IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Петте най-скъпи коли с предно предаване

То трябваше да направи автомобилите по-достъпни. Което не пречи на някои компании да искат по 60 000 евро за него

Петте най-скъпи коли с предно предаване

Автомобилите с предно предаване бяха разработени като достъпна и компактна алтернатива на моделите със задно задвижване. Затова и в наши дни те са по-евтини в гамата на всеки от производителите, като над тях са разположени колите с 4х4, които дават повече свобода и възможности на своите собственици. Любопитното е, че моделите от масовите марки в един момент бяха доста рядко явление, но през последните години някои марки - като Alfa Romeo и Cadillac, например, активно внедряват нови платформи със задно предаване, за да може да се доближат до премиум-моделите.

Петте най-скъпи коли с предно предаване предаване

Затова и не представлява особена трудност да се направи класация на най-скъпите автомобили със задно предаване или с 4х4. Изданието Autoevolution обаче се е опитало да изясни кои моделите с предно предаване с най-висока цена. Някои от тях са достъпни и със система 4х4, която се предлага при по-високите нива на оборудване.

Audi A6

Петте най-скъпи коли с предно предаване предаване

Преди няколко години Audi предлагаше версия с предно предаване на флагмана си A8, като по това време това беше единственият подобен модел в сегмента си. Неговото производство бе прекратено, но по-малкото му "братче" - A6, все още е достъпна с 2,0-литров бензинов турбомотор, развиващ 252 к.с. Посочената цена е стартова, така че с някои екстри тя може да скочи значително. В Германия е достъпна модификация с 3,0-литров турбодизелов V6, също с предно предаване, която стартира от 49 620 евро.

Volvo XC90

Петте най-скъпи коли с предно предаване предаване

Да, соченият като най-иновативен кросоувър на пазара може да бъде поръчан и само с предно предаване. От всички варианти (T5, T6, D4, D5) задвижването към предния мост е достъпно единствено за по-слабия дизелов двигател (D4), който развива мощност от 190 к.с. Във вариант с оборудване R-Design цената достига 53 300 евро.

Lexus ES 350


Петте най-скъпи коли с предно предаване предаване

Японският премиум-бранд предлага голям брой модели с предно предаване, като такива има дори сред кросовърите. Най-солидните от тях - GX и LX, са със система 4х4, то "младшите" NX и RX имат версии със задвижване само към предната ос. Колкото и да е странно, най-скъпият RX отстъпва на седана ES 350 с 249 к.с. В нивото на оборудване Luxury той стартира от 49 200 евро. Май е малко множко за Toyota Camry, макар и в по-луксозна версия.

Acura MDX

Петте най-скъпи коли с предно предаване предаване

Този модел се предлага предимно на пазара в САЩ, където е оборудван с 3,5-литров V6 двигател и предно предаване може да се купи от дилър на Honda за сумата от 43 950 долара (41 060 евро). Предимството на модела е третият ред седалки, а от компанията твърдят, че платформата със задвижване на предната ос е по-лека и предлага оптимално потребление на горивото. Като опция за кросовъра се предлага и система за задвижване на четирите колела.

Lincoln Continental


Петте най-скъпи коли с предно предаване предаване

Лидерът в тази класация е Lincoln Continental, който също се предлага предимно в САЩ, но е доста популярен и на китайския пазар. Най-скъпата версия на седана с предно предаване разчита на 2,7-литров GTDI V6 и в ниво на оборудване Black Label струва космически 62 915 долара (58 788 евро).

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #29
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Има или няма все тая. Така или иначе 3.0 тди- то е скапан карценогенник, а А6 е напудрен Супърб. Демек все си прецакан, или с предняк или с шкода или с саждирейсинг. Важно е че двата кене.фа си имат заблудени фенове. А тая псевдо марка правеше и А8 предняци хахахаха, то все едно си взимаш френски барутник...
  • #28
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Селянин ( преди 9 години )
    Вьрви да пасеш козите и не ни занимавай с глупоста си... И да ти издам една голяма тайна 3.0тди на предно никога не е имало овчар!!!!!
  • #27
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Бай Оня ( преди 9 години )
    Колко неуки има тука 3.0тди на предно било имало а дали наистина?????? Село може да се образоваш и тогава да пишеш....
  • #26
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе Мерцедес и всички останали..........Имат всичко. А наи големите балъци са тия с Аудитата и Лексосите
  • #25
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Enzo ( преди 9 години )
    Лекса-а-а-а... е направо умопомрачително грозен. Тойота Аурис има повече чар от тая непропорционална каша. Как ви идва на акъла да пишете такива тъпотии, не знам. Тия никога не са имали, нямат и най-вероятно няма да имат истински красив модел. И за LC изобщо не ми споменавайте - оковали го безпринципно в хром на най-неочаквани и нелогични места и направили ръкохватка за пътника до водача... да се държи за нея... за къв ***, ако могат да ми обяснят. Японски тъпотии!!!
  • #24
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Лекса направо кърти, жалко, че е на предно.Страхотен дизайн, на интериора включително.
  • #23
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Лексъс ( преди 9 години )
    може да не е разпознаваем за промитите селяндурски мозъци. Кралят на Норвегия, кралицата на Дания и принцът на Монако очевидно я разпознават съвсем успешно.
  • #22
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоя пък с тоя лексус... никой не вижда нищо премиум в тази марка, който му харесва да си я кара но не е разпознаваема като премиум.
  • #21
    14 rate up comment 7 rate down comment
    BMW ( преди 9 години )
    Ауди на предно е най-голямата пародия на кола.Във форума им един пич беше писал, че искал да купува А5 на предно с някакъв дизел, не помня 3.0 ли беше или хептен парoдията 2.0ТДИ, обаче се колебаел понеже преди това имал Мазда 3 и тя била много по-стабилна в завоите от Аудито.Разбирате ли за какъв keнeф става въпрос?
  • #20
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Хех, то да бяха амо носачите.. Премиум е качество, надеждност, технологии, префекционизъм в детайлите. Разбира се, Лексус смазва немските псевдо премиуми във всяка една от тези категории. Все едно да сравняваш тракащ канцерогенен дизел с рафиниран чист хибрид. Носачите са само един миниатюрен детайл от цялата картина. Обикновените няма как да ги оценят тези работи, те се хващат като шарани на елемнтарни пропагандни партенки.