IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Флагманът на Lexus стана хибрид

Новият LS 500h ще получи агрегат с 354 к.с.

Флагманът на Lexus стана хибрид

Новото поколение на флагмана на Lexus – седанът LS, ще получи хибридна версия. Моделът с индекс 500h ще бъде представен по време на автосалона в Женева през март, като на външен вид ще се отличава от стандартния автомобил единствено по допълнителните надписи.

Флагманът на Lexus стана хибрид

Техническите характеристики на колата засега остават в тайна, но по данни на Motor1 в състава на хибридния агрегат ще бъдат включени 3,5-литров бензинов V6 двигател с мощност 295 к.с., който ще работи в комбинация с електромотор с 59 к.с. Системната мощност на седана ще е 354 к.с.

Освен това през 2019 г. новата генерация на Lexus LS ще получи и версия, работеща с водородни клетки. Тя ще използва голяма част от технологиите на модела Toyota Mirai. Този автомобил ще бъде ориентират за използване в големите градове, където екологичните изисквания стават все по-жестоки – Лондон, Лос Анжелис, Париж и Токио.

Стандартният Lexus LS бе показан на автосалона в Детройт през януари, като ще се появи на пазарите в 90 държави. Моделът е изграден на платформата GA-L, използвана и за купето Lexus LC. Седанът е пораснал на размери, като е получил нов мотор и редица нови опции.

При старта на продажбите LS ще се предлага с 3,5-литров би-турбо V6 двигател. Той развива 415 к.с. и 600 Нм, които осигуряват ускорението от 0 до 100 кчч за 4,5 секунди. Моторът работи в комбинация с 10-степенна автоматична скоростна кутия.

Снимка: Lexus






 

Тагове: lexus ls
0 от 500
  • #4
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    То този хибрид е супер лицемерие и е малко мижай да те лъжем. Някой вероятно би си купил такъв, защото би ползвал облекченията като еко кола а колко може да е еко 3,5 литров 6 цилиндров двигател с 300 коня всеки може горе долу да си представи, 50 к.с. електродвигател, който уж да покаже, че има нещо ел. и еко и готово. А дефакто по-малките двигатели са доста по еко и без да са хибриди.
  • #3
    13 rate up comment 10 rate down comment
    до този под мен ( преди 7 години )
    Може ли линк към твърдението?За продажбите, имам предвид, иначе за хибрида на Порше знаем, но колегата по-долу имаше предвид хибриди, които имат практическо приложение в ежедневието на модерните хора, а не 4 тонни танкове изоставени преди един век.
  • #2
    17 rate up comment 26 rate down comment
    до долния ( преди 7 години )
    И какво от това!? Лексус в този клас има пренебрежително малко продажби и никога няма да се доближи до продажбите,имиджа или нивото на S-класата,7-цата на БМВ или 8-цата на Ауди. И това го доказват продажбите,а не споровете в този форум.И още нещо - в ДАЛЕЧНАТА 1901 год. Ф.Порше е направил Първият хибрид,при това плуг-ин хибрид,комбиниран с 4х4 задвижване.И той също е бил СЕРИЕН,ама кой да чете!?
  • #1
    27 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това как го пишете сякаш предният им флагман LS600 не беше хибрид.Лексус\Тойота са може би първата компания, която вгражда хибридна технология серийно в колите си. Lexus GS450h са едни от първите серийни коли с хибридно задвижване още в далечната 2006г.Това, което другите тепърва откриват Японците го правят вече серийно.