IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi уволни четирима инженери по дизелите

Включително и човека, който обвини шефа на компанията, че знаел от 2012 за Дизелгейт

Audi уволни четирима инженери по дизелите

Четирима инженери от отдела за дизелови двигатели на Audi са били уволнени, съобщава германският вестник Handelsblatt. Сред тях е и бившият шеф на компанията по двигателите Улрих Вайс.

Audi уволни четирима инженери по дизелите
Улрих Вайс

Говорител на Audi потвърди информацията, но отказа да назове останалите трима уволнени. Според вестника единият досега е завеждал отдела за контрол на емисиите в северноамериканското поделение на компанията. Именно от САЩ тръгна прословутият скандал Дизелгейт, изобличил Volkswagen, Audi и останалите марки от концерна, че използват специално устройство за заблуждаване на тестовете за емисии в дизеловите си мотори.

Уволненията са заради "грубо погазване на задълженията им", обясни говорителят на Audi.

Вайс беше в платен отпуск повече от година. Уволнението му идва само няколко дни, след като той настоя през германски трудов съд, че шефът му Руперт Щадлер е знаел за измамния софтуер още през 2012 година. Главният изпълнителен директор на Audi твърди, че е научил за скандала едва след разкриването му в САЩ през 2015. Вътрешното разследване в концерна повярва на Щадлер, прокуратурата също не започна проверка срещу него.

Според информация на Handelsblatt, непотвърдена до момента от никого, именно инженери на Audi са създали първия измамен софтуер в групата и са започнали да го прилагат още през 1999, много преди той да бъде въведен и във VW.

Още по темата: Вижте специалното интервю, което Руперт Щадлер даде за "КОЛЕЛА" през 2015, само дни преди избухването на скандала: 

 

Тагове: audi volkswagen
0 от 500
  • #12
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Техен проблем. Моето рено Меган е дизел от 2004 и е инжекцион. Пишат го Евро3, но спред мен е Евро6. Германците още не могат да се усетят.
  • #11
    12 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 2 години )
    ролетката бе изгонен като последствие от скандала,а не преди него...спекулациите се, че именно Пийх е предизвикал бурята в чаша, за да си върне върха във фирмичката, а и за да я трансформира от ПЕЧКА ПЕУНИК и да я подготви за новия век... теленовелата продължава, а аз си отварям една биричкаи чопля семки, докато и се кефя!!!
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Най-вероятно с 6-7 цифрен хонорар в джоба за да не чуруликат. Лошо няма :)
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    само на мен ли прави впечатление че дизелгейт гръмна след като онзи с ролетката беше изгонен от роднините си
  • #8
    15 rate up comment 3 rate down comment
    гост ( преди 2 години )
    разгледал ситуацията, хер Щадлер е наредил да да се разработи и вгради систематата за измама. Това е положението!
  • #7
    12 rate up comment 4 rate down comment
    гост ( преди 2 години )
    Шефовете не знаели?! Най-вероятният сценарий е бил следният: Същият този Щадлер в един момент е извикал оперативните инженери и с нетърпящ възражение тон ултимативно е поскал да се реши проблема. Те са му казали какви са опциите. Част от проблемите/ограниченията са могли да се обяснят с нивото на човешкия НТ прогрес, друга част с технологичното ниво на самата компания, друга част с желание/нежелание да се направят съответните разходи или действия, които ще имат пазарни последици. След като е раз
  • #6
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Обаче комедиантите облажиха някой друг лев от "бюджета за преодоляване на скандала с Дизелгейт" на СоцВаген и пускат заключени статии с измислени хибриди на VW и се чудят как да ги изкарат по-добри та да не им умрят продажбите на мизерниците в близките 3-5 години, че един свестен хибрид или ел. автомобил нямат. Смешна история за смешна фирма и група закоравели тикви (глупаци), които ги боготворят и плюят по все що друго има на пазара. Балканска идилия с урок по лъжи от стрна на немците! Евала!
  • #5
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Немския балон с дизела и "технологийте" дето им били напреднали се спука, както ви казвах още много преди дизелгейт, ама група прости тикви плюеха групом по подобни коментари. Сега какво стана? Всичко от главата до петите е в ла*ната и ги принудиха в китай да признаят за дефектите в DSG-то, за лъжите им за чистите им дизели, за дефектите в бензиновите им двигатели и какво ли още не. И какво излиза сега? Че за всичко сме били прави, а феновете им са навряни в кучия г*з
  • #4
    22 rate up comment 7 rate down comment
    none ( преди 2 години )
    Инженерите на ФВ/Ауди/и т.н. определено са виновни че техниката им не струва последните години, но силно се съмнявам че са инсталирали измамните устройства без знанието на шефовете си. А като гледам колите им май и Евро 1 не покриват, че взеха да се споманават 90-те години на миналият век. В момента симулират разследване и подхвърлят по някой и друг бушон на публиката. Началниците им чисти като сълза. Не знаят какво става в собствената им компания. Дали им вярва някой? Но феновете им са верни...
  • #3
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    тея от ваг лъжата за нищо е нямат. защо обаче се мъчат до правят всички на б@л@ци. феновете им определено са такиа, но не и останалите хора. нали бош им беше направил софтуера за тестване на двигателите. какво стана? не били бош ами алуди били. уволняват тоз и оня и замазват лъжите с нови лъжи. трябва да уволнят цялото ръководство и да назначат ново, а не да си разчистват сметките с определени хора. главата се вмирисва от към главата. рулетката в затвора и закривайте ги най после