IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Alfa Romeo се отказва от бъдещи MiTo и Giulietta

Двата модела няма да получат наследници, но засега производството им продължава

Alfa Romeo се отказва от бъдещи MiTo и Giulietta

Най-малките модели с предно предаване на Alfa Romeo – MiTo и Giulietta, няма да получат наследници. Това обяви пред журналисти шефът на компанията Рид Биглънд по време на автосалона в Женева.

Alfa Romeo се отказва от бъдещи MiTo и Giulietta

Тривратият MiTo излезе още през 2008 г., а петвратата Giulietta – се появи през 2010 г. Двата автомобила бяха разработени иззключително за Европа, още преди на шефовете на Alfa Romeo да им хрумне идеята да се опитат да завладеят пазарите в Северна Америка.

Рид Биглънд призна, че качеството на тези два автомобила е много по-ниско от това новите модели Giulia и Stelvio. В компанията са на мнение, че модернизацията на MiTo и Giulietta е напълно излишна, тъй като сегментът на компактните, но скъпи автомобили, е доста малък.

Все пак засега производството на двата хечбека ще продължи, но вероятно ще е в по-малки количества. В Alfa Romeo ще се съсредоточат най-вече върху новите си модели, като първият от тях ще бъде кросоувър, който ще е по-малък от Stevio.

Снимка: Alfa Romeo
 

0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 2 години )
    Алфа са добри коли, но като цяло надежността им куца. Ще видим новата Джулия дали ще се докаже като надеждна във времето. А за феновете, които са писали тук - моето уважение, но ако си фен - караш Бензин! Деизела е за кораби и камиони...
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Един там ( преди 2 години )
    Аз съм се огледал в Джулията. 2.0 турбо бендзин. Ама за момента, само си гледам :) Не ми е по джоба. Реалности.
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Alfista ( преди 2 години )
    Точно така е, колега . Следващата смятам да е Джулиета 2.0 jtdm или 1.4 170 бенз
  • #15
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Един там ( преди 2 години )
    Карам вече трета Алфа Ромео и мога да заявя, че при нормална поддръжка НЕ се чупи повече от друга марка. Не говоря за W124 или Голф2. Те са друга история от друго време. На 166-та ми, частите определено са скъпи. Но носач (примерно) (задължително Рикамби Оригинали) ми изкара около 100000 км. софийско каране. Съединителя (подсиления) и маховика-ЗЛАТНИ. Така е.Проучил съм цените преди да я взема и съм преценил, че мога да се справя. Здраве и живот, следващата пак ще е АЛФА РОМЕО - БЕЛИСИМА !!!
  • #14
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Alfista ( преди 2 години )
    Относно окачването на Мито и Джулиета е много по различно от на 156/147. Там поне носача е със сменяем шарнир,и носача е един.До като при 156/147 са два на колело със не сменяем шарнир .Мога да ви разказвам за Алфа до довечера ,но смятам че не ви интересува толкова. Между другото сега на Монца / Италия/ имаше Алфа трак дей във Фейсбук гледах снимки от пистата и сбирката ,повярвайте ми такива барнати Алфи тук няма. Както се казва това е автомобил пълен с емоция,и спортен нрав
  • #13
    0 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Фиат/Aлфа са утайките на автомобилостроенето. В дъното на всички негативни класации.
  • #12
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Напротив - коментара си е на място. Щото италианците правят коли за каране и емоция за хора със самочувствие, японците - удобни, практични здрави за прагматични хора, а немците продават надежди са увеличаване на чушката :) Жалка история.
  • #11
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Gogo ( преди 2 години )
    Последният коментар на е на прост и без принципен човек. По-добре да си единствения фен на Алфа на отколкото един от всичките фенове на голф-ауди на село. Никога не съм карал Алфа но уважавам хората които мислят различно.
  • #10
    3 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Никой не иска Алфа, освен няколко фанатика, ама само от фанатиците марка не се издържа. Същата съдба очаква и Стелвио, Мелвио и каквито там са ги намислили. Ако ще и най здравите да са, нямат имиджа на немската троица. А хората които плащат много пари за коли вече не ги плащат щото са много здрави, ами защото са символ на престиж, лукс и висок социален статус. Те и без друго ги сменят на 3-4 години. Не става да покажеш на хората колко си успешен и вървежен с Алфа. Това е истината, Алфа е чао!
  • #9
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    "окачването е супер евтино и елементарно" Именно и се прави 3 пъти по често. Имам приятели с Алфи, дават 2-3 пъти повече пари от мен за поддръжка Вътре тесни, отзад също. Не, мерси Съдейки по ника ти, си от сектантите