IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кралете на Нюрбургринг мерят сили на правата

VW Golf GTI Clubsport S и Honda Civic Type R в драг дуел (Видео)

Кралете на Нюрбургринг мерят сили на правата

Двете най-бързи към момента машини с предно предаване на пистата Нюрбургринг се изправиха една срещу друга и на драг отсечка. Това са хечбеците VW Golf GTI Clubsport S и Honda Civic Type R, които мерят сили в няколко дисциплини, включително 1 миля.

Драг състезанието е организирано от британското издание AutoExpress, като засича времената на двете коли за ускорение от 0 до 30, от 0 до 60 и от 0 до 100 мили в час (съответно 48, 80 и 161 км/ч), както и на 1 миля (1609 метра).

Двата автомобила са почти аналогични както като концепция, така и като характеристики. Основната разлика е, че VW Golf GTI Clubsport S е лимитиран модел, от който ще бъдат произведени само 400 бройки, докато Honda Civic Type R няма ограничение в това отношение. Въпреки това обаче японската кола има по-висока начална цена.

VW Golf GTI Clubsport S вече отмъкна короната на Нюрбургринг от Honda Civic Type R, но дали ще надделее и на правата? Отговорът е във видеото.





VW Golf GTI Clubsport S

Двигател: 2,0 литра турбо
Мощност и въртящ момент: 310 к.с. и 385 Нм
Тегло: 1360 кг.
Трансмисия и задвижване: 6-степенна ръчна и предно задвижване
Цена във Великобритания: 28 000 лири

Honda Civic Type R

Двигател: 2,0 литра турбо
Мощност и въртящ момент: 310 к.с. и 400 Нм
Тегло: 1378 кг.
Трансмисия и задвижване: 6-степенна ръчна и предно задвижване
Цена във Великобритания: 32 300 лири

0 от 500
  • #87
    23 rate up comment 2 rate down comment
    а Р-ъ Р-ъ Ръ-то ( преди 8 години )
    се пече у западна(ла)та пицария и праска ли праска стинки!от време на време му дават да покара нещо, дето "бутало отзад" и се "избирало по цвят"! ахахахаха
  • #86
    8 rate up comment 24 rate down comment
    RRE435i ( преди 8 години )
    Li4i si kak jalturite sa napadnali saita prez weeknda.Dokato sobstvenicite na nemski premium si pekat telata na moreto i praskat pari.Bednite toyotodjii kacat saita i rasoat prostotii dokato se prkat pred fantastiko s bira v raka
  • #85
    9 rate up comment 26 rate down comment
    FF ( преди 8 години )
    Кой мотор бе Дошко... *** коне на 1.6 vitec-a дето максимума на върт, момент 150nm нейде към 7000 оборота ли .. мерси.. дръж си го... самолети викаш... айде да направат колите първо..хаха По това реме дето мърдаше този vtec VW правеше бензин с макс торк при 2500.. кое е по-караемо в реални условия.*** толкоз с облъчените.. Последния *** ти чадо колко си годишен хахха..
  • #84
    24 rate up comment 7 rate down comment
    истината ( преди 8 години )
    Какво му обяснявате на тоя напушения с дизелови сажди ВАГенски самсуляк! Няма да ви разбере. Толкова е зле с акъла горкия, че няма накъде.Драг състезанията се провеждат на 1/4 миля и по-рядко на 1/8 или 1/2 миля. Тук имаме 1 миля. познайте защо! Всеки вижда, че показателите на Хондата са по-добри. Всеки вижда на видеото, че Хондата изостава в края на едната миля,а преди това води. Дисциплините 0-30,60 и 100 мили/ч Хондата ги печели. Това,че Гоуфу има по дълга 6-та предавка не го прави по-добър!
  • #83
    24 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо до: до дошо ( преди 8 години )
    Когато ХОНДА вадеше 160к.с. от 1.6VITEC без турбо, СОЦваген се пънеше до 140к.с. от 2.0 с турбо!А сега ХОНДА прави суперспортните си коли хибридни, произвежда самолети и най-много ДВГ в света, докато СОЦваген затъва в калта на дизелгейт.
  • #82
    9 rate up comment 16 rate down comment
    до дошо ( преди 8 години )
    Не знам какво са му натягали на голфа ама хондето май хвърли турбината и затуй може да е върнал газта.*** толкова от тия.Кога са правили двигател с турбо тия жълтури?
  • #81
    7 rate up comment 15 rate down comment
    haha ( преди 8 години )
    i si priznaite che naprao vi stana losho kato golfa mu napravi lastik ot 100 nagore... :D:Dnaprao podigravka.
  • #80
    5 rate up comment 15 rate down comment
    hahah ( преди 8 години )
    Kolkoto i da plachete za sedalki i nz kvo, v kraina smetka kilogramite sa pochti ednakvi na dvete koli.. 6tom tejat ednakvo nqma kakvo da se komentira za kilogramite pri drag race..prosto hondata kato im vkarash tretiq zub i umira geroiski..a za aero ne se oplakvaite shtoto e qsno che golfa ima ne po mlako downforce shtom kusa hondata i na ringa... sq che honda za sushtiq downforce im e trqbvalo poveche krila..i poveche drag... sujelqvam ama tolkova si mogat..
  • #79
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо до: до дошо ( преди 8 години )
    Ти да не си настъпания *** за да знаеш кое как е?А гоуфа след драга бегом да му натягат каишното окачване! ахахаха
  • #78
    5 rate up comment 16 rate down comment
    до дошо ( преди 8 години )
    Абе,как може да си толкова елементарен?Върнала била газта Хондата,хахахахахахахах.Ти да не си някое пъпчиво *** дето по цял кисне в НФС бе?Просто на Толупа където му свършват силите на Голфо му идват бе.Хахахахахахаха,баси лафа,върнала била газта,хахахахахаххах.То Хондето с настъпана до ламарината газ мина една седмица след Голфа финала,смятай ако наистина беше върнал,отиде месец и половина,хахахахахахахахахах.