IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Компактният кросовър Toyota C-HR дебютира в Париж

Моделът предлага 3 двигателя, включително хибриден

Компактният кросовър Toyota C-HR дебютира в Париж

 Точно 2 години след премиерата на концепцията C-HR в Париж японската компания Toyota представи на френското автомобилно изложение серийната версия на кросовъра. Моделът, чиито инициали идват от Coupe High-Rider, излиза на пазара в Европа като конкурент на Mazda CX-3, Nissan Juke и Honda HR-V.
Компактният кросовър Toyota C-HR дебютира в Париж
Кросовърът е разположен под RAV-4 в гамата на марката и залага на компактни външни габарити - 4360 мм дължина, 1795 мм широчина, 1555 мм височина и междуосие от 2640 мм. Изграден е на чисто новата глобална платформа Toyota TNGA (Toyota New Global Architecture), а в концепцията му са заложени три ключови направления – дизайн, задвижване и динамика.

Toyota C-HR предлага избор от 3 задвижващи агрегата, сред които няма дизелов. Това са два бензинови и един хибриден мотори.

Върховият модел е хибрид, който съчетава 1,8-литров бензинов агрегат и електромотор, развиващи обща мощност от 122 к.с. Входящият бензинов агрегат 1,2-литров с турбо и мощност 115 к.с., а някои пазари ще бъде предложен и 2,0-литров атмосферен бензин със 150 к.с. Предстои пускането и на спортна версия, която използва 1,5-литров турбо-бензин със 180 к.с.

Моделът е с предно предаване, като за някои от модификациите ще се предлага и 4х4.

Интериорът демонстрира 8-инчов централен дисплей на мултимедията Touch 2, а в серийното оборудване са включени редица системи за безопасност - адаптивен автопилот, система за предупреждение при напускане на лентата, автоматични дълги/къси светлини, аварийна спирачна система и др.

Пазарният дебют на Toyota C-HR трябва да се състои през идните месеци.

Тагове: toyota c-hr
0 от 500
  • #11
    13 rate up comment 2 rate down comment
    до: а7 ( преди 7 години )
    Понеже те видяхме какъв лъжец нагул си, който въпреки, че не е прав продължава да твърди своето за пореден път те призовавам да се изчистиш от л***йната с които сам се омаза и да дадеш източника си на информация. Аз ти дадох линка от официалния сайт на марката. Чакаме твоя източник. И освен всичко с или без преференции с или без промоция Аурис хибрид НИКОГА, ама АБСОЛУТНО НИКОГА не е струвал над 50к, 48 950 лв с ДДС или 46450 лв с ДДС.м***л0умието ти е безгранично, а лъжите опашати.
  • #10
    3 rate up comment 14 rate down comment
    a7 ( преди 7 години )
    Първо най-високото оборудване не е Chic, а Chic Xtra.Модела който беше изложен преди няколко месеца в шоурум на тойота струваше по спомен +50к. малко над 50к., но все пак над.. Това, че сега има преференция не знам. Както и да е.... цената в сайта на тойота е 46450 лв с ДДСбез преференция цената е 48 950 лв с ДДС. Не се превъзбуждай толкова, всеки който има желание може да си провери всичко, така няма кой да заблудя, а чак да лъжа....много съм далеч от това.
  • #9
    15 rate up comment 5 rate down comment
    до: а7 ( преди 7 години )
    Къде го видя този Аурис над 50 бона?Най-високото оборудване Chic на хибрида струва 43 340,00 лв. Кого се мъчиш да заблуждаваш не ми е ясно само и защо го правиш? Били отговорил на въпроса и също така да дадеш мястото от което си видял цена над 50 бона! В противен случай всички ще си помислят, че просто лъжеш. Та в този ред на мисли защо да не струва 50 бона този СУВ в базовото хибридно оборудване. Напълно реална цена според мен и то много приятна, като се има предвид качествата на тези хибриди.
  • #8
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    производителите с *** са немските производители!!!ДОКАЗАНО!!!Дори самите немци го доказват със собствени тестове.
  • #7
    5 rate up comment 16 rate down comment
    a7 ( преди 7 години )
    "Ауриса - чик екстра" е над 50к лв, вярно че с всички екстри за модела, но над 50к. Не мога да допусна, това сюфче да е по-малко пари. Предполагам за хибрида с най-високо оборудване не по-малко от 60-62к.
  • #6
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Слаби двигатели на висока малолитражка, но с добър маркетинг, наричащ я "SUV" и тук разни разбирачи вече са готови да дадат 50 бона и да пълнат джобовете на производителите с ***, които ни заливат..
  • #5
    24 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Имах предвид хибридната базова версия, а не базовата версия по принцип. Четете и после пишете!!!Базовата версия на ХИБРИДА, ако е до 50 000 лв с 4х4 това ще е колата. И преди някой ВАГон да се обади неподготвен да ми каже за конКУРент на тази цена с тези характеристики и екстри, хибрид. Чакам предложения и да сравняваме!
  • #4
    26 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ти да не четеш друга статия. Първо, 1.2,но 115 коня.А тази мощност прави джипчето пъргаво не само в града,а и извънградско, а и по магистралата спокойно ще върви със 170-180км./ч. при ограничение 140 км./ч. Като ще може да постига и 200 км./ч. това съм убеден. Много станахте състезатели,до преди 10 години 115 коня кола си беше бегачка,сега била слаба.Пълни глупости, добра мощност е това за икономичен малък джип. А хибрида е по-мощен 122 коня. Ще има и спортна версия 1.5 турбо 180 коня.Супер е.
  • #3
    8 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Чак 50 хиляди не е, но е с 5 до 10 хил. по-скъп от останалите. А факта, че го предлагат само с 1,2 мотор го прави прекалено слаб за нещо повече от градска кола, като в същото време цената му е повече отколкото е нормално само за градкса кола.
  • #2
    9 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    .. 50 000лв. нормална цена ли е за базова версия на кола конглокент на Juke бе??