IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford Fiesta заприлича на Focus

1.0-литровият EcoBoost двигател вече работи и на два цилиндъра

Ford Fiesta заприлича на Focus

Европейското подразделение на Ford представи снощи новата версия на Fiesta, която излиза на пазара като модел от 2018 г. Популярният компактен модел получава промени в дизайна - нови фарове и по-заоблени форми на предницата - и все повече започва да прилича на по-големия си брат Focus. 

Fiesta запрrлича на Focus

Моделното семейство на Fiesta се допълва от нов вариант – Active. Той представлява повдигна вариант на Fiesta с малко по-високо окачване и пластмасови защитни елементи по екстериора. От компанията твърдят, че основната му целева група ще се състои от хора, които търсят компактен градски автомобил, който не се плаши от високите бордюри.

1.0-литровият бензинов двигател EcoBoost, който донесе поредица отличия на Ford, вече разполага и със система за деактивиране на един от трите му цилиндъра. Тази мярка се използва за икономия на гориво, а системата гаси и пали цилиндъра изключително бързо – за 14 милисекунди, като двумасов маховик се грижи за това моторът да продължи да работи плавно и без излишни вибрации, макар и на два цилиндъра. 

От Ford уточняват, че системата се използва в режим на работа на двигателя до 4500 об/мин. 

Fiesta става първият модел на Ford, който получава висококачествената аудио система B&O Play, а в интериора са намерили място нов тъчскрийн с висока резолюция, както и новата мултимедийна система Sync 3.

Снимки: Ford

Тагове: Ford Ford Fiesta
0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Странно е зимно време да се говори за Фордове :)Те сега почиват заедно с една малцинствена група.
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Извинението ти не ми трябва естествено. Исках да видя дали си мъж, който ще си признае грешката и ще се извини за това, че без основание е обвинил друг, че лъже нагло.
  • #12
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Слезнах на твоето ниво, за да си говорим по-нормално и за да ме разбереш. Погледни си просташките писаници и тогава наричай другите простаци! А най-смешното е че продължаваш да лъжеш. Видно е че и немски не разбираш и явно предводача не ти го превежда добре. Казах ти че няма промоция на цената на колата а на лихвата по лизинга. Сигурно, ако ти го повторя още 10 пъти ще се усетиш каква хралупа си всъщност.
  • #11
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тук се подвизаваше едно русенско хюMнe дедо се бе нарекло бъчваря. Къде е това чудо на майката природа да ни обясни колко хубава е Фиестата?Имам съмнението, че се е отървал от неговата и никога повече няма да си вземе форд. Срам го е да се покаже горкия!
  • #10
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кой луже бе к***вал см0т***н!Ей ти да гледаш и друг път да не приказваш наизуст:*http://***.ford.de/Pkw-Modelle/FordFiesta*Нещо да кажеш по въпроса? Кой сега лъже? Аз или ти? Някакви други разяснения искаш ли или това ти е достатъчно, за да разбереш, че си пълен глуП***к! А двигател и оборудване искаш ли да ти кажа какви са или сам ще прочетеш и ще ни споделиш, за да видим, че поне можеш с това да се оправиш?
  • #9
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В Германия базова Фиеста последен модел (не тази дето ще е водят модел 2018) започва от 9990 евро. Тази новата ще е над 10 000 евро със сигурност. Еми на такава цена да си е карат! Нито блести с нещо, нито е икономична, нито нищо. Пълна скръб! А и качеството на Форд изобщо не е от силните им страни. За 10 000 евро гола, като пушка малка табуретка е всичко друго, но не и добра покупка. За тези пари има много по-добри предложения.
  • #8
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    B&O във Фиеста и ходи, като на свинче звънче!Няма как премиум уредба от най-висок клас да се поръчва в кола от най-нисък клас. Двете неща са несъвместими. Хората които купуват тези коли ги предпочитат заради цената, а не заради премиум нещата вътре. Още повече, че на градски автомобил премиум неща не са му нужни. Градските коли са предимно да стигнеш от т. А до т. Б и нищо повече. Съвсем друго е да си с кола за извънградско и да пътуваш часове с нея. Там може да си позволиш лукс.Необходим е!
  • #7
    2 rate up comment 16 rate down comment
    RRE435i ( преди 9 години )
    Kato znam kolko platih za B&O v moeto Audi S3 sam siguren 4e pod 5% ot tezi koito si kupiat kolata 6te pora4at i tazi extra,za6toto cenata i e 1/3 ot cenata na tazi fiesta
  • #6
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Любимата служебна кола на България (след дачия и Рено). Коли с B&O Play ще се броят на пръстите на ръката, просто защото за лична кола много малко хора биха си я купили нова, само базови версии за служебки. Други са марките за лична кола в този клас - Корса, Фабия, Поло, Ярис и i20, обезценяват се по-бавно и са доста по-надеждни.
  • #5
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Трагедия !!!