Линията на покрива напомня за купе, а силуетът му е очертан и от алуминиеви арки от двете страни. Предницата вече е традиционна за всички нови модели на Audi, доминирана от агресивно изглеждащата решетка на радиатора.
Двигателят е с обем 1.4 литра, тип TFSI с мощност 110 kW (150 к.с.). Предаването е към предните колела, скоростната кутия S-tronic включва по две степени.
Най-интересното при този модел обаче е това, че на задната ос има монтиран електромотор. Той доставя допълнителен въртящ момент от 200Nm и още 30 kW (41 к.с.). Електромоторът може да се зарежда направо от електрическата мрежа (plug-in hybrid). Батерията е ново поколение литиево-йонна, позволяваща с едно зареждане да се изминат 100 км без каквито и да е вредни емисии.
Audi съобщава и за допълнителни системи монтирани в автомобила, като stop/start на двигателя и генериране на енергия от спирачната сила намаляват потреблението на гориво с 15%. Като цяло средният разход на бензин е 4.9 литра на 100 км.
Динамичните характеристики на колата са доста добри. От място до 100 км/час набира за 7.8 секунди, максималната скорост е 201 км/час.