IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващият VW Golf няма да се предлага с малки дизелови двигатели

Икономичните мотори ще бъдат заменени с хибридни системи

Следващият VW Golf няма да се предлага с малки дизелови двигатели

За следващото поколение на своя Golf от Volkswagen са намислили да лишат клиентите си от малките и икономични дизелови мотори. След глобалния скандал, станал известен като "Дизелгейт”, германците поеха в съвсем друга посока и вече залагат активно на хибридните и електрическите технологии, което очевидно ще засегне и осмото поколение на бестселъра Golf.

Следващият Golf няма да се предлага с малки дизели

Според британското издание AutoExpress малките дизели в моделното семейство на Golf VIII ще отстъпят мястото си на 48-волтова хибридна система. Във VW Group планират компанията да стане лидер при автомобилните електрически системи, работещи при напрежение 48 волта, които са подходящи за т.нар „микро хибридни системи”, каквато най-вероятно ще се използва при Golf VIII.

„Следващият Golf ще е силен модел по отношение използването на 48-волтови електрически системи – обясни шефът на VW Херберт Дийс при представянето на фейслифта на седмото поколение на Golf. – Мисля, че при този автомобил ще трябва да заместим някои от дизеловите мотори с микро хибридни системи. Те ще имат сходен разход на гориво, по-добро ускорение и ще са на същата цена или дори малко по-евтини.”

Според ранните слухове, 48-волтовата хибридна система се разглежда като вариант за съвместна работа с 1-литров 3-цилиндров бензинов турбо мотор, но впоследствие се появи информация, че става въпрос за 1,5-литров 4-цилиндров двигател, който ще работи съвместно с електромотора – за допълнителна мощност и по-добро ускорение.

Очаква се, че новите „микро хибридни” системи на борда на Golf VIII да се появят първо на пазарите в Европа и Америка, като за Щатите отсега е ясно, че VW няма да предлага дизелови версии на новия модел.

Снимка: Volkswagen

 

0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз като гледам ти до 2020 та няма да си събрал парици нито за Приус,нито за Ампера..ама ей така да плювнем звучно сутрин а,.Гимнастика..
  • #14
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Тишо ( преди 7 години )
    Някой може ли наистина да ми цитира дали наистина АБ са писали, че трансмисията реагира с тласъци???? Ако са го написали , то или са най-големите *** или преводачите са за бой... Няма как да има тласъци при Приус, просто е невъзможно - по-скоро преди време бях чел 'оплаквания' пак от немски спецове, че толкова плавно ставало ускорението, та чак не се усещало...
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Плавна трябва да бъде, но тази която са пробвали от АутоБилд явно е било нарочно сменена с друга, ха, ха, ***!
  • #12
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Какви тласъци бе ***? Приус има най-плавната възможна трансмисия - там предавки няма, само плавен поток на въртящия момент от ДВГ през електромоторите към колелата. С цитиране на кенефни четива можеш само да станеш за смях.
  • #11
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Да, списанията са виновни, нищо, че си невеж патър. И не, че Приуса е архаичен. И сигурно лъжат, че скоростната им кутия реагирала бавно и с тласъци. Или и това не е важно? Хайде стига селски изцепки!
  • #10
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ама бива ли такова нещо бе! толкова години ни облъчваха че от дизела по чисто и убаво нема а сега изведнъж обърнаха палачинката. ама нали не забравяте измислените тестове платени от ваг и сие които уж доказваха че дизела е по икономичен от хибридите. и кво стана ся? а! лъжите в крайна сметка излязоха наяве и се доказа че по големи мшеници от немците няма.
  • #9
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Да се чудиш как за 20 години не направиха подходяща скоростна кутия за Приус. Корейците заложили на 7DCT, която, според списанито, била класи над японската."Ха-ха, точно заради хибридната си система, вклюваща транмиията, Приуса е недостижим. Те немските кенефни списания какво очакваш да напишат??? Те толкова си могат неграмотниците. Видяхме ги как се издъниха с най-модерните и канцерогенни технологии.
  • #8
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ти знаеш ли само в Китай колко автомобила се движат и колко самолета? И кораби се движат,японците правят хибридни кораби. Все от някъде трябва да се започне. Или предлагаш като замърсяват и самолетите,нека замърсяват и автомобилите.Що за логика? До кой клас си учил?
  • #7
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ти по принцип си ниско интелигентен, но да ти обясня въпреки това,че скоростната кутия на Приус е с цел здравина, ниски експлоатационни разходи, тоест нулеви такива и ниско тегло. Как да го разбереш точно ти. Ск.кутия на Хюндай е добра,може да е дори много добра, но не е толкова подходяща именно за такъв тип автомобил. Това не са нито спортни автомобили,въпреки,че са пъргави и бързи,за тях е необходимо практичност и добри характеристики. Защо не спомена,че Приус е по-икономичен,което е важно.
  • #6
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Истината е , че всички са на вълна Еко и е доволно лесно да се доят овцете. В същото време самолетите замъркяват повече от всички автомобили взети заедно , но никой не говори за тях. Щото носят бизнес и туризъм. И там е фък-дъ-еколоджи