IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi „убива” стандартното производство

Германците въвеждат нова система за сглобяване на автомобилите

Audi „убива” стандартното производство

Audi подготвя въвеждането на принципно нова система за производство на автомобили. От маркетинг отдела на компанията съобщават, че в близко бъдеще ще въведат в експлоатация „умни” заводи, в които производството ще се осъществява в няколко отделни секции, като ще се използват специално подготвени роботи за транспортиране на елементите между склада и различните цехове и поточни линии.

Audi „убива” стандартното производство

В момента повечето предприятия използват „дълги” поточни линии, през които автомобилът преминава и работниците монтират различни компоненти. Конвейерите на практика работят без спиране, което изисква от работниците максимално бързи действия. И при грешка на някой от тях, се налага спирането на конвейра, което трупа загуби на компанията.

Audi „убива” стандартното производство

Новият подход на Audi се състои в следното – сглобяване на машината ще се осъществява в отделни секции, които не са свързани в една обща линия. Движещи се самостоятелно роботи ще осигуряват транспортирането на части на автомобилите, като всичко ще става по предварителелно зададен график. Така на работниците няма да им се налага да бързат прекалено.

Audi „убива” стандартното производство

В компанията са на мнение, че „умните” заводи ще решат няколко проблема наведнъж. Например, в едно предприятие ще могат да се сглобяват голямо количество автомобили, без да има значение каква е тяхната конструкция. Така едновременно ще могат да се произвеждат както електромобили, така и всъдеходи и кросоувъри, или просто един модел в различни модификации.

Audi „убива” стандартното производство

Използването на отделни секции ще позволи намаляване на броя на работниците, които сега се използват при производството на конвейер. В същото време скоростта на сглобяване на автомобилите ще се увеличи. Очакванията на Audi са новата схема да започне да се изпползва след около 10 години.

Audi „убива” стандартното производство

Снимки: Audi

 

0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    А иначе бъди сигурен че мениджърите и ръководителския състав в заводите на "Ауди" карат техни коли.Карат защото са безплатни.Аз ако получа безплатно Алуди няма да прекарам и една минута в него.Направо ще го обява за продажба и то с цена поне 5% по-ниска от пазарната в зависимост от модела и модификацията.
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Нали сте гледали филма с Том Круз Специален Доклад - е те там показаха точно как ще се прави Ауди в бъдещето !!!Е да де, ама там беше LEXUS
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да бе, по твоята логика тия дето произвеждат Ролекси трябва да носят Ролекси и тия дето произвеждат Боинги трябва да летят само на Боинг. В Мерцедес всички ли карат мерцедеси ии във "Форд" Фордове? А иначе бъди сигурен че мениджърите и ръководителския състав в заводите на "Ауди" карат техни коли.
  • #14
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Живея в Инголщат на една от централните улици лизо до завода на Ауди. Всяка сутрин и всеки следобед работниците идват с колите си. Прави впечатление, че повечето не карат Ауди, нито карат модел на ВАГ. Защо ли? Половината град работи в заводите им, но Ауди не се кара толкова, въпреки, че всеки служител има право на всеки 2 г. да си купи ново Ауди с 30% по-ниска цена и обслужването му е безплатно. От познати, които работят там зная, че нещата не са никак добре и като работа,условия и качество.
  • #13
    12 rate up comment 4 rate down comment
    А кой ще купува!? ( преди 9 години )
    Хенри Форд за това беше велик предприемач, щото плащаше на работниците си и те после бяха многохилядните клиенти за автомобилите му.Сега работниците се уволняват масово, не се назначават други - нима некви нищо-не-произвеждащи (освен щуротии) чиновници и, както каза колегата, шепа "меринджеи" ли ще са масовите купувачи на коли!?Тежко му и горко на такова общество и такъв производител ...
  • #12
    11 rate up comment 1 rate down comment
    А в края на краищата ( преди 9 години )
    няма да има нужда даже и от маркетингови отдели, а в светлото бъдеще дори и от високо надплатените вождове-меринджеи!А дано де!!
  • #11
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Маркетингов отдел да решава как ще се сглобяват колите в бъдеще е все едно вегетарианец да решава как ще се транжират животните в месокомбинат. Пълна 0лиг0френия е поредната новина от концерна Фолк с Ваген. Продължава заливането с пропаганда от тяхна страна. Напрао спирка нямат с глупостите си в бъдеще време, които щели да правят. А Комедията нали е на тяхна хранилка и не може да не публикува 2-3 новини за тях на ден. Явно са се разбрали за дизелгейт,че няма да плащат и са развързали кесията
  • #10
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нали сте гледали филма с Том Круз Специален Доклад - е те там показаха точно как ще се прави Ауди в бъдещето !!!
  • #9
    40 rate up comment 7 rate down comment
    Дърт комунист ( преди 9 години )
    Българският панелен плъх, който не може един пирон да произведе, отново дава акъл на световни концерни като WV и Тойота.
  • #8
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Странно как ще сглобяваш по-бързо няколко модела едновременно от колкото един модел на поточна линия. Тия роботи нали трябва да са програмирани и със съответните проекции на движения, за да извършат дадена операция. В момента един от най-простите заваръчни роботи се програмира сумати време да заварява едно определено купе, камоли нещо по-сложно, като монипулация.От ВАГ се изказват непрекъснато неподготвени, като кифладжии..Много модели - много елемнти - по-сложна логистика в завода. at least