IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Флагманът на Lexus стана хибрид

Новият LS 500h ще получи агрегат с 354 к.с.

Флагманът на Lexus стана хибрид

Новото поколение на флагмана на Lexus – седанът LS, ще получи хибридна версия. Моделът с индекс 500h ще бъде представен по време на автосалона в Женева през март, като на външен вид ще се отличава от стандартния автомобил единствено по допълнителните надписи.

Флагманът на Lexus стана хибрид

Техническите характеристики на колата засега остават в тайна, но по данни на Motor1 в състава на хибридния агрегат ще бъдат включени 3,5-литров бензинов V6 двигател с мощност 295 к.с., който ще работи в комбинация с електромотор с 59 к.с. Системната мощност на седана ще е 354 к.с.

Освен това през 2019 г. новата генерация на Lexus LS ще получи и версия, работеща с водородни клетки. Тя ще използва голяма част от технологиите на модела Toyota Mirai. Този автомобил ще бъде ориентират за използване в големите градове, където екологичните изисквания стават все по-жестоки – Лондон, Лос Анжелис, Париж и Токио.

Стандартният Lexus LS бе показан на автосалона в Детройт през януари, като ще се появи на пазарите в 90 държави. Моделът е изграден на платформата GA-L, използвана и за купето Lexus LC. Седанът е пораснал на размери, като е получил нов мотор и редица нови опции.

При старта на продажбите LS ще се предлага с 3,5-литров би-турбо V6 двигател. Той развива 415 к.с. и 600 Нм, които осигуряват ускорението от 0 до 100 кчч за 4,5 секунди. Моторът работи в комбинация с 10-степенна автоматична скоростна кутия.

Снимка: Lexus






 

Тагове: lexus ls
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Може ли линк към твърдението?" Не е необходимо да си компютърен гении за да намериш че продажбите на S-class са в пъти по големи от тези на Lexus LS, които последните години са съвсем нищожни.
  • #13
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Навсякъде по света има има една предпочитана кола и това е S-класата, няма Сосове, Хаудита, БМВ. Тия трите продават колкото S-ката. Само разни пробити ИТ-та се превъзнасят по никому ненужни технологии. Преди 10Г слушах как щяло да има роботи за всичко, колите ще летят и така, а ей на сега пак ги дрънкат същите че след 10г. ти да видиш, а Нокия пак пускат телефон с фенерче. Тия Тех мех простотии са за 0.000005% от населението. Другите искат нормални неща.
  • #12
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "То този хибрид е супер лицемерие и е малко мижай да те лъжем. "Напротив, колкото по-голям е класа на автомобила, толкова повече икономии прави хибридната система - 40% от 15/100 а повече от 40% от 6/100, нали? Отделно, вредните емисии от хибридите са нищожни, докато дизелите бълват много азотни окиси, а турбинираните бензини - финни чатици.
  • #11
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Лексус в този клас има пренебрежително малко продажби и никога няма да се доближи до продажбите,имиджа или нивото на S-класата,7-цата на БМВ или 8-цата на Ауди."В класа на виокотехнологичните луксозни лимузини, Лексус е без конглокенция. За мен канцерогенните тракащи немски премиуми са съвсем различен клас, а имиджа им е единствено на канцерогенни тракалници за хора с промити мозъци и.
  • #10
    15 rate up comment 6 rate down comment
    RX шофьор ( преди 7 години )
    Интересно ми е, че до момента имам два минуса, а всъщност всичко, което съм казал е истина. Няма как канцерогенните и чувствително по-токсични дизели да бъдат дори предмет на дискусия в технологичен, автомобилен или какъвто и да било форум от 21ви век. Който не е паркирал дизелов Мерцедес в подземен гараж срещу стена и не е трябвало да вади бебето си от задната седалка по най, най, най, най-бързия начин, той слага минуси.
  • #9
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    RX излишно е да обесняваш на човек, който не е карал подобна кола. Хибридите са автомобили на друго ниво.Иначе дизела е остаряла технология. В някой големи градове ги забраняват вече. Въпреки това немците продължават да си предлагат новите СУВ-ита с колкото се може повече турбини и коне, докато Лексус предлагат все по-нови хибридни решения.
  • #8
    15 rate up comment 11 rate down comment
    RX шофьор ( преди 7 години )
    Аз съм коментатора от третия пост отдолу нагоре. Карам хибриден Lexus RX Series, а преди него Mercedes C-Class дизел и мисля, че знам какво говоря. Хибридите не са ЕКО, а са просто по-еко. Моя джип харчи почти колкото малка кола, а е близо 300 коня (V6 плюс два електромотора). Не знам какви невероятни немски технологии визират някои от коментиращите. Наистина не знам какво по-точно имат предвид. Дизеловия мерцедес тракаше като трактор Беларус и замърсяваше като повреден автобус Чавдар.
  • #7
    10 rate up comment 13 rate down comment
    до "интелигента ( преди 7 години )
    .."но за един разчупен човек, който гледа към новите технологии това твърдение е нон сенс..."Това са празни думи без покритие! Няма по-добър критерий от пазара за този клас автомобили и той най-малко се влияе от "комплексирани хора"../"силно характерно за БГ"/Освен това бъди сигурен,че в новите S класи,7-ци и 8-ци има много повече технология,отколкото в този лъскав чайник с голям комарник/
  • #6
    7 rate up comment 7 rate down comment
    doc ( преди 7 години )
    Руските *** и те барабар Петко с мъжете - и те милите ще мъчат ладите с хибриди ,разбира се ако не са фалирали до 2020 година
  • #5
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Според мен тук идеята не е да си Еко, ами да намалиш разхода на гориво, като утилизираш кинетична енергия, която иначе губиш.Колкото до купувачите, за които говори вторият коментатор това може би важи за комплексираните хора, които залагат на излюзията, че една кола ще им донесе имидж(силно характерно за БГ), но за един разчупен човек, който гледа към новите технологии това твърдение е нон сенс.