IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го новият VW Golf

Обновеният модел получава дигитално табло и нови двигатели

Ето го новият VW Golf

Седмата генерация на VW Golf излезе на пазара преди около 4 години, което означава, че е време за фейслифт. Обновената версия на най-добре продаваната кола в Европа ще бъде представена най-рано в края на годината, но холандското издание AutoBlog вече успя да се добере до снимки на модела.
Ето го новият VW Golf
Кадрите представят единствено екстериора на новия VW Golf, но пък от всички страни и във версии хечбек, комби и дори GTI.

Напълно очаквано моделът е претърпял само леки козметични промени, които имат за цел да му предоставят по-модерен и технологичен вид. Разлики се откриват най-вече при челните светлини, броните и стоповете. Нова е и изпускателната система, чиито тръби са интегрирани в бронята и имат форма на трапец.
Ето го новият VW Golf
Обновеният VW Golf ще може да бъде поръчван с изцяло LED светлини. В момента опцията е налична единствено за екологичните версии e-Golf и Golf GTE. Списъкът с оборудване ще предлага и дигиталното арматурно табло, което дебютира при по-големия Passat.
Ето го новият VW Golf
Промени ще има и в гамата от двигатели. Настоящите 1.4 TSI и 1.6 TDI ще бъдат заменени от напълно нови бензинов и дизелов двигатели с обем 1,5 литра, сочи информацията на AutoBlog. Въпросните агрегати ще предлагат сходна мощност с настоящите предложения, но ще се отличават с по-ниски разход и тегло.
Ето го новият VW Golf
Официалната премиера на обновения VW Golf трябва да се състои в края на тази година. По същото време се очаква да започнат и продажбите.
Ето го новият VW Golf
Снимки: AutoBlog

Тагове: VW Golf
0 от 500
  • #64
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А още примери за безпроблеми и здрави автомобили - Корола, аурис и т.н. Автомобили с добра надеждност и без "хронични проблеми" - киа сиид, Хюндаи и30.Абе какво да ти кажа даже и мегана на рено има по-малко проблеми от описваните в АУТОБИЛД и форумите на VW.
  • #63
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Също така не доумявам, как може да наричате дадена марка номер едно, при положение, че дори АУТОБИЛД писа за дефекти и проблеми в почти цялата гама бензинови двигатели на марката - 1.2, 1.4, 1.8 всичко леж. А дизеловата им гама какво да кажем за тях? То достатъчно керливи ризи излезнаха на яве за дизелите им.. И излиза *** и ми обяснява как гоуфа бил най-великия в света, слага му опредление "Император",а на мен ми вика "***", че не карам VW и не плащам, като идЕот в сервизите им всеки ден?
  • #62
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Едно да имаш повреда в автомобила, друго е да знаеш, че имаш 10 неща, които е сигурно, че ще изгърмят скоро и да се чудиш кое точно 1во ще се скапе. 1вото описва карането на нормален автомобил, 2рото описва карането на автомобил от ВАГ.
  • #61
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Давам ти 1вия пример, който ми хрумва на акъла в класа на гоуфа за модел, който е на вече няколко години даже се води стар и няма такива проблеми, които както при ВАГ знаеш, че купиш ли си го ще сменяш еди какво си - Алфа Жулиета. Давам ти още един пример въпреки, че не много уместен, защото в него има 3 пъти повече техника и модули от колкото в гоуфа- Приус - най-здравия автомобил редица години.Още един пример за автомобил без докладвани дефекти - Хонда jazz, сивик ..
  • #60
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    много ясно че всички скачат на най силния а това безспорно е VWче всички им търсят кусури и ги изтъкватсамо ,че от това VW само печелят защото стават все по добри и недостижими !
  • #59
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    я ти многознайко ми кажи една безпроблемна марка и модел автомобилтова ,че си се огледал ти точно във VW си е лично твой проблем и комлекстова ,че VW е най коментираната компания е защото непрекъснато казват и показват на света как се става Номер ЕДНОа ти какво можеш да кажеш и покажеш на комшиите си поне освен съдраните си *** ?
  • #58
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Как лекичко подминават вагонетките конкретните примери за дефекти, които човека е дал. Коментирайте статията на Аутобилд де? Или изброените хронични проблеми при всички модели на ВАГ?Под статиите за дизелгей пак сте доста тихи, а тука пишете СОЦ лозунги от типа - Императора и т.н. На село плакатите със снимки на гоуфове май много вървят ?
  • #57
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    турски *** са койотите - сбъркал си тематане че има много теми за койоти тук - само за сервизни акции ни уведомяват - това са новостите от там :)
  • #56
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Чети по внимателно и си избърши пяната от устата - ОБСЛУЖВАНЕ не смяна на масло. А я провери колко струват въздушните възглавници на окачването на Тоарег, които имат дефект и се пръскат от пренадуване поради външния монтаж на датчика. Малко кал и 5к лева за смяната на една такава "възглавница" едно време беше толкова сега може и да е паднала на 4к.Не ме предизвиквай, че примери мога да ти дам колкото искаш. Почти няма безпроблемен модел и агрегат на тая марка.
  • #55
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ХАха бъркаш ме с прословутия Дошо и знам, че е за обслужване - дали е само масло незнам ама и не ме интересува. А снимки и с глупости да ти се занимавам да търся от леля ми от преди години фактури - ти май не си добре.Аз ти казвам фактите, които ги пишат навсякъде по форумите чуждите и дори в Аутобилд, а ти ми говориш фафли за най-скъпото и най-евтиното масло. Какво са сменяли по таратайката хич не ме интересува, важна е крайната сума. А моя автомобил в момента е точно на 3 год и 4 месеца.