IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda представи новата CX-5

Втората генерация на модела запазва досегашните двигатели

Mazda представи новата CX-5

Японският производител Mazda разкри в рамките на автосалона в Лос Анжелис второто поколение на кросовъра си CX-5. Като цяло моделът следва стила на предшественика си, в чиято основа на новият фирмен дизайн на марката – концепцията KODO.

Mazda представи новата CX-5

Все пак промени във външния вид има и те са предимно в предната част. Увеличена е решетката на радиатора, различна е и светодиодната главна оптика. Като цяло габаритите на модела са запазени – дължина от 4545 мм, широчина – 1840 мм, височина – 1690 мм и разстояние между двете оси – 2700 мм. Леко увеличен – с 5 литра, е обемът на багажника, който вече  достига 505 литра.

В интериора на новата Mazda CX-5 са използвани по-качествени материали, значително подобрена е и шумоизолацията. Консолата на централния панел е поставена по-високо, същото важи и за лоста за смяна на предавките. Кросовърът става първият модел на марката, при който задните седалки се предлагат с 2 възможни варианта на наклон на гърба.

Кросовърът запазва двигателите от първата генерация. Това са бензинови агрегати от семейството SkyActiv-G с обем 2,0 и 2,5 литра, а също така и дизелов SkyActiv-D с обем 2,2 литра. Трансмисите са 6-степенни механична или автоматична, а за модела е достъпна и система за задвижване на четирите колела i-Active. В нея се използва синтетично масло с нисък вискозитет, което позволява минимална загуба на енергия дори при студено време.

В списъка с оборудване на новата Mazda CX-5 може да бъде включен пакет i-ActiveSense (радарен круиз-контрол, система за разпознаване на пътните знаци), проекционен дисплей, мултимедийна система MZD Connect с навигация, както и аудиосистема Bose с 10 тонколони.

За автомобила е предвидена и система G-Vectoring Control (GVC), която управлява тягана на двигателя в зависимост от положението на волана. Така тя контролира натоварването върху автомобила, като оптимизира работата на всяко едно от колелата.

Снимки: Mazda

Тагове: mazda cx-5
0 от 500
  • #17
    7 rate up comment 0 rate down comment
    turbo ( преди 7 години )
    Аве разбирачите,погледнете някоя класация за надеждни коли между 3-7годишни..И вижте коя е единствената японска марка в топ3..и тогава пак сравнявайте Алфа с Мазда...
  • #16
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Enzo ( преди 7 години )
    Има много марки,които уважавам,Алфа са една от тях.Карам само нови.Сменил съм доста коли.Затова знам, че нова Алфа проблеми с надеждността няма-1.От новите японски коли,независимо от марката,сериозна надеждност не очаквайте.Страшен мит е това-2.И няма на пазара японска кола,която в момента да предлага по-голяма гама от мощни мотори в сравнение точно пък с Алфа - 3.0 V6 510 к.с., 2.2 4 in line дизел (150,180 и 210 к.с.), 2.0 4 inline turbo petrol - 200 и 280 к.с. Проверявайте.Автоматът е 8ст. ZF
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    zoom in ( преди 7 години )
    Ще има по всяка вероятност, но по-късно. За САЩ вече са обещали турбо бензин за CX-9.
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Ицо ( преди 7 години )
    Красив дизайн, но защо няма нови двигатели :( Така се надявах да има вариант с турбо-бензин...
  • #13
    6 rate up comment 9 rate down comment
    и мазна като чиКИА ( преди 7 години )
    ефектна външност + слаби моторчета = обикновена ширпотреба.
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    v-1 ( преди 7 години )
    Само дето, този СУВ е предсатвен вече и се произвежда серийно, а Алфата евентуално 2018 ще я правят. Така, че може да се успокоите Алфа феновете, да давате оценки на кола, която още не е произведена.Вярно е, че на дизайн са много много добри, ама колата не е само дизайн... ;)И както е написал анонимният от долу, важно е обезценяванеот на вротичния пазар, а алфите от сегашното им положцение са винаги първенци по обезценяване и ненадежност.
  • #11
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Enzo, освен по цената трябва да ги сравниш след 1, 2, 3 години и по местата им в класациите за надеждност. Познай от сега коя ще е отгоре, и коя отдолу.
  • #10
    11 rate up comment 0 rate down comment
    до Enzo-то ( преди 7 години )
    момче, алфетката е супер, ама тука все пак коментираме СУВ, които все пак не са на цената на тристаен апартаментИначе, безспорно SUV-то на АлфаРомео радва окото и ще е страшна конглокенция, ама на БМВтата
  • #9
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Enzo ( преди 7 години )
    Момчета, в този клас от днес има Alfa Stelvio. Само ги сравнете двата дизайна и просто спрете да се занимавате с тея японски тъпотии. Успее ли Alfa чисто маркетингово, защото във всяко друго отношение съм убеден, че може, да стъпи в нишата на БМВ, Мерцедес и Ауди, японските консерви остават само за мигрантите и мексиканските емигранти в САЩ... а вероятно и за тези *** американци, които сега щели "да емигрират в Канада"... заради Тръмп. Ами емигрирайте, бе.. да ви гледам сеира после!
  • #8
    2 rate up comment 14 rate down comment
    АЛФА ! ( преди 7 години )
    Само като чух 6-степенен автоматик и спрях да чета, *** морално остарелия коптур... Друго си е новата Алфичка стелвио, немските и японски недомислени глокници ще ревът !