IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германските коли бяха признати за най-добри в САЩ

В класацията на потребителите лидер е Audi, следван от Porsche и BMW

Германските коли бяха признати за най-добри в САЩ

Три германски марки оглавиха ежегодната класация на Consumer Reports за най-добрите автомобили, предлагани на пазара в САЩ. Първото място е за Audi, а след това се нареждат Porsche и BMW, сочи публикуваният от организацията рейтинг.

Германските коли бяха признати за най-добри в САЩ

В първата десетка място са намерили само два американски бранда. На осма позиция се нарежда производителят на електромобили Tesla Motors, а на десето е марката Buick, която е част от концерна General Motors. На последното, 31-о място, в рейтинга е класиран Fiat.

Германските коли бяха признати за най-добри в САЩ

Авторите на класацията съобщават, че отличното представяне на европейските производители се дължи най-вече на подобрената надеждност на техните автомобили. Добри резултати показват и японските марки – Lexus, Subaru, Mazda и Honda са намерили място в Топ 10, но пък Toyota за първи път отпада от десетка и вече е на 11-а позиция.

От Consumer Reports обявиха и резултатите от гласуването на потребителите в 10 отделни категории.

Субкомпактен автомобил - Toyota Yaris

Компактнен автомобил - Chevrolet Cruze

Средноразмерен седан – Kia Optima

Голям седан - Chevrolet Impala

Компактен хибрид - Toyota Prius

Малък кросоувър – Subaru Forester

Среднораздмерен кросоувър - Toyota Highlander

Премиум-кросоувър - Audi Q7

Спортна кола - Mazda MX-5

Компактен пикап -  Honda Ridgeline

Снимка: Audi

Тагове: consumer reports
0 от 500
  • #26
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    предимно таралясници на ваг, предимно. застани на някое кръстовище и гледай! повечето коли са ваг. това е така защото бай *** не мисли. другата причина е че ваг и немската държава зад гърба им толерираха и наложиха дизелите. лъгаха цял континент и тровеха всички. промени се мисленето на много европейци и заради това и другите марки ги последваха. всеки продава каквото се харчи на пазара. най-много ваг продава в европа и то предимно нафтови печки. така че са главен виновник за смърта на много хо
  • #25
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Е то излезе, че само таралясници от Ваг дамърсяват в София. Не е така. И други трошки, особено дизаляци тровят яко. Ама тема лошо, народа е цеден барем на нещо да се порадва, преди да се пресели рано-рано във вечните нефтени полета.
  • #24
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Бедещето е в електромобилите.В скоро време няма да има автомобил,който да ги победи по ускорение..
  • #23
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами засяга ни, защото повечето както казваш нямат пари и купуват нещо на старо. А когато знаеш кои коли са добри можеш по-добре да си избереш някоя. к)медиантите разчитат на глупавите немски фенове, че евентуално най-много заглавието ще прочетат и заради това са пр***сн***ли такова лъжливо и манипулиращо. Немските били най-добри в 1 категория, а като се зачетеш надолу се оказва, че японците пак са окупирали почти всички категории.Ако това не е долна манипулация ми кажете кое е!
  • #22
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Леле,мале,тази класация яко е бръкнала в г..а на джапан фенчетата.
  • #21
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    И какво ви засяга всички вас тук това кои коли са най-добри в САЩ?! Все едно се возите в нови коли?! Е, някои могат да си го позволят, де! Като онзи с 435i, дето се води социално слаб в Швейцария и затова си избива комплексите тук! Масово карате коли 5-та употреба с превъртени киометражи"нов внос" от Италия...пълни с проблеми(за екология да не говорим).Защо се обиждате на марки не разбирам, когато всяка кола над 8-10 години си започва с "болежките".Карайте си кой каквото кара и се уважавайте!
  • #20
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    1ви април ли е?
  • #19
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Аут0к0медиА ( преди 7 години )
    И как така немските трошляци са най-качествени, като от 10 категории 6 са за японските само 1 е за немските?! Хайде обяснете го този феномен! Значи една, категория ако е спечелена от вурстовете те са най-добри, а останалите, които печелят повечето останали категории са по-лоши? То е отдавна ясно на чия хранилка сте, но почнахте много грубо да манипулирате. За нискочелите индивиди всичко е ок предполагам, но за хората са акъл вашето е долна манипулация.
  • #18
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ВАГи,приеми факта, че не само ти можеш да мразиш!Може да има и други, които мразят, както ти мразиш Тойота и японските автомобили, като цяло.Значи, когато ти пишеш простотии за японките, всико е ок, а когато някой друг пише за доказалите се немски трошки е зле. Ама аре нИдей така де! Бъди малко по-широко скроен и не мери с двоен аршин нещата!А тези калсации, нали се сещаш как се правят? Само стига да знаеш, че повечето неща в Аудитата са на ФВ и от там всичко в кИнеФа направено от ВАГ!
  • #17
    16 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Те пък Consumer Reports голямо откритие са направили - това го знае целия свят.Интересно е все пак от гледна точка на това, че те обикновенно събират мнението на няколкостотин хиляди латиноса за които тойота са върха. Тука какво са объркали?