Неотдавна Mercedes-Benz си върна първото място по продажби в премиум сегмента в Америка, а сега става ясно, че компанията от Щутгарт е на път да стори същото и в глобален план. Това сочат пазарните резултати на германците за ноември.
Щутгартци са успели да пласират 182 602 автомобила през ноември и 1.89 милиона коли през първите 11 месеца на годината, отбелязвайки ръст съответно от 13% и 12% спрямо същите периоди на 2015 г. За сравнение, конкурентите от BMW са записали ръст от 5.9% през ноември до 177 740 автомобила, а от януари до ноември продажбите на компанията от Мюнхен се равняват на 1.82 милиона автомобила (+5.6%).
От това излиза, че ако не станем свидетели на рязък скок в търсенето на автомобили BMW през декември, Mercedes-Benz ще се превърне в най-голямата премиум марка по продажби. Припомняме, че компанията бе носител на титлата, но през 2005 г. я преотстъпи на BMW.
От това излиза, че ако не станем свидетели на рязък скок в търсенето на автомобили BMW през декември, Mercedes-Benz ще се превърне в най-голямата премиум марка по продажби. Припомняме, че компанията бе носител на титлата, но през 2005 г. я преотстъпи на BMW.
BMW регистрира 11 поредни години на върха на премиум сегмента, като през 2015 г. успя да продаде 1.91 милиона автомобила. През миналата година Mercedes пласира 1.87 милиона коли и се класира на второто място, а Audi остана трета с 1.80 милиона продадени коли.
По всичко личи, че и през тази година Audi ще остане зад основните си конкуренти. През ноември компанията е продала 154 050 автомобила, отбелязвайки ръст от 4.3% спрямо предишния ноември. Реализациите на компанията за първите 11 месеца възлизат на 1.71 милиона, което е с 4.2% повече от същия период на 2015 г.
Снимка: Mercedes-Benz