IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

315 конски сили за новия Honda Civic Type R

Моделът излиза на пазара тази пролет

315 конски сили за новия Honda Civic Type R

Серийната версия на новия Honda Civic Type R е една от големите звезди на автомобилния салон в Женева, а спортният модел е базиран на десетото поколение на японския бестселър.

315 конски сили за новия Honda Civic Type R

Новият Type R ще се сглобява в английския завод на Honda в Суиндън и оттам ще се изнася за цял свят, включително и за Япония и САЩ. Основните цели на създателите на новия Type R са били да се подобри динамиката на автомобила, стабилността му при висока скорост, както и да се подобри представянето му на писта. Все неща, които живо интересуват и почитателите на японския хот хеч.

315 конски сили за новия Honda Civic Type R

Новият Civic Type R дебютира с 2,0-литров бензинов турбо мотор с мощност 315 конски сили, който, обърнете внимание, работи с 6-степенна механична предавателна кутия и задвижва предните колела. Новият модел е с 10 конски сили по-мощен от предшественика си, а моторът му осигурява 400 Нм въртящ момент.

С този автомобил Honda ще се опита да си върне рекорда на Северната дъга на Нюрбургринг, който сега е притежание на VW Golf Clubsport S. Германският модел постигна 7,49 минути за 20-километровата обиколка, като детронира предишният Type R с 1,4 секунди по-добро време.

315 конски сили за новия Honda Civic Type R

Лидерът на проекта Civic Type R - Хидеки Какинума, заяви пред британското списание Auto Express, че той и екипът му никога не са планирали задвижване 4х4 за спортния модел, въпреки че някои от съперниците на японския хот хеч като Ford Focus RS и VW Golf R поеха в тази посока. В търсене на по-широка публика Civic Type R ще излезе на пазара с адаптивни амортисьори и три различни режима на работа: Comfort, Sport и предназначеният за писта R+. Всеки един режим определя работата на волана, педала на газта, окачването и превключването на предавките.

315 конски сили за новия Honda Civic Type R

Друга новост е автоматичното изравняване на оборотите при превключване на предавките в низходящ ред – така самото превключване става по-плавно, а електрониката не позволява оборотите на мотора да паднат и колата да загуби част от динамиката си.

Снимки: Honda

0 от 500
  • #16
    29 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Забавно е тука! Оня 190 см. маркуч 110кг.! Кой ти е виновен, че си някаъв ***! Вземи да отслабнеш малко! Не си за автомобил, повече движение ти трябва! А, другия с 435i-то, ако прибавиш само 2 мозъчни клетки, цена няма да имаш!Нищо, че ще си само с две!По-добре е нищо! И как тези кобили от 306 станаха на 350! Нещо да не им е дошъл сезона за оплождане?!
  • #15
    13 rate up comment 25 rate down comment
    ... ( преди 7 години )
    S600 408 к.с за 2.6 тона да ти кажа върви много. Явно не си карал май ти такава кола
  • #14
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Да отговоря в стила на колегата макар и малко дебелашки:- Тоз пък вика S500 от 90 година бил 300 ...Нямах предвид точно тези двутонни шлепове, на които им трябват поне 5.0 мотор за да вървят като нормална кола ама карай нататък. То който е искал да ме разбере ме е разбрал какво искам да кажа.
  • #13
    33 rate up comment 13 rate down comment
    До долните тъпаци ( преди 7 години )
    И кола с 500 коня да караш, ще си останеш същия ***. А този 110 килограмовия трябва да се придвижва с кораб. Където и да се качи, шкембето му ще опира във волана.
  • #12
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тц ;Р
  • #11
    17 rate up comment 27 rate down comment
    bmw435i ( преди 7 години )
    Imal sam kola to4no s 300 konia(Audi S3 sportback 2015).Sega imam kola s 350 konia(bmw435i cc ).Tova dava li mi pravo da se izkaja???
  • #10
    17 rate up comment 33 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    тоз пък вика 300 коня малко били карали...на мерцедес, бмв и ауди почти половината им гама е над 300 коня бе шапшааааал...Ес 500 от 1990 са по 300 и кусур коня и вика малко хора били карали...малко хора са карали японски кошници, щото са супер тесни и аз дето съм 190 110 кила не мога да се събера на шофьорското място!
  • #9
    45 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Както винаги спецовете са на ниво.Повечето им заключения разбира се са базирани на картинки и някоя и друга цифра. Малко са виждали на живо колите, които коментират, камо ли да ги пробват. Повечето от вас могат само да мечтаят за кола 300 коня, почти съм сигурен, че не сте и карали такива коли. Но всичко това не ви пречи да коментирате "компетентно". Продължавайте да си приказвате дечица.
  • #8
    18 rate up comment 30 rate down comment
    Nabludatel ( преди 7 години )
    Poglejda6 VW to sasednata statia i ahvah ot vazhita.Posle poglejda6 tova tuk na sminkata i dori ne razbira6 kak si opavarnal buroto si
  • #7
    20 rate up comment 34 rate down comment
    до малките момчета! ( преди 7 години )
    За какъв ... са и тези въздухозаборници на сенокосачката!? Само да я загрозят.През 1993 г. Мерцедес създадоха заедно с Порше една от най-великите коли в историята - Е500. С леко уширени калници поради по-широката "стъпка",тази машина с 326 к.с. беше натъпкана с екстри и вървеше като луда/ограничена до 250км/ч/Отворете материали и вижте тези 326к.с на 5000см3 двиг. нуждаели ли са се от подобни кичозни отвори за "дишане".Това на горе е нелепо грозно и кичпзно претенциозно. Жалко!