IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И Skoda Fabia получи 1,0-литров мотор

Двигателят с 3 цилиндъра ще се предлага в два варианта на мощност

И Skoda Fabia получи 1,0-литров мотор

Skoda Fabia стана третият модел на чешкия производител, който през тази година получава новия 1,0-литров TSI двигател с 3 цилиндъра. По-рано бензиновият мотор бе поставен на Octavia и Rapid.

И Skoda Fabia получи 1,0-литров мотор

При Fabia агрегатът ще се предлага в два варианта на мощност. Базовият ще развива 95 к.с. и 160 Нм, а по-мощният – 110 к.с. и 200 Нм. С по-слабата версия хечбекът ускорява от 0 до 100 км/ч за 10,6 секунди, а при по-мощната – за 9,5 секунди. Моторът заменя досегашния 1,2-литров двигател с 4 цилиндъра, като в сравнение с него е 10 кг. по-лек и харчи с 6% по-малко гориво.

И Skoda Fabia получи 1,0-литров мотор

Skoda Fabia 1,0 TSI ще бъде представена на предстоящия автосалон в Женева, където Skoda ще покаже също така всъдеходна и спортна версии на кросоувъра си Kodiaq, най-мощната модификация в историята на OctaviaRS 245, а също така и обновените Citigo и Rapid.

Снимки: Skoda

Тагове: skoda fabia 1 0 tsi
0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    За ( преди 7 години )
    непросветените - TSI съкращението идва от Try Something Insane!Турбинирания мотор може и да гори почти колкото атмосферен със същата мощност обаче върви 2-пъти повече в ниските и средни обороти - това ви го казвам от личен опит!
  • #21
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    хяресва си го а? важното е да мине гаранцията. после шкодата кучета я яли..
  • #20
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Грешка. С тази мощност го сравнявай с 1.4, не с 1.2. Ами те Фолксваген писаха, че спират точно този 1.0 и пускат нов 1.5 атмосферен на негово място, за новите Поло и Голф. Порсто Шкода не е важна. За това им пробутват малката ламя 1.0. Не знам защо си правите вятър на зъбите. Самата фирма не го харесва този 1.0. Точка.
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз пък мога да се хвана на бас, че новият турбиниран ще е в пъти по готин за придвижване, отколкото умрелия атмосферен 1.2И какво набутваш 1.2 атмосферен, доколкото разбирам от статията става въпрос за смяна на 1.2 ТСИ
  • #18
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мога да се хвана на бас с всеки, че новият турбиниран 1.0 мотор няма да е по-икономичен от 1,2 атмосферния. На книга може и да го изкарват, но в реалния живот 100% няма да е.А пък за надеждност, ако отворим приказка съвсем ще станат зле нещата за 1.0
  • #17
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Та да продължа за Полото. 1,2 двигателче 64 к.с. но много здраво и безпроблемно беше. Средно ми гореше 6,5-7/100. Нито беше бързо, нито пък бавно. Добре си беше за малката кола. Ама сегашния щял да гори по малко с цели 6%.И кво за 300 мл гориво на 100 км. ще ми пробутват нещо, което ако изкара 100 000 км трябва да се кръстя. Не, мерси! Хората доказаха, че турбинираните истории с малките по обем двигатели нито са екологични, нито икономични, нито могат да стигнат ресурса на атмосферките.
  • #16
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Имаха един свестен мотор и те взеха, че ще го сменят с новите миксерчета с ресурс на китайски миксер.Моторът заменя досегашния 1,2-литров двигател с 4 цилиндъраЕ точно тоя атмосферен мотор на ВАГ е сполучлив. Имал съм Поло с него и съм много доволен от двигателя. От колата не, защото имаше хиляди проблеми, но мотора е бетон. Явно са разбрали, че с такива здрави мотори няма да им излезе сметката и пускат миксерчетата, за да създадат повече работа в сервизите.Тея съвсем ми паднаха в очите.
  • #15
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Велика работа, само жаг могат, фабуя за 30 хилядарки, все едно да си кушя дачия мна 600 000 км за 30 000 лв. Толкова живот има в шкодата.
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Голям мотор си горял толкова. Ама не е голям 1.0 е.
  • #13
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Щирлиц ( преди 7 години )
    Мощности,нютон метри...А къде е нормалната кубатура на двг-то?Стига с тези изстискани 3 цилиндъра.С четирима пътници по Тракия,с 1,2бензин изпреварването е ...фЪнтастика.Хиляда кубика плюс турбо-честито на наивниците.Амин.