IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford Fiesta заприлича на Focus

1.0-литровият EcoBoost двигател вече работи и на два цилиндъра

Ford Fiesta заприлича на Focus

Европейското подразделение на Ford представи снощи новата версия на Fiesta, която излиза на пазара като модел от 2018 г. Популярният компактен модел получава промени в дизайна - нови фарове и по-заоблени форми на предницата - и все повече започва да прилича на по-големия си брат Focus. 

Fiesta запрrлича на Focus

Моделното семейство на Fiesta се допълва от нов вариант – Active. Той представлява повдигна вариант на Fiesta с малко по-високо окачване и пластмасови защитни елементи по екстериора. От компанията твърдят, че основната му целева група ще се състои от хора, които търсят компактен градски автомобил, който не се плаши от високите бордюри.

1.0-литровият бензинов двигател EcoBoost, който донесе поредица отличия на Ford, вече разполага и със система за деактивиране на един от трите му цилиндъра. Тази мярка се използва за икономия на гориво, а системата гаси и пали цилиндъра изключително бързо – за 14 милисекунди, като двумасов маховик се грижи за това моторът да продължи да работи плавно и без излишни вибрации, макар и на два цилиндъра. 

От Ford уточняват, че системата се използва в режим на работа на двигателя до 4500 об/мин. 

Fiesta става първият модел на Ford, който получава висококачествената аудио система B&O Play, а в интериора са намерили място нов тъчскрийн с висока резолюция, както и новата мултимедийна система Sync 3.

Снимки: Ford

Тагове: Ford Ford Fiesta
0 от 500
  • #4
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Аурис ( преди 9 години )
    Като му свърши гаранцията на Ауриса ще му сложа АГУ. Гледам на запад много им слагат и мотора е перфектен за работа с газ. Разхода му е 5-5,5/100 пропан-бутан. По-евтино и икономично от това здраве му кажи!Само0 електромобилите излизат по-евтино, като разход, но си ограничен много в пробега. Стават само за града, а с хибрида си пердаша навсякъде без да се съобразявам с батерии и зареждането им.А тази Фиеста, която рекламират харчи безобразно много. Говоря за реален разход. Градско над 7/100.
  • #3
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Аурис ( преди 9 години )
    Изключване на цилиндри, тинтири-минтири глупости на търкалета. Усложняват техниката и така тя става ненадеждна. За града най-доброто е електромобил. Първоначалната инвестиция при електричките е голяма, но си избиваш парите бързо. Другия вариант е кола на газ/метан. Там нямаш голяма инвестиция и ефекта от икономията е моментален.Също така добре е да се помисли и за хибрид. Доста добър вариант. аз съм с Аурис-хибрид. Перфектен е за градско и извънградско и ми харчи много малко гориво.
  • #2
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А беее, Ford !!!!
  • #1
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Браво на Форд!Наистина правят нови неща и се движат напред.Не зная какъв ще е ефекта от изключването на 1 от цилиндрите.Би било добре да се каже каква икономия ще дава,защото този 1.0 3-цил.мотор,който го представяха за много икономичен и екологичен се оказа,че не е.Също така би било добре да се казва,че аудио системата B&O и мултимедията ще се получават срещу допълнително заплащане и няма да са в базата,както се мъчите да ни кажете.Иначе колата за градска е Ок.Харесва ми.