IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

1 милион километра с Mercedes E-класа

За 25 години седанът е претърпял незначителни ремонти

1 милион километра с Mercedes E-класа

Служител на Daimler, работещ в завода в Зинделфинген, премина границата от 1 млн. км със своя Mercedes E-Class от 1992 г. Както съобщава изданието Die Welt, седанът W124 бил купен от Михаел Никл като чисто нов с идеята да бъде препродаден, но в крайна сметка колата останала при първия си собственик.

Mercedes-Benz E-Class от 1992 г. навъртя 1 млн. км.

Германецът избира версията с дизелов двигател със 75 к.с. и 126 Нм, при която средният разход на гориво е около 6,0 л/100 км. Като опция той си поръчва електрически люк на покрива, подлакътник на предните седалки, централно заключване и радио.

Mercedes-Benz E-Class от 1992 г. навъртя 1 млн. км.

По това време Никл работи в Daimler и купува колата със специална отстъпка за служителите на концерна. Идеята му е да препродаде автомобила след около година на по-висока цена. Точно в този момент обаче търсенето на дизелови коли спада и немецът решава да запази машината за себе си.

Mercedes-Benz E-Class от 1992 г. навъртя 1 млн. км.

По думите на 55-годишният собственик, за 25 години той е сменил съединител (през 2003 г. при пробег от 445 000), компоненти от спирачната система и генератор. Освен това веднъж Никл катастрофира леко и в резултат на това този W124 получава нов преден капак, броня и решетка на радиатора.

Mercedes-Benz E-Class от 1992 г. навъртя 1 млн. км.

Германецът е изчислил и колко му е струвал автомобилът за този близо четвърт век служба. Разходите по закупуване и обслужване на колата са 58 500 евро, а за гориво – 54 000 евро.

Снимки: Die Welt

Тагове: mercedes-benz e-class
0 от 500
  • #8
    10 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 7 години )
    Ама Е класа ,нали? Че къде е изненадата та въобще го пишете?Това не са съвременните Китайски Мерцедеси където калпавата електроника върви вместо двигателя!!!!!!!!Вчера гледап по Ауто -мор-спорт как един Господин притежава Мерцедес-купе от 1946г. ипоказа как има 3-ри лостчета на волана :-дърпаш и настройваш окачването и амортисъорите за кален терен ,за скорост и за сняг !!!!!! ...46г.!!!!дърпаш 2-рото лостче и и настройваш двигателя чрез карбуратора и и предварениетои настройката на свещите и притока на бензин за економика....спорт......и комфорт ....а е 46г. !!!!!-дърпа 3-тото лостче и забравих какво още беше.......!!!!!!Това каза и Господина:-Да не се правят ,че са открили топлата вода ,всичко е измислено още през 46г. !!!!!,разликата сега е, че сега колите струват по 20 000 евро отгоре за уж такива открития и нововъведения по техниката на колите,че НЯМАЛО НАКЪДЕ ПОВЕЧЕ ?????????.....Господина каза :-и че разликата е такава ,че досега е изминал хиляди километра без проблеми с ужолдтаймер и всичко си работи,докато нямал да посмее да кара натруфените с никому ненужни заврънтулки на претрупаните компютри коли извън града ????? ....ха ха ха ..............
  • #7
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ако беше си купил форд ескорт 1.6д - щеше да плати само половината за колата и обслужване, да му гори 4л и да спести още 20к евра от гориво и по средата на периода да го смени с чисто нов Фокус и да се вози в нова кола а не в дърт *** с радиокасетофон.
  • #6
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    1 млн. км - 6 на 100 разход - 60 000 литра нафтапо 2 лева - 60 000 евро при сегашните цени. Едва ли през 90-те е била 2 лева нафтата.. така че долу горе толкова са сметките за нафта.А колата колко е струвала като нова си нямам и идея...може и да лъже може и да не лъже :)
  • #5
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Нормално.Голям обем-ниска мощност.Почти няма електроника.Особено китайска.Ако купето издържи двигателят ще издържи още няколко милиона.
  • #4
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Разходите по закупуване и обслужване на колата са 58 500 евро, а за гориво 54 000 евро.Съмнявам се ама някой който разбира от сметки да каже.
  • #3
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Joe Will Reach One Million Miles in Honda AccordТова клипче го знаете, нали. В youtube.
  • #2
    24 rate up comment 6 rate down comment
    погледнете!!! ( преди 7 години )
    Колекторът на генерацията след цилиндровата глава!!! Така изглежда след 1 000 000 км. После погледнете същия детайл на която и да е японска,италианска или френска/без старите дизелови модели на Пежо/ кола. Ще видите огромна разлика,обусловена не само от качеството на материалите,а най-вече от качеството на горивния процес. От там и дълголетието. А на Горубляне или В Дупница може би има няколко десетки автомобила с пробег над 1,2 или 3 млн.км.
  • #1
    53 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    В горубляне е пълно с такива UNIKAT- и едномилионници, така че няма нищо необичайно