IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Следващият VW Golf няма да се предлага с малки дизелови двигатели

Икономичните мотори ще бъдат заменени с хибридни системи

Следващият VW Golf няма да се предлага с малки дизелови двигатели

За следващото поколение на своя Golf от Volkswagen са намислили да лишат клиентите си от малките и икономични дизелови мотори. След глобалния скандал, станал известен като "Дизелгейт”, германците поеха в съвсем друга посока и вече залагат активно на хибридните и електрическите технологии, което очевидно ще засегне и осмото поколение на бестселъра Golf.

Следващият Golf няма да се предлага с малки дизели

Според британското издание AutoExpress малките дизели в моделното семейство на Golf VIII ще отстъпят мястото си на 48-волтова хибридна система. Във VW Group планират компанията да стане лидер при автомобилните електрически системи, работещи при напрежение 48 волта, които са подходящи за т.нар „микро хибридни системи”, каквато най-вероятно ще се използва при Golf VIII.

„Следващият Golf ще е силен модел по отношение използването на 48-волтови електрически системи – обясни шефът на VW Херберт Дийс при представянето на фейслифта на седмото поколение на Golf. – Мисля, че при този автомобил ще трябва да заместим някои от дизеловите мотори с микро хибридни системи. Те ще имат сходен разход на гориво, по-добро ускорение и ще са на същата цена или дори малко по-евтини.”

Според ранните слухове, 48-волтовата хибридна система се разглежда като вариант за съвместна работа с 1-литров 3-цилиндров бензинов турбо мотор, но впоследствие се появи информация, че става въпрос за 1,5-литров 4-цилиндров двигател, който ще работи съвместно с електромотора – за допълнителна мощност и по-добро ускорение.

Очаква се, че новите „микро хибридни” системи на борда на Golf VIII да се появят първо на пазарите в Европа и Америка, като за Щатите отсега е ясно, че VW няма да предлага дизелови версии на новия модел.

Снимка: Volkswagen

 

0 от 500
  • #6
    31 rate up comment 4 rate down comment
    U2 ( преди 2 години )
    Обърнете внимание, че вече бягат от малките турбо-бензинови мотори. Още при първия такъв на Форд 1.0 EcoBoost, наречен нелепо "убиец на дизели", стана ясно, че при средни и високи натоварвания харчи дори повече от атмосферния двигател който заменя. Особено при шофиране на магистрала.
  • #5
    19 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Недей приказва, че е срам за Toyota, правят хибриди от 20 години, а като ги сравниха в АБ с хибрида на Хюндай, корейския се оказа с повече плюсове, не само заради по-ниската цена. Прочети статията. Да се чудиш как за 20 години не направиха подходяща скоростна кутия за Приус. Корейците заложили на 7DCT, която, според списанито, била класи над японската.
  • #4
    27 rate up comment 14 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    Хех, 20 години след Тойота вагонетките щели да пускат масови хибриди. Приус от 97-ма беше с 275 волта батерия, Голфа сега щял да бъде с 48. Вурстовете са още в каменната ера по отношение на съвременните технологии. Добре че бяха американците да ги хванат колко канцерогенни са им дизелите, че щяха да ни тровят още много години с токсичните си TDI извращения.
  • #3
    12 rate up comment 12 rate down comment
    GG ( преди 2 години )
    край мрай,ше си коментираме колкото ни кеф.Аман от лакирани,префърцунени и модерни еко либерали.щом не можеш да разбереш това което си написал, изобщо не давай мнение..да не вземем да се изпитваме и да се окажеш леко бос по темата.
  • #2
    9 rate up comment 25 rate down comment
    VW ( преди 2 години )
    TDI-Power e истината ,какви хибриди какви глупости.
  • #1
    18 rate up comment 5 rate down comment
    . ( преди 2 години )
    Добре,добре нека.Дано след дизелгейт да се осъзнаят малко и да влезнат в час.