IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И Skoda Fabia получи 1,0-литров мотор

Двигателят с 3 цилиндъра ще се предлага в два варианта на мощност

И Skoda Fabia получи 1,0-литров мотор

Skoda Fabia стана третият модел на чешкия производител, който през тази година получава новия 1,0-литров TSI двигател с 3 цилиндъра. По-рано бензиновият мотор бе поставен на Octavia и Rapid.

И Skoda Fabia получи 1,0-литров мотор

При Fabia агрегатът ще се предлага в два варианта на мощност. Базовият ще развива 95 к.с. и 160 Нм, а по-мощният – 110 к.с. и 200 Нм. С по-слабата версия хечбекът ускорява от 0 до 100 км/ч за 10,6 секунди, а при по-мощната – за 9,5 секунди. Моторът заменя досегашния 1,2-литров двигател с 4 цилиндъра, като в сравнение с него е 10 кг. по-лек и харчи с 6% по-малко гориво.

И Skoda Fabia получи 1,0-литров мотор

Skoda Fabia 1,0 TSI ще бъде представена на предстоящия автосалон в Женева, където Skoda ще покаже също така всъдеходна и спортна версии на кросоувъра си Kodiaq, най-мощната модификация в историята на OctaviaRS 245, а също така и обновените Citigo и Rapid.

Снимки: Skoda

Тагове: skoda fabia 1 0 tsi
0 от 500
  • #12
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тия малки моторчета може да са ок за нова кола но с ресурса, който имат ще са мъка за следващия/следващите собтвеници - включително нашего брата българския шофьор :-/
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз лично съм карал такъв Фокус с 4-*** и багаж и при 140-150 км/ч минава 10/100Но какво от това. Голям мотор принципно си гори по толкова, но в града е двойно на разхода на Фокуса
  • #10
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Точно малките турбо бензини харчат повече от атмофренкит които заместват. Имаше статия, че фирмите се отказват от тях. Форд Фокус с техния EcoBoost на магистрала стигал и минавал 10/100 разход. 97093
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Е тогава как няма да смениш 2 за 90к? Дори са изкарали по много. Моя е вдигнат до около 145 кс и 400NM или с около 40%Но иначе бях прав, търси проблема другаде ;);)
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    От личен опит ( преди 7 години )
    200hp , 400NM - TST Racing - kолега
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "...сменил съм 2 с маховиците барабар зa 90 000kм" При нормално за смяна на около 150-200к км търси проблема другаде :) Аз моя го смених на около 120к, но съм с къстъм софт, което със сигурност му скъси живота...
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    От личен опит ( преди 7 години )
    Аз карам Fabia TDI 130hp и съм много доволен, kато изключим че съединителя e 1000лв...сменил съм 2 с маховиците барабар зa 90 000kм.
  • #5
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пеца това малко умряло моторче е също, като умрелите TDI-та. Нищо не става от тях. ВАГ ли е не ми го хвали. Жалко само за Шкода, че са под шапката на тези мошеници.Все пак, ако трябва да се избира ВАг то Шкода са най-добрата оферта в групата. Въпреки умрелите двигатели, въпреки старите и скапани технологии, които им дават от компанията майка (да им таковам майката)те все пак успяват да направят нещо.Дано успеят да се отделят и да започнат самостоятелен живот.П.С.Първата ни кола беше Шкода 120л
  • #4
    12 rate up comment 4 rate down comment
    койчо ( преди 7 години )
    купувАЙ НАРОДЕЕЕ, купувай това е най *добрият* двигател. Не спете ами звънете до Еуратек да ви запазят това малко *бижу*
  • #3
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Пецата ( преди 7 години )
    Ако му бяха набили едно TDI , щеше да е много по добре. He този 3 цилиндров умрял бензин.