Renault не са се отказали от тази концепция и планират нова версия, която се нарича Active Drive и ще дебютира на борда на новата Laguna Coupe на автомобилния салон в Женева следващия март.
Инженерите на Renault сега използват компютър за мониторинг на необходимостта от завиване, скоростта на автомобила и движещата сила на всеки 10 милисекунди. С помощта на компютъра се уточнява и точният ъгъл на завиване на задните колела. В Renault са толкова убедени в предимствата на новата си система, че екипирали една Laguna седан с Active Drive и я изправили срещу Porsche Boxster в серия от слалом изпитания. За да стане тестът независим, се обадили на тест пилоти от Еvo magazine да пробват колите.
Завиването било "много по-директно", а "недозавиване" изобщо липсвало. Реното успявало да мине слаломите с конкурентна на Boxster-а скорост и пъргавина, въпреки предното си предаване и дизеловия си мотор.
Системата 4WS вероятно ще се промъкне и в други модели на френската компания, а ако е наистина толкова добра и други производители ще предложат нещо конкурентно.