IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volvo S90 от Китай за целия свят

Шведската марка мести производството на луксозния седан

Volvo S90 от Китай за целия свят

Volvo планира да прехвърли изцяло производството на новия си модел S90 в Китай, откъдето компанията да доставя новия флагман на всички световни пазари. Новината за предстоящото преместване на производството на флагмана от Швеция в Китай беше съобщена днес в Шанхай, обяви Automotive News. 

Volvo S90 от Китай за целия свят

Volvo е собственост на китайския гигант Geely и концентрирането на производството на моделите на шведската марка в Китай е част от програмата за възраждане на компанията на стойност 11 милиарда долара. През миналата година Volvo стана първият западен производител, започнал внос на премиум автомобили в Щатите, които са произведени в Китай, като дебютът се падна на версията на S60 Inscription с дълга база. 


Главният изпълнителен директор на Volvo Хакан Самюелсон заяви днес в Шанхай, че производството на S90 в Торсланда, Швеция ще бъде сериозно намалено. Сглобяването на S90 ще се концентрира в завода на Volvo в Дакинг, Китай, откъдето ще излизат версиите с дълга база за Китай и САЩ, както и топ вариантът S90 Excellence, който ще се изнася в цял свят. Сглобените в Китай версии на S90 ще дебютират на 18 ноември на автомобилното изложение в Гуанджоу. 

 

Volvo планира още по-сериозна концентрация на производство в Китай, като комунистическият гигант трябва да се превърне във важен производствен и логистичен хъб на компанията. Настоящото и следващото поколение на моделното семейство 60 ще се произвеждат в завод в Ченду, в западен Китай, а новата генерация на моделите 40 ще се сглобява в строящия се в момента завод на Volvo в Лукиао, на 350 километра южно от Шанхай. От Volvo не обявиха дали планират износ за сглобените в Китай версии на моделите 40 и 60. 

 

Volvo има нужда от допълнителното производство в Китай, за да изпълни две свои ключови цели: да увеличи продажбите си на местния пазар на 200 000 бройки до 2020 година, както и да постигне глобални продажби в размер на 800 000 коли до 2020 година. Това не изглежда неизпълнимо като се има предвид, че сега в Китай марката продава малко над 81 000 коли годишно, а в световен мащаб годишните продажби са малко над 500 000. 

 

Самюелсон не коментира какъв ще е производственият капацитет на китайските заводи на Volvo, но допълни, че му се иска една трета от планираните 800 000 коли годишно през 2020 година, да бъдат произведени в Китай.

Тагове: Volvo S90
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    fermera ( преди 9 години )
    Всички дилърства ти обясняватколко са здрави техните модели и как нямат проблеми,но когато стане въпрос за заместващ автомобил докато си остраняват гаранционите проблеми всички мълчат.А на мен ми е все едно дали ще ремонтират автомобила 2 или 12 дни че и идват да си го вземат сами.Интересното е че това продължава и извън гаранционния срок.Скоро ще се обзаведа пак с ново INFINITI.
  • #11
    0 rate up comment 2 rate down comment
    dovolen ( преди 9 години )
    Аз съм много хепи с Витоша Ауто (Инфинити и Нисан). Наистина се чувствам, като клиент там. В повечете други сервизи на различни марки, които съм посещавал са ме карали да се чувствам все едно те са ми клиенти на мен а не аз на тях.
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    bg ( преди 9 години )
    то ако има един читав сервиз на някоя марка.. не знам.Абе колеги я някой да сподели ако има положителен опит със сревиза на някой марка
  • #9
    9 rate up comment 1 rate down comment
    volvo-user ( преди 9 години )
    Много са добри колиците ама МотоФое правят всичко възможно да те отблъснат и от търговска и от техническа(сервиз) гледна точка.
  • #8
    8 rate up comment 5 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    Volvo се отърсва от прахта като феникс, само на *** му била китйска и я погребва... Не че можете да си позволите такъв клас кола, но не за това говорим. Невероятни са новите модели, S90 не ми харесва само заради задницата, но това не прави по-лош автомобил.
  • #7
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако ще и в Балгария да дойдат да ги призвеждат, все ще са по - качествени от ВАГ!!!
  • #6
    14 rate up comment 8 rate down comment
    112 ( преди 9 години )
    Марките които е изброил RRE435i имат премиум абонамент за сервиза. От там така им се радват и с удоволствие ги чакат отново да се завърнат при тях. Нормално е да не харесват японците защото освен за консумативи за друго не се задържат. Няма по надеждно от японското, цял свят го е признал. Всички се кланят на японската сила.
  • #5
    10 rate up comment 15 rate down comment
    RRE 435I ( преди 9 години )
    TO OSTAVA VE4E DA KAJAT 4E I LEKSUS I INFINITI SA PREMIUM.NIAMA KAK DA STANE
  • #4
    8 rate up comment 16 rate down comment
    RRE435i ( преди 9 години )
    PREMIUM SA SAMO SVETATA TROICA OT GERMANIA,RANGE ROVER,JAGUAR,ROLS ROYS I BENTLEY OT ANGLIA.TUI TO DRUGI PREMIUMI NIAMA I NIAMA I DA IMA
  • #3
    8 rate up comment 12 rate down comment
    RRE435i ( преди 9 години )
    KAK MOJE VOLVO DA SE VODI PREMIUM.VE4E SULIO I PULIO SA PREMIUM.