IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Стар Ford носи повече доходност от старо Ferrari

Сред моделите от 70-те най-драстично се е вдигнала цената на BMW и Aston Martin

Класически модели на Ford от 70-те години носят по-голяма доходност на вторичния пазар, отколкото Ferrari от същия период, показва изненадващата статистика на британските аукционни къщи. 
  
   
Стар Ford носи повече доходност от старо Ferrari
  
  
Старите фордове, закупени през периода 1996-1999 - примерно Capri, Cortina или Escort - миналата година са достигнали средно 3.4 пъти покупната си цена. За моделите на Ferrari доходността е 3.2 пъти.

Абсолютните рекордьори по поскъпване за периода са автомобилите на Aston Martin (4.4 пъти) и особено на BMW (5.6 пъти). Темпото, с което се покачват цените им, изпреварва драстично инфлацията и всъщност ги прави една от най-атрактивните инвестиции въобще.

Като цяло пазарът на класически автомобили отчита непрекъснат ръст в последните години. От 2001 до днес средната цена на олдтаймерите е скочила 12 пъти, показват изчисления, цитирани от The Financial Times. Това обаче включва всички класически модели, включително машини от 50-те и 60-те, където поскъпването е фантастично.

Тагове: BMW Aston Martin Ferrari
0 от 500
  • #19
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Първи глокс ( преди 8 години )
    Баце, доходност е колко ти се връща отгоре на парите, които си вложил. Независимо колко са парите. Затова се мери в проценти. Ако си купил за 100 000 паунда Ферари и за 100 000 паунда 20 Каприта, от капритата ще изкараш повече кинти, това е логиката. Не е сложно :)
  • #18
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Значи за един Форд Капри можеш да спечелиш 50 000 евро след препродажба, а от ферарито към 200 000 евро.Кое носи повече пари в абсолютна стойност може сами да си сметнете.Иначе по логиката на статията - най добре едно дюшво - купено ново за 1000 евро, сега без проблем му вземаш 5000 евро - значи 5:1
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    RRE435i ( преди 8 години )
    Smenih go poradi pri4ini,koito sam opiasal nai podrobno v revuto si za novoto mi 435i.Niama da se povtariam
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    @ ( преди 8 години )
    Savarshenni tehnologi - Mercedes-Benz e s poveche patentii opredelja standarta predi BMW .
  • #15
    1 rate up comment 3 rate down comment
    @ ( преди 8 години )
    Istorija na BMW !? A kak mislish zashto Mercedes - Benz 770 W150 e bila ljubima na fjurera A.H. i na visshite oficeriot Nazi ?
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нали беше на Ауди..., кво стана, що го смени?
  • #13
    3 rate up comment 6 rate down comment
    RRE435i do @ ( преди 8 години )
    Kolega za men BMW e nai premium germanskata marka i ne zaradi tova 4e sega imam takova a zaradi cialata i istoria i savar6enni tehnologii.Porsche e druga bira tia e nai velikata premium SPORTNA marka
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    @ ( преди 8 години )
    RRE435i kakav ti e kriterija za velichie na germanska premium kola ? Imash komentari velichaeshti Porsche .Ili sled kato kupi BMW te sa nai - veliki !? No za men Mercedes Benz e na varha . C
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до Д ( преди 8 години )
    Бате, не само не си схванал идеята, ами и справката ти е стара и грешна :D Дори и само Фераритата ако погледнеш - http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28524-ferrari-na-cenata-na-nov-boing-10-te-nai-skypi-modela-na-markata/
  • #10
    1 rate up comment 18 rate down comment
    ПРИМЕКС ( преди 8 години )
    Купих си гуми от ПРИМЕКС на много добри цени.Много съм доволен и препоръчвам на всеки ПРИМЕКС.