IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Промяна в плана - новият VW Phaeton става конкурент на Tesla

Моделът ще бъде създаден от нулата и ще излезе през 2020 г.

Промяна в плана - новият VW Phaeton става конкурент на Tesla
Новият флагмански седан на Volkswagen ще бъде създаден от нулата, ще се задвижва с електричество и ще се конкурира директно с Tesla Model S, съобщава изданието Autocar, като цитира шефа на компанията Херберт Дийс. От думите му става ясно, че моделът ще носи името Phaeton, въпреки че няма да има нищо общо с добре познатия автомобил.

Промяна в плана - новият VW Phaeton става конкурент на Tesla
 
Производството на сегашния VW Phaeton продължи 15 години и бе спряно едва през миналата есен. Това беше най-амбициозният и най-скъп проект в историята на концерна Volkswagen Group, който се оказа и неговият най-голям провал. "Рожбата" на Фердинанд Пиех доказа, че луксозен автомобил с големи размери може да бъде произведен от обикновена марка, но именно нейната емблема кара гоlляма част от купувачите да се откажат от придобиването му.
 
От няколко години се носят различни слухове за бъдещето на Phaeton, но едва сеге вече е ясно, че във Volkswagen нямат намерение да се отказват от модела, а ще му дадат няколко години почивка, след което ще го върнат на сцената като луксозен електрически седан.

"Ние хвърлихме много сили за разработката на новия Phaeton, но това се оказа недостатъчно. Съвременият голям седан трява да бъде конкуретноспособен и дори да превъзхожда Tesla Model S, който повечето производители считат за образец за подражание в този сегмент", обясни Дийс.

Новото поколение на VW Phaeton ще бъде изградено на модулната платформа за електромобили MEB и ще се появи ориентировъчно през 2020 г. Според Дийс като параметри германският седан ще превъзхожда Tesla Model S, но със сигурност през следващите 3-4 години и американският производител няма да стои със скръстени ръце.

Снимка: Volkswagen
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Кво фалите тоя американски *** бе ония! Тесли пирони бичкии бъдещето принадлежи на ФВ.
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пиех го е казал- обикновена марка. Това са Фолксваген, нищо особено.
  • #10
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Защо са кръстили тази КАРУЦА с името файто не зная!Все едно Гоуф да го кръстят лимузина!Като изключим написаните глупости в поредната рекламна статия за ВАГ (познайте кой плаща рекламата) за първи път да чуя, че някое ВАГенска каруца щяла да конКУРира нещо друго. До сега все другите конКУРираха, немските ке.неФи. Ся как тъй се извъртяха нещата незнам. Ама докато излезе, ако изобщо някога излезе смятайте, че ще се обърне палачинката и другите ще ги конКУРират, нищо, че каручката не е излязла.
  • #9
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Те докато VW направят фаетон(каруца), Тесла ще са изкарали модел SSS.
  • #8
    10 rate up comment 6 rate down comment
    до: от опит ( преди 7 години )
    Тези глупости за сглобката, фугите и интериора извънземните ли ти го казаха или чуваш други гласове?И в двата случая върви на лекар да се прегледаш и тогава пиши от опит!
  • #7
    11 rate up comment 10 rate down comment
    от опит ( преди 7 години )
    Теслата е уникален автомобил (за сега)като динамика и чисто шоферско усещане - няма равна !кара се като картинг с този нисък център на тежестта и 100% въртящ момент от нулата !НО - като сглобка е ужасяваща !няма една с една фуга и луфт да съвпадат и да са равни и вън и вътре !Интериора на пръв поглед изглежда много добър , НО с времето се разтропва и много бързо се захабява - за 6 месеца изглежда все едно е на 20 години !!!затова руснаците масово го сменят с такъв на бмв ...
  • #6
    18 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Tesla Model S е от години на пазара и се продава повече от успешно.ВАГенския Файтон щели да го правят от нулата и щял да излиза след 2020 г. И как ще се конКУРира с нещо, което е на пазара, а немската каруца даже не е на чертожните дъски още? Пак ВАГенските партенки ни заливат, като гнусна помия. Всеки ден помия, помия и комедията заприлича на помиярски сайт, такъв, какъвто е бил винаги. Добре е поне, че парички вземат за платените ракламни статии. Чудя се само защо не са е заключили статията.
  • #5
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Харлей не е кола и никога не е бил успешен мотор извън САЩ.НИКОГА!За това, че е култова марка съм съгласен. Култова е и нищо повече. Моторите им се продават само заради култа и името, но не заради качество или нещо технологично в тях. Както и да е да ги оставим моторите. Германците и те са на същото положение. Продават заради култа, а не заради нещо друго. До вчера отричаха електрички и хибриди, а днес се правят все едно са ги произвеждали винаги. Да, ама не са и никой не ги взема на сериозно.
  • #4
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Harley e много хубава КОЛА.Колегата, ти каза автомобил.На теб като ти кажат, "ябълка", ти кво отговаряш ? "Ето ти круша" ли ?
  • #3
    1 rate up comment 17 rate down comment
    Italian Stallion ( преди 7 години )
    Ne sam saglasen . HARLEY-DAVIDSON v nikakav sluchay ne mozhe da se opredeli kato posredstven ! Po skoro kultovamarka .