IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кралете на Нюрбургринг мерят сили на правата

VW Golf GTI Clubsport S и Honda Civic Type R в драг дуел (Видео)

Кралете на Нюрбургринг мерят сили на правата

Двете най-бързи към момента машини с предно предаване на пистата Нюрбургринг се изправиха една срещу друга и на драг отсечка. Това са хечбеците VW Golf GTI Clubsport S и Honda Civic Type R, които мерят сили в няколко дисциплини, включително 1 миля.

Драг състезанието е организирано от британското издание AutoExpress, като засича времената на двете коли за ускорение от 0 до 30, от 0 до 60 и от 0 до 100 мили в час (съответно 48, 80 и 161 км/ч), както и на 1 миля (1609 метра).

Двата автомобила са почти аналогични както като концепция, така и като характеристики. Основната разлика е, че VW Golf GTI Clubsport S е лимитиран модел, от който ще бъдат произведени само 400 бройки, докато Honda Civic Type R няма ограничение в това отношение. Въпреки това обаче японската кола има по-висока начална цена.

VW Golf GTI Clubsport S вече отмъкна короната на Нюрбургринг от Honda Civic Type R, но дали ще надделее и на правата? Отговорът е във видеото.





VW Golf GTI Clubsport S

Двигател: 2,0 литра турбо
Мощност и въртящ момент: 310 к.с. и 385 Нм
Тегло: 1360 кг.
Трансмисия и задвижване: 6-степенна ръчна и предно задвижване
Цена във Великобритания: 28 000 лири

Honda Civic Type R

Двигател: 2,0 литра турбо
Мощност и въртящ момент: 310 к.с. и 400 Нм
Тегло: 1378 кг.
Трансмисия и задвижване: 6-степенна ръчна и предно задвижване
Цена във Великобритания: 32 300 лири

0 от 500
  • #47
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всъщност станя ясно, че великата "Хонда" е надценен скъп кошник накичен с лайснички и флинтифлюшки. На всчики е пределно ясно че VW са по добрите коли, като техника и показатели, този клип приключи и мита че са надценен и скъпи.
  • #46
    0 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тва са кенефите на Нюрбургринг
  • #45
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голфа печели с непозволени средства. На пасажерската седалка в Голфа са поставили вентилатор който който се активира при достигане на 100км. в час и използва предното стъкло като платно, за да повиши допълнително ускорението.
  • #44
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Дошо до FF ( преди 8 години )
    Па се сетих...*** тва същото Фер-Хунде ли беше дето наказваше Ламбовците и R8 ците на Ринго... мухахаххахах Същото е и продължава да си ги наказва.
  • #43
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това сравнение е нож в сърцето на клетия Дошо!Защо му причинявате това?
  • #42
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Але ( преди 8 години )
    Философите гледат че Голфа нямал задни седалки, а не че Голф със идентични показатели като Type R (предно, мощност, тегло, ръчна ск. кутия) и на драг и на писта (на японските фенове любимата Нюрбургринг, щото само там GT-Rи
  • #41
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Коктейл ( преди 8 години )
    "..В лентата на хондата вятъра е много силен и я спира.."С тоя "барплот" отзад..нищо чудно! :)
  • #40
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В лентата на хондата вятъра е много силен и я спира :), докато голфа има попътен вятър.
  • #39
    14 rate up comment 2 rate down comment
    FF ( преди 8 години )
    Па се сетих...*** тва същото Фер-Хунде ли беше дето наказваше Ламбовците и R8 ците на Ринго... мухахаххахах
  • #38
    14 rate up comment 1 rate down comment
    FF ( преди 8 години )
    Двигатал,па въздух..това са очевидните неща..хаха както резултата също.После почваме..загубив в двете кутии..дали са еднакви,..вид масло..бензини, момент на превключване.. къде? Маса на пилота -равни л иса.. май неизвестните станаха доста..А резултата е..кошмарен сън за Дошето...ква стана тя, та улете Хундето...