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Автор(10) ( преди 2 години )
    Абе на каква база видял на картинка ли даваш мнение, дали един дъртар dCi е по-добър от нива. Не еееееееееее.На база служебни коли. На база лични лагуната ми може да е по табло на 200к а реално близо 1 000 000 и дизела пее без да се коси а руската машина на 120к вече е за бракуване.
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    raptor ( преди 2 години )
    Удивен съм как не сте го обърнали на руснаците са пълни пияндета и не могат нищо! Поздравления! Малко сте се култивирале!
  • #8
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Досега и после ( преди 2 години )
    Досега лада бяха грозни но все пак здрави, а после ще са грозни като дачия и чупливи като рено.
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Гошо ( преди 2 години )
    Търсят се възможности и за по-голям износ, като за това основна помощ ще окаже алиансът Renault-Nissan, който ще помогне на компанията да стъпи на нови пазари. Пазарът в БГ е разработен - Дачия Логан, Сандеро, Дъстър, Докер и др. Те са по-добрата алтернатива от прохождащите руски дачии....
  • #6
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    "мен ме интересува да е нова и ефтина , пука ми на шапката за сглобката и за безопаасноста " безопаасноста, както ти и казваш определя много неща.Важно е да е на ниво, понеже всяка кола може да стане тотал при определени случаи, но размера на истински важните щети - животи може да варира много!Ламарините винаги са по-евтини. Дори и да означава да се бръкнеш с 3-5000 лева над цената на подобни казани.
  • #5
    12 rate up comment 0 rate down comment
    zzz ( преди 2 години )
    Предлагат се в България! И Веста, и Калина, и Калина Крос, и т.н. Вносителя е "НАР" Хасково. Който търси - намира. Единствено Х-рей не се предлага въобще за Европа като цяло...