Двигателят ще предлага максимална мощност 190 к.с. (140kW) и максимален въртящ момент 400Nm. Предаването ще бъде към четирите колела чрез системата S-AWC (Super All Wheel Control). Диференциалът ще бъде познатият ни от SUV модела Outlander.
Друг от експонатите на Mitsubishi в Токио е електромобилът произведен на базата на компактния i-MiEV. Рамата на купето е изработена от алуминий, батерията е ново поколение литиево-йснна. Компактния електромобил ще бъде също с предаване на движението към четирите колела със системата S-AWC.
Електродвигателите са три – два по 20kW отпред с общ максимален въртящ момент 250Nm и един отзад с мощност 47kW и максимален въртящ момент 180Nm. Производителите обявяват максимална скорост 180 км/час. Колата изминава до 200 км с едно зареждане на батерията.
Друга концепция представена от Mitsubishi в Токио е SUV модела Concept-cX, който познаваме и от изложението във Франкфурт. Малкият SUV е произведен на базата на новия Lancer и има дизелов двигател с обем 1.8 литра и автоматична скоростна кутия. Този модел отговаря на бъдещия Euro 5 стандарт за вредните емисии.