IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Петте най-скъпи коли с предно предаване

То трябваше да направи автомобилите по-достъпни. Което не пречи на някои компании да искат по 60 000 евро за него

Петте най-скъпи коли с предно предаване

Автомобилите с предно предаване бяха разработени като достъпна и компактна алтернатива на моделите със задно задвижване. Затова и в наши дни те са по-евтини в гамата на всеки от производителите, като над тях са разположени колите с 4х4, които дават повече свобода и възможности на своите собственици. Любопитното е, че моделите от масовите марки в един момент бяха доста рядко явление, но през последните години някои марки - като Alfa Romeo и Cadillac, например, активно внедряват нови платформи със задно предаване, за да може да се доближат до премиум-моделите.

Петте най-скъпи коли с предно предаване предаване

Затова и не представлява особена трудност да се направи класация на най-скъпите автомобили със задно предаване или с 4х4. Изданието Autoevolution обаче се е опитало да изясни кои моделите с предно предаване с най-висока цена. Някои от тях са достъпни и със система 4х4, която се предлага при по-високите нива на оборудване.

Audi A6

Петте най-скъпи коли с предно предаване предаване

Преди няколко години Audi предлагаше версия с предно предаване на флагмана си A8, като по това време това беше единственият подобен модел в сегмента си. Неговото производство бе прекратено, но по-малкото му "братче" - A6, все още е достъпна с 2,0-литров бензинов турбомотор, развиващ 252 к.с. Посочената цена е стартова, така че с някои екстри тя може да скочи значително. В Германия е достъпна модификация с 3,0-литров турбодизелов V6, също с предно предаване, която стартира от 49 620 евро.

Volvo XC90

Петте най-скъпи коли с предно предаване предаване

Да, соченият като най-иновативен кросоувър на пазара може да бъде поръчан и само с предно предаване. От всички варианти (T5, T6, D4, D5) задвижването към предния мост е достъпно единствено за по-слабия дизелов двигател (D4), който развива мощност от 190 к.с. Във вариант с оборудване R-Design цената достига 53 300 евро.

Lexus ES 350


Петте най-скъпи коли с предно предаване предаване

Японският премиум-бранд предлага голям брой модели с предно предаване, като такива има дори сред кросовърите. Най-солидните от тях - GX и LX, са със система 4х4, то "младшите" NX и RX имат версии със задвижване само към предната ос. Колкото и да е странно, най-скъпият RX отстъпва на седана ES 350 с 249 к.с. В нивото на оборудване Luxury той стартира от 49 200 евро. Май е малко множко за Toyota Camry, макар и в по-луксозна версия.

Acura MDX

Петте най-скъпи коли с предно предаване предаване

Този модел се предлага предимно на пазара в САЩ, където е оборудван с 3,5-литров V6 двигател и предно предаване може да се купи от дилър на Honda за сумата от 43 950 долара (41 060 евро). Предимството на модела е третият ред седалки, а от компанията твърдят, че платформата със задвижване на предната ос е по-лека и предлага оптимално потребление на горивото. Като опция за кросовъра се предлага и система за задвижване на четирите колела.

Lincoln Continental


Петте най-скъпи коли с предно предаване предаване

Лидерът в тази класация е Lincoln Continental, който също се предлага предимно в САЩ, но е доста популярен и на китайския пазар. Най-скъпата версия на седана с предно предаване разчита на 2,7-литров GTDI V6 и в ниво на оборудване Black Label струва космически 62 915 долара (58 788 евро).

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #19
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Има Хонда, Лексус и Волво, обаче веднага Ауди зачекнахте" Ами другите няма нужда да се коментират то е ясно, че не са премиуми.
  • #18
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    то ако носачите правиха една кола премиум може би Лексус щеше да е премиум марка... Повечето хора като видят Lesus IS и си мислят че е опел астра. Когато трябва да обяснявам на някой непознат, че този кола е премиум защото не се вижда отвън или отвътре, ***.л съм ти премиума тогава.
  • #17
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "Истината е в 5та серия или Е клас."Хех, верно ли? 5-серия до F10 беше с предно окачване тип макферсон. За сравнение, Lexus IS, един клас по-нисък модел винаги е бил с двойни носачи. Така че истината май е някъде другаде.
  • #16
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Една кола е премиум която е проектирана от раждането си като такава. Незнам как е възможно да се лъжат хората с маскирани пасати и лексуси. Истината е в 5та серия или Е клас.
  • #15
    8 rate up comment 11 rate down comment
    RRE435i ( преди 9 години )
    Sega stana li vi kristalno iasno:Lexus i Alfa Romeo ne sa premium a samo se opitvat da dogonvat
  • #14
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    "Май е малко множко за Toyota Camry, макар и в по-луксозна версия." Автора май е отявлена ***. Да, ES е с предно и родственик на Камри, само че не е основния модел на Лексус в тоя сегмент, защото Лексус предлага и GS на платформа със задно предаване. За сравнение, Алди предлагат само А6, който дори във вариант AWD си е едно недозавиващо недоразумение с 60% от тежестта на предната ос. Май има същетвена разлика, а?
  • #13
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хахаха, демек всички бараки за балъци са ги изброили отгоре. Волво потъна преди много години, Ауди си е Шкода, Лексос е Тойотка и е ясно че е за щатските баламурници , а Линкълн пропадна още когато Волво. Премиум винаги е бил Мерцедес и Мерцедес ще си остане най великата кола, БМВ отвреме на време ги догонва, при скъпите и спортните Ферари е непобедимо другото са или Китайски ментаци или екзотични серии или напудрени щайги.
  • #12
    9 rate up comment 2 rate down comment
    вин ( преди 9 години )
    "от масовите марки в един момент бяха доста рядко явление, но през последните години някои марки -като Alfa Romeo и Cadillac, например, активно внедряват нови платформи със задно предаване, за да може да се доближат до премиум-моделите."Много объркан увод на статията!Кой да се доближи до премиум моделите-Кадилак?Вие луди ли сте, кой ако не Кадилак е премиум в САЩ?И има ли Кади с предно?Ужас!
  • #11
    9 rate up comment 14 rate down comment
    Дошо ( преди 9 години )
    Долния коментар е мой.Забравих да си напиша ника.
  • #10
    17 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    На фона на Шкода в луксозна версия си е напълно нормална цената.Камри е един автомобил проектиран с мисъл за разлика от комплексно сбърканото Алуди.