IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ето я и официално новата Insignia

Флагманът на Opel идва с нова система 4х4 и 8-степенен автоматик

Ето я и официално новата Insignia

След редица скици и снимки с камуфлаж Opel най-после представи второто поколение на Insignia. Компанията представи официално само лифтбека Insignia Grand Sport, като в началото на 2017 г. към него ще се присъединят комбито Sports Tourer и комбито с повишена проходимост Country Tourer.

Opel Insignia официално смени поколенията си

Новата Insignia значително се отличава от своя предшественик - както визуално, така и технически. Дизайнът на серийния автомобил е в стила на концептуалния Opel Monza от 2013 г., а в основата му е платформата E2XX, на която е изграден и последният Chevrolet Malibu.

След смяната на генерациите каросерията на флагмана на Opel е по-лека 60 кг, а общото му тегло е намалено с до 175 г. При това разстоянието между двете оси е увеличено с 62 мм, а това между колелата - с 11 мм. Покривът е с 29 мм по-нисък, а коефициентът на аеродинамично съпротивление е 0,26 - най-доброто в масовия сегмент.

Opel Insignia е оборудван с нова система за задвижване на четирите колела с два многодискови съединителя, които заменят предишния диференциал. Моделът е оборудван с адаптивно окачване FlexRide с три режима на работа.

Двигателите засега остават тайна, но се знае, че сред тях ще попадне 1,5-литров бензинов турбомотор със 165 к.с., както и 2,0-литров битурбо с 247 к.с. Дизелите ще бъдат с обем 1,6 и 2,0 литра. При модела ще дебютира и новата автоматична трансмисия с 8 предавки.

В оборудването на модела влизат още "умна" матрична светодиодна оптика IntelliLux, която осигурява на дълги светлини обсег от 400 метра, а също така адаптивен круиз-контрол, система за предупреждение за движещ се в опасна близост автомобил, система за контрол на лентата на движение, проекционен дисплей, мултимедиен комплекс с поддръжка на Android Auto и Apple CarPlay, както и ергономични передни седалки с подгряване, охлаждане, функция за масаж и 12 възможности за настройки.

ВИДЕО: Главният дизайнер на Opel Марк Адамс представя новата Insignia:
 

Във Великобритания Insignia ще се продават под марката Vauxhall. За пазара в САЩ моделът ще се превърне в Buick Regal, а в Австралия - в Holden Commodore.

Снимки: Opel

Тагове: opel insignia
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 8 rate down comment
    до: Все пак е Опел . ( преди 2 години )
    Я сподели каква шитня е Айсин, че нещо не разбирам. Сменил съм много коли и повечето са били с Айсин и мога смело да твърдя, че това са най-здравите трансмисии, които съм карал. А колкото до Опела отвън определено са се изложили и е крачка назад спрямо сегашния модел. Вътре обаче за сметка на това са оправили нещата и е доста по-добре. Не зная само кога ще направят кола отвън и отвътре да е добре.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Никъде не видях да пише двоен съединител, също 8степенния е по-вероятно да е класически ZF, тази марка не вгражда кутии с двоен съединител, не защото е чудо неземно, а защото самата технология дава бъгове, без значение кой производител я ползва.ОПЦ също не вярвам да има още - винаги излизат по-късно, обаче съм сигурен че ще е на ниво.
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Все пак е Опел ... ( преди 2 години )
    ОРС досега имаше здрава , но тежка конструкция, як турбо-шестак с възможности над 400к.с., но скоростна кутия - шитня от Айсин и т.н. Сега вече ще е по-лек, 8ст. автомат с 2 съединителя и за "компенсация" вероятно 2литра турбо мотор с 4 цил....
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ОРС ( преди 2 години )
    Дано в истинската ОРС-версия да заприлича поне малко повече на Монца, че тук е малко като де е Ямбол а де е Стамбул... И дано, дано счетоводителите от ГъМъ не вземат връх при моторизацията на ОРС и да стане като пасатора - некво супер избушено 4-цилиндрово моторче, па ако ще и 300коня да е ...
  • #11
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Йори ( преди 2 години )
    Жалко! За мен тази визия е тотална крачка назад от характера и присъствието, което има сегашния модел. За него хората се вглеждаха и се питаха "Това наистина ли е Опел? Браво!", а тази от снимката е тотално безлична. Все едно гледам някакъв безвкусен микс от Ауди, Мазда и малко Рено отзад. Язък!
  • #10
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Този Опел е с 20ки джанти - малко скъпичко? http://automedia.investor.bg/resize_image/2000/2000/images/assets/2016-12/2016-12_A9w1dd565uoeSeksnG8r.jpg
  • #9
    28 rate up comment 5 rate down comment
    дон Шопеску ( преди 2 години )
    На фона на еднообразието идващо от АУДИ, БМВ и Мерцедес новите Джулия, Инсиния и дори Талисман-а са глътка свеж въздух в дизайна.
  • #8
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    отвън е бозава замазана с много заемки от мазда ! вътре е в пъти по добре от предишната претрупана с бутони и гадна пластмаса конзола дано са оправили и шумоизолацияата особено на страничните прозорци от които над 130 направо бучеше .... като цяло ако си оправят цените могата да се конКУРират с форд - но само толкова !
  • #7
    25 rate up comment 2 rate down comment
    дон Шопеску ( преди 2 години )
    Направо ме изненадаха. Браво, супер си изглежда.
  • #6
    12 rate up comment 15 rate down comment
    Enzo ( преди 2 години )
    От чисто дизайнерска гледна точка, дизайнът на екстериора е несравним с този на първата генерация. На фона на автомобилите, в чиито клас беше, първата генерация на Инсигния изпъкваше много повече, отколкото новата ще изпъква на фона на новите модели на останалите производители. В този смисъл, новият дизайн не е сполучлив. Интериорът за сметка на това, е по-добър от този на старата кола. Дано качеството на използваните материали също да е по-високо, че в предишната евтинееха. Ширпотреба, however.