IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot ще подмени повечето модели на Opel

Следващата Corsa ще ползва архитектурата на Peugeot 2008 и Citroen C3

Peugeot ще подмени повечето модели на Opel

Ако сделката за Opel стане факт, френската група PSA планира светкавично да препроектира основните модели на германците със свои собствени инженерни технологии. Източници от Peugeot-Citroen потвърдиха това пред Reuters.

Peugeot ще подмени повечето модели на Opel
Следващата Corsa ще е с френска архитектура, ако сделката между PSA и GM стане факт.

Така например следващото поколение на суперминито Corsa трябва да ползва същата архитектура като Peugeot 208 и Citroen C3. Срокът за промяната не е никак дълъг - след две години настъпва времето за обновяване на Corsa.

Според запознати главният изпълнителен директор на PSA Карлос Таварес е представил този план пред борда на компанията в сряда. Целта е да се намалят драстично развойните и производствените разходи. Той е посочил и целта на обединената компания за близкото бъдеще - да започне да продава над 5 милиона автомобила годишно. През 2016 PSA и Opel/Vauxhall пласираха общо 4.3 милиона.

PSA и GM вече се опитаха веднъж да разработват съвместно малките си модели покрай т.нар. "стратегически алианс", представен през 2012. Но тогава преговорите не потръгнаха и в крайна сметка компаниите в момента имат само три съвместни проекта вместо обсъжданите близо 40. Според технологичния шеф на PSA Жил Льо Борнье съвместната Corsa тогава е пропаднала, защото от GM предпочели да потърсят начин за орязване на разходите чрез собствена архитектура, споделяна с Chevrolet.  "Сега ще е глупаво да пропуснем още един цикъл", казва Льо Борнье, цитиран от AN Europe.

Преди няколко дни PSA представи резултатите от още една година на старателно оптимизиране на разходите - оперативната печалба на компанията за 2016 година се повиши с още 18% на фона на рекордната 2015, а маржът е вече 6%, най-високият показател в историята на Peugeot.

Снимка: КОЛЕЛА
 

Тагове: opel psa peugeot. cotroen corsa
0 от 500
  • #9
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Ммм ( преди 7 години )
    дО "АНОНИМНИЯ" с многото Пежа, те най-вероятно са служебни, ами сигурно ги карат тези със знак "У" отгоре на покрива, за да не могат да уцелват скоростите, ако ли не всички които ги карате сте на критичният минимум по отношение на шофиране.Просто пишеш и се излагаш.
  • #8
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    не се занимавайте с фенчета на немското и японското- те има пари да ги карат. Който може да си прави сметка си взима френско- да се вози и да не се занимава със скъпи ремонти и излишни разходи
  • #7
    26 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    И един станиол завива мармота с шоколад. Как пък аз съм карал три все стари ситроени и не съм имал проблеми. Камо ли такива. Да екстериора си е пластмасов и един път се надянах на една панта на гаражна врата - върнах назад и калника сам се изправи. Интересно какво е било това кученце дето ще огъне желязна греда. Също така толкова коли на куп мирише на служебни а знаем как се карат служебните. За интериора на 208 не знам но и двете 308 са напълно ок отвътре С5 също бие много аналогични луксове
  • #6
    4 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз не знам, кой е останал с добри впечатления от Френските коли, но ние закупихме нови пежа 208 и един Ситроен С5. Това стана през 2013г. Няма да коментирам, че при Пежата все едно никога не си уцелил предавката. Вкарваш втора, колите тресат, все едно им идва висока, даваш повече газ на първа, сменяш на втора, колата вие, все едно иска трета а не втора?!?! Свикваш да тресе и вибрира ама двигателите много шумни. Пластмасите най-долно качество, поне на вид, за сега не скърцат. Едното пежо блъсна кученце в града с не повече от 30-40км.ч. броня в коша, греда зад бронята в коша и радиатор в коша. Все едно удари влак а не кученце. Много са меки.
  • #5
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Селски неволи! ( преди 7 години )
    На Пижо много му се кара Опел, ама Пенда засега не е съгласна!
  • #4
    26 rate up comment 3 rate down comment
    вин ( преди 7 години )
    За разлика от повечето нашенски клишета, мисля че френските коли са силно подценявани на лафче, но по улиците е пълно с такива и обикновено са в много по добро техническо състояние от много други.Особено за ситикар моделите и дизелите до 2000 кб/см, са си абсолютно напред!
  • #3
    27 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Макар лато цяло да не са лоши коли Опелите са малко остарели като техноклогии, ако не броим дизела който направиха. Платформите са им много тежки - не може корса с 1.0 двигател да тежи без малко 1.2 тона (208 е под тон) А болшинството им двигатели са обикновена пълна инжекция (макар че това не е задължително да е лошо нещо)Така че опел имат какво да научат от ПСА
  • #2
    20 rate up comment 22 rate down comment
    Aнонимен ( преди 7 години )
    Тамън Инсигния заприлича на нещо и Астрата не е никак зле.. и хоп.. френч *** лап. Поне нещо да вземат от моторите им ама едва ли.
  • #1
    24 rate up comment 21 rate down comment
    Учуден ( преди 7 години )
    Айде и Опел потъна...