IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новият VW Golf

Обновеният модел получава дигитално табло и нови двигатели

Ето го новият VW Golf

Седмата генерация на VW Golf излезе на пазара преди около 4 години, което означава, че е време за фейслифт. Обновената версия на най-добре продаваната кола в Европа ще бъде представена най-рано в края на годината, но холандското издание AutoBlog вече успя да се добере до снимки на модела.
Ето го новият VW Golf
Кадрите представят единствено екстериора на новия VW Golf, но пък от всички страни и във версии хечбек, комби и дори GTI.

Напълно очаквано моделът е претърпял само леки козметични промени, които имат за цел да му предоставят по-модерен и технологичен вид. Разлики се откриват най-вече при челните светлини, броните и стоповете. Нова е и изпускателната система, чиито тръби са интегрирани в бронята и имат форма на трапец.
Ето го новият VW Golf
Обновеният VW Golf ще може да бъде поръчван с изцяло LED светлини. В момента опцията е налична единствено за екологичните версии e-Golf и Golf GTE. Списъкът с оборудване ще предлага и дигиталното арматурно табло, което дебютира при по-големия Passat.
Ето го новият VW Golf
Промени ще има и в гамата от двигатели. Настоящите 1.4 TSI и 1.6 TDI ще бъдат заменени от напълно нови бензинов и дизелов двигатели с обем 1,5 литра, сочи информацията на AutoBlog. Въпросните агрегати ще предлагат сходна мощност с настоящите предложения, но ще се отличават с по-ниски разход и тегло.
Ето го новият VW Golf
Официалната премиера на обновения VW Golf трябва да се състои в края на тази година. По същото време се очаква да започнат и продажбите.
Ето го новият VW Golf
Снимки: AutoBlog

Тагове: VW Golf
0 от 500
  • #54
    8 rate up comment 3 rate down comment
    до Анонимен ( преди 8 години )
    Дошка, много си нервен, брато!Човекът те помоли за снимка на Голфа на леля ти - нямал снимка. Явно леля ти е единствената жена, която не се е снимала до чисто новата си кола.800 лева била дала за смяна на масло - хайде, колата е продадена, ама фактурата вероятно пази, покажи ни я!51 лева е литъра на най-скъпото Long Life масло, явно на нея са й сипали 15-16 литра масло, вероятно в резервоара или в туба от минерална вода.И бас държа, че в по-нов от 15 годишен автомобил не си се качвал!
  • #53
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    тоя форум е притегателна сила на доше-вноболниняма такава шизогрения никъде другаде в неталели, вуйни , приятели и кви ли не въображаеми собственици на возила се вкарват в пропагандата на ауто-комедия да привлича кликове в сайта си и от там реклами....а хората си карат новите VW-та и грам не им дреме за мнението на доше-вноболните тук
  • #52
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Цял ден може да си говорите глупости, но щом и в АУТОБИЛД, които са собственост на ВАГ се принудиха да напишат статия за проблемите в двигателите на групата ... Какво се опитвате да ни убедите в момента? Пълни кошници са им моделите. Или според вас е нормални цялата им гама двигатели да са с доказани проблеми, а другите с доказани манипулации и също съпътстващи проблеми?Много трябва да се мразиш, за да си купиш VW. Или просто да си глупавичак. Фактите го казват не аз.
  • #51
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе не ми обяснявай колко е смяната на маслото - отиваш за стандартно обслужване и ти взимат над 800 лв. по онова време за 5тица. Ти гледай некви обявени цени на сайта и си мисли каквото искаш. Аз примери съм видял в живота си много, а ти че ще си говориш глупости, за да се чувстваш по-добре в гоуфа си е ясно. То с промити тикви няма смисъл да се спори. А относно пластмасите, както виждаш говоря за гоуф 5 и пасат от подобни години 2008-2010. А и за тях навремето чувах същите глупости от вас...
  • #50
    8 rate up comment 4 rate down comment
    до Анонимен ( преди 8 години )
    Интересно защо Кади-та на ОК Супертранс, които са на над 400 хиляди километра, нямат дори 1/10 от изброените от теб проблеми...Явно твоите приятели са каръци и са с някакви специални версии на VW, защото поне най-новите модели са с меки пластмаси и практически няма как нещо в салона да скърца.Говоря конкретно за Голф 7 и Пасат 7 Trendline - базова версия, с която имам опит.
  • #49
    10 rate up comment 4 rate down comment
    до Анонимен ( преди 8 години )
    Смяната на масло на Голф е точно 340 лева в Порше Изток.Не знам за какво са й взели 800 лева, за какво е плащала за гаранционна кола, защо не е получила заместващ автомобил...Ако това е истина, от Фолкваген ще отнемат лиценза на дилъра, приятелю :)Това не е кварталния сервиз на бай Киро, където цените се определят по симпатии и няма централизирана система, където една проверка е елементарна да бъде извършена.
  • #48
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За другите приятели каращи марката мога да ти цитирам почти всичко, което сменят и правят по автомобилите им защото има огромна повтаряемост - кормилни рейки, падащи прозорци, харч на масло, гръмнало турбо, МАП, смяна честа на съединител и маховик, криви дискове спирачни и вибрации непрекъснати ( или някаква друга причина, която води до подобни симптоми ) ... отказали колони на стереото... за скърцането вътре няма какво да говорим - и това са автомобили 2008ма ++. Еми .. *** марка си е.
  • #47
    9 rate up comment 3 rate down comment
    до "До обективн ( преди 8 години )
    Интересно до кой точно сервиз на Порше БГ имаш достъп, за да отидем и ние и да видим тези разглобени кутии.Хайде, говори конкретно - Порше Изток, Порше Юг?Или някъде в провинцията - Хоби Кар Русе, Автотрейд Варна?!Хайде, кажи конкретно за кой сервиз говориш, това лесно може да се провери!
  • #46
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не мога да ти дам снимки, защото от няколко години, както казах е продадена. А какво са я лъгали незнам, защото отиде с проблем в скоростната кутия - не превключваше или държеше високи обороти много време някви такива проблеми. Не съм и следил осторията само знам, че седя над месец при официалния дилар, а тя беше с градския. При обслужването пък ме питаше колко ми излиза на моята в нормален сервиз, защото на нея последния път и взели над 800 лв. за масло и дреболий... А DSG е ок ама рядко работи
  • #45
    6 rate up comment 5 rate down comment
    до Анонимен ( преди 8 години )
    Може ли да постнеш снимка на Голфа на леля ти?Ей така, за да ти повярваме :-)Първите серии на DSG-то имаха проблеми, които от VW бързо отстраниха гаранционно - т.е. без доплащане от страна на клиента.Или леля ти са я излъгали, което за официален сервиз граничи с научната фантастика, или ти лъжеш...А към момента по-добра кутия от DSG няма, използва се в милиони автомобили и е много надеждна.