IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

315 конски сили за новия Honda Civic Type R

Моделът излиза на пазара тази пролет

315 конски сили за новия Honda Civic Type R

Серийната версия на новия Honda Civic Type R е една от големите звезди на автомобилния салон в Женева, а спортният модел е базиран на десетото поколение на японския бестселър.

315 конски сили за новия Honda Civic Type R

Новият Type R ще се сглобява в английския завод на Honda в Суиндън и оттам ще се изнася за цял свят, включително и за Япония и САЩ. Основните цели на създателите на новия Type R са били да се подобри динамиката на автомобила, стабилността му при висока скорост, както и да се подобри представянето му на писта. Все неща, които живо интересуват и почитателите на японския хот хеч.

315 конски сили за новия Honda Civic Type R

Новият Civic Type R дебютира с 2,0-литров бензинов турбо мотор с мощност 315 конски сили, който, обърнете внимание, работи с 6-степенна механична предавателна кутия и задвижва предните колела. Новият модел е с 10 конски сили по-мощен от предшественика си, а моторът му осигурява 400 Нм въртящ момент.

С този автомобил Honda ще се опита да си върне рекорда на Северната дъга на Нюрбургринг, който сега е притежание на VW Golf Clubsport S. Германският модел постигна 7,49 минути за 20-километровата обиколка, като детронира предишният Type R с 1,4 секунди по-добро време.

315 конски сили за новия Honda Civic Type R

Лидерът на проекта Civic Type R - Хидеки Какинума, заяви пред британското списание Auto Express, че той и екипът му никога не са планирали задвижване 4х4 за спортния модел, въпреки че някои от съперниците на японския хот хеч като Ford Focus RS и VW Golf R поеха в тази посока. В търсене на по-широка публика Civic Type R ще излезе на пазара с адаптивни амортисьори и три различни режима на работа: Comfort, Sport и предназначеният за писта R+. Всеки един режим определя работата на волана, педала на газта, окачването и превключването на предавките.

315 конски сили за новия Honda Civic Type R

Друга новост е автоматичното изравняване на оборотите при превключване на предавките в низходящ ред – така самото превключване става по-плавно, а електрониката не позволява оборотите на мотора да паднат и колата да загуби част от динамиката си.

Снимки: Honda

0 от 500
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Цена? Ако отново сложат неадекватна цена да си е продават. Предната беше на цената на Subaru WRX STi. Трябва да си лид да предпочетеш Сивика с предно пред бокселовото Суби с 4х4. А след Брекзит цените едва ли ще са по-ниски. Доли може да се сачат още и Сивиса да стане вепродаваем. Не е сега са се скъсали от продажби.
  • #25
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Тез от бмв бг не са добре.Пален тунинг пакет за 4 та серия е над 10 бона
  • #24
    8 rate up comment 11 rate down comment
    До до435и ( преди 2 години )
    Стига завижда бре.Бачкай като него и си тунинговай и ти авенсиса
  • #23
    27 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Пичове, кво се палите толкова? Колата изглежда налудничаво, но пък това се харесва на разни хора - супер. А дори и най-големите критици сигурно ще се изкефят, ако я покарат. И това важи и за другите коли в тоя смахнат клас - направени за сравнително достъпно удоволствие :)
  • #22
    12 rate up comment 25 rate down comment
    bmw435i ( преди 2 години )
    ot 306 stavat 350 sled full M performance paket vklu4va6t(dvigatel,auspusi,aerodinamika i spira4ki) na cena to4ko kolkoto dvati ti bedni babreka.Iasen li sam sega???
  • #21
    24 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Я ми обяснете как се клати мадама в Z4, че не ми се получава. Относно Хондата - Интериора е уникален.Най-добрия в Сивик до сега.Мисля, че няма koнkypeнция в класа.
  • #20
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    "А пичагите с кинтите няма да четат и коментират по форумите, ами ще си клатят мадамата в готиното кабрио, паркирано край морето (след месец-два, като се постопли)" Това е най-смисленият коментар, който съм прочел в този сайт! Абсолютно вярно!
  • #19
    19 rate up comment 5 rate down comment
    EmoXide ( преди 2 години )
    А пичагите с кинтите няма да четат и коментират по форумите, ами ще си клатят мадамата в готиното кабрио, паркирано край морето (след месец-два, като се постопли)
  • #18
    20 rate up comment 7 rate down comment
    EmoXide ( преди 2 години )
    Комплексалчетата пак изригнаха.... Конските сили изобщо не са определящи за динамиката. Ако ще и 150к.с. да е може въртящият момент да е над 600Nm, тогава и 5тона да е, до 50км/ч ще отлепи от място моментално - колкото да стигнеш до следващия червен светофар :D Този Civic R е поредната полу-безсмислена екзотика, изцедена до предела на възможностите, направена за най-отдадените техно-онанисти. Не е за Жоро и Ванко, дето рендосват провинцията с изпърдени BMW-та
  • #17
    11 rate up comment 21 rate down comment
    re ( преди 2 години )
    "ще се опита да си върне рекорда на Северната дъга на Нюрбургринг" - та то им трябва календар за 0-100км/ч за северни, южни дъги ми говорят.