IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

1 милион километра с Mercedes E-класа

За 25 години седанът е претърпял незначителни ремонти

1 милион километра с Mercedes E-класа

Служител на Daimler, работещ в завода в Зинделфинген, премина границата от 1 млн. км със своя Mercedes E-Class от 1992 г. Както съобщава изданието Die Welt, седанът W124 бил купен от Михаел Никл като чисто нов с идеята да бъде препродаден, но в крайна сметка колата останала при първия си собственик.

Mercedes-Benz E-Class от 1992 г. навъртя 1 млн. км.

Германецът избира версията с дизелов двигател със 75 к.с. и 126 Нм, при която средният разход на гориво е около 6,0 л/100 км. Като опция той си поръчва електрически люк на покрива, подлакътник на предните седалки, централно заключване и радио.

Mercedes-Benz E-Class от 1992 г. навъртя 1 млн. км.

По това време Никл работи в Daimler и купува колата със специална отстъпка за служителите на концерна. Идеята му е да препродаде автомобила след около година на по-висока цена. Точно в този момент обаче търсенето на дизелови коли спада и немецът решава да запази машината за себе си.

Mercedes-Benz E-Class от 1992 г. навъртя 1 млн. км.

По думите на 55-годишният собственик, за 25 години той е сменил съединител (през 2003 г. при пробег от 445 000), компоненти от спирачната система и генератор. Освен това веднъж Никл катастрофира леко и в резултат на това този W124 получава нов преден капак, броня и решетка на радиатора.

Mercedes-Benz E-Class от 1992 г. навъртя 1 млн. км.

Германецът е изчислил и колко му е струвал автомобилът за този близо четвърт век служба. Разходите по закупуване и обслужване на колата са 58 500 евро, а за гориво – 54 000 евро.

Снимки: Die Welt

Тагове: mercedes-benz e-class
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Санде ( преди 2 години )
    Лафа е "кола не се плаши от каране, а от лоша поддръжка" ама става и така, както ти си го написал:) А за този мотор не е никво чудо да изкара 1 млн.км. просто няма кво да му се развали освен нафтовата помпа:) А тия с тикотата дет изкарвали по милион да одат да си купат по 1 и да си го карат с кеф. Ама нема да намерат щот те се разпаднаха отдавна. Ае със здраве:)
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    мани мани, е на черното да кажеш бяло, 124-ката е светлинни години напред пред всякакви корейски таралясници
  • #16
    9 rate up comment 2 rate down comment
    34 ( преди 2 години )
    Айде стига тъпи реклами. Всички знаем колко много таксита марка "деу тико" минаха 500 000 и 1000 000км., без даже да са дизели и то карани само градско. Омръзна ми от тая проста, олигофрернска, *** немска пропаганда.
  • #15
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Точно такъв чичка е типичния шофъор на мерцедес,само мустак трябва да си пусне за да е класик,и мотора мощен 75 коня и купето леко около 1,5 тона, прекрасна кола за каране. Излизаш на магистралата и не можеш да изпревариш Жигула 1300,а на градско баничарките те изпреварват отдясно.Що за меланхолик трябва да си за да караш такъв охлюв Е клас вместо кола.
  • #14
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Трябва да си рядък мазохист да караш 1 млн. километра този бездарно спънат трактор.Да си беше купил Тойота Камри V6 и щеше да пее 1 млн. километра в истински удобен и бърз седан.А и най-важното тих!
  • #13
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    За почти никоя кола, сглобена в Япония или Корея 1 млн. километра не са никакъв проблем. Дори Деу Тико /по лиценз на Сузуки/ такситата правеха 1 млн. километра без да пипнат 3 цилиндровия мотор,а са в пъти по-пъргави от спънатия кон Е клас дизел. Сега Хчндаите Елантра навъртяха по 800 000км.-1 млн. км. и само ги хвалят колко са здрави.
  • #12
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    то за 124-ката 1млн километра не са никакъв проблем, незнам каква новина е това
  • #11
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    нормален човек НЕ си купува кола от висок клас за да я кара 25г. или си купуваш Е-класа на вски 5-6г или си вземаш използвана - 6г. , 10г, или 15 годишна и си я караш още 10г защото е здрава. това е същината на статията - *** германец дал една купчина пари за кола да я кара 25г.
  • #10
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    стига селски простотии. карал съм фокус и такъв мерцедес. фокуса е на светлинни години напред сравнено с тая каруца. при това беше с най малкия мотор 75кс
  • #9
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Има един лаф - автомобила не го е страх от каране, а от седене. Когато караш автомобила си много, той работи в по-голям процент от времето при идеални за елементите на автомобила условия- загрял двигател, масло и т.н. Слагаш една нормална поддръжка и всеки автомобил ще изкара 1 мил. км. има примери за всякакви модели на толкова километри. А че този модел е много здрав мисля, че всички знаем и няма нужда да се споменава дори. Но не е панацея в автомобилостроенето.