Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Ето я и официално новата Insignia

Флагманът на Opel идва с нова система 4х4 и 8-степенен автоматик

Ето я и официално новата Insignia

След редица скици и снимки с камуфлаж Opel най-после представи второто поколение на Insignia. Компанията представи официално само лифтбека Insignia Grand Sport, като в началото на 2017 г. към него ще се присъединят комбито Sports Tourer и комбито с повишена проходимост Country Tourer.

Opel Insignia официално смени поколенията си

Новата Insignia значително се отличава от своя предшественик - както визуално, така и технически. Дизайнът на серийния автомобил е в стила на концептуалния Opel Monza от 2013 г., а в основата му е платформата E2XX, на която е изграден и последният Chevrolet Malibu.

След смяната на генерациите каросерията на флагмана на Opel е по-лека 60 кг, а общото му тегло е намалено с до 175 г. При това разстоянието между двете оси е увеличено с 62 мм, а това между колелата - с 11 мм. Покривът е с 29 мм по-нисък, а коефициентът на аеродинамично съпротивление е 0,26 - най-доброто в масовия сегмент.

Opel Insignia е оборудван с нова система за задвижване на четирите колела с два многодискови съединителя, които заменят предишния диференциал. Моделът е оборудван с адаптивно окачване FlexRide с три режима на работа.

Двигателите засега остават тайна, но се знае, че сред тях ще попадне 1,5-литров бензинов турбомотор със 165 к.с., както и 2,0-литров битурбо с 247 к.с. Дизелите ще бъдат с обем 1,6 и 2,0 литра. При модела ще дебютира и новата автоматична трансмисия с 8 предавки.

В оборудването на модела влизат още "умна" матрична светодиодна оптика IntelliLux, която осигурява на дълги светлини обсег от 400 метра, а също така адаптивен круиз-контрол, система за предупреждение за движещ се в опасна близост автомобил, система за контрол на лентата на движение, проекционен дисплей, мултимедиен комплекс с поддръжка на Android Auto и Apple CarPlay, както и ергономични передни седалки с подгряване, охлаждане, функция за масаж и 12 възможности за настройки.

ВИДЕО: Главният дизайнер на Opel Марк Адамс представя новата Insignia:
 

Във Великобритания Insignia ще се продават под марката Vauxhall. За пазара в САЩ моделът ще се превърне в Buick Regal, а в Австралия - в Holden Commodore.

Снимки: Opel

Тагове: opel insignia
0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 2 години )
    и сега същите счетоводни "главочи" 100% ще забият в ОРС-то някой 2-литра мотор с 4 цилиндъра и ще ни проглушат ушите, че е супер, хипер икономичен, че е битурбо, че е динамичен и т.н. а после ще го сложат леко дефорсиран и на астрата, както е при VW пасата и голф R ... накрая язък за 5-метровата лимузина!
  • #24
    6 rate up comment 0 rate down comment
    ОРС до анонимния ( преди 2 години )
    Не са "гаражни раздувки", както и ти не си в темата... V6 на Holden, "пипнат" от ОРС тръгва базово на 325к.с. и 435НМ, след това има пакети от Irmsher ("придворният" тунер на Опел), от Dimension tuning и т.н. които предлагат: -stage 1 - 355к.с. и 450НМ; -stage 2 - 380к.с. и 510Нм и - stage 3 - 410 к.с., 550НМ. Да ама главочите от счетоводния отдел на ГъМъ за "икономия" са решили да сложат шитнята на Айсин - оная същата за дизелите и от там са проблемите! Иначе мотор, окачване и спирачки са ОК на тези мощности. Проблемна е само кутията и като динамика и като здравина. Впрочем в Германия Инсиния ОРС като нова струва с около 500-1000€ повече от Инфинити Q50 hybrid, 365к.с....
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    GM 8-Speed 8L90 M5U Hydra-Matic Automatic Transmission Най-вероятно това ще е автоматика на Инсигнята.
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    "..Да прочетох го - моля намери го някъде извън Аутомедия.." Моля намери извън Аутомедия където пише че ще е ZF.
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Производителя не прави stage 2, това го правят тунингарски фирми. Няма как да имаш 325кс. 4х4, автоматик, рекаро, брембо спирачки и т.н за под 70 000 лева и да очакваш да носи на гаражни раздувания до безсъзнание. Да ме поправи някой но за такъв пакет при другите марки цените са над 80 -100 000 лева.
  • #20
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ОРС ( преди 2 години )
    Специално 6-ст. автомат на Айсин в Инсиния ОРС е пълен ***! Освен, че значително спъва динамиката на колата (задържа на 1-ва и 2-ра прекалено) е и с доста ограничен ресурс - фабрично издържа до 450НМ при положение, че базово мотора прави 435НМ, а на stage2 минава 500НМ. Дай Боже новия автомат (който за съжаление не е от ZF) да е по-свестен...
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Да прочетох го - моля намери го някъде извън Аутомедия.... препоръчително в чуждестранен сайт. Грешка има тук!
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Nikolay ( преди 2 години )
    Комбито е по-елегантно за мен по-красиво
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    "..Никъде не видях да пише двоен съединител.." ".. При модела ще дебютира и новата автоматична трансмисия с 8 предавки и 2 съденителя..." Сега прочете ли го?!
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    112 ( преди 2 години )
    Светлините вече не са толкова елегантни и вътре доста прилича на Астра но като цяло е добре.