IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Над 500 000 коли с трансмисия ZF се прибират в сервиза

Акцията засяга 9-степенният автоматик на производителя

Над 500 000 коли с трансмисия ZF се прибират в сервиза

Един от най-големите производители на трансмисии - германката компания ZF, стартира сервизна акция, която ще засегне около 505 000 автомобила. Към момента акцията е насочена единствено към САЩ, но се очаква да обхване всички пазари.
Над 500 000 коли с трансмисия ZF се прибират в сервиза
Касае се за проблем в автоматичната кутия с 9 степени (версиите 9HP48 и 948TE), поставяна на автомобили на Honda, Fiat Chrysler Automobiles и Land Rover. При нея е възможно електрониката непредизвикано да включи неутрална предавка по време на движение, прекъсвайки задвижването към колелата.

От ZF съобщават, че проблемът ще бъде решен с инсталирането на нов софтуер за управление. Ремонтът ще трае само няколко минути, като ще бъде изцяло за сметка на компанията.

Сред засегнатите автомобили с такава автоматична кутия са произведените между 2014 и 2015 година Chrysler 200, Fiat 500X, Honda Pilot, Jeep Cherokee и Renegade, Land Rover Discovery Sport, Range Rover Evoque, Acura TLX, Ram ProMaster.

Сервизната акция ще протече на няколко етапа, като първо ще бъдат привикани за ремонт моделите на Fiat Chrysler Automobiles, се казва в съобщението на Управлението по безопасност на движението на САЩ (NHTSA).

Припомняме, че по-рано тази година подобен проблем бе открит и в кутията на ZF с 8 скорости, поставяна на модели на Fiat Chrysler Automobiles.

Снимка: Land Rover

Тагове: zf
0 от 500
  • #28
    40 rate up comment 4 rate down comment
    dpa ( преди 7 години )
    Започва да ми се струва, че проблема е по сериозен. Не знам в завода на ZF какви хора работят, ако са 60% турци, 20% емигранти както е в повечето други заводи, нощи хубаво не я чака тази страна. Много внимавайте какво купувате, видите ли made in Germanyимайте не 1 ами 2 наум. Жалко е, но е така!!!
  • #27
    36 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Дори и полските скорости на тойота дават дефекти. Просто обработката на метала в Европа леко куца. Пък и вечи много префинени ги правят. Все едно сме рринцеси, седнали на 9 възглавници върху грахово зърно. ;)
  • #26
    37 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Всичките се големи баровци, все бегачки карате обаче като си отворите устата и почнете да ми обяснявате че най-важното в една кола е да не влиза в сервиза и истината лъсва - бездарни неудачници. Когато качеството на колата стане по-важно от това да не влиза в сервиза ми говорете за автоматици, до тогава в каруцата, той коня сервиз не му трябва.
  • #25
    43 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Щом на теб ти е толкова важно да си хвърлиш талигата на 200 000 км и да си изсипал един чувал с пари за нея, а качеството и да е като на китайски миксер ми става ясно колко си умен и богат. Нали трябва да има такива, като теб да си вземат нов внос немски талиги и да могат да се приберат от автокъщата до тях си безпроблемно.
  • #24
    33 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Щом ти е толкова важно талигата ти да изкара 1млн. км без да се чупи ми ясно какъс беден неудачник си. Кой нормален бял човек кара такива км, колите се хвърлят след 200хил.
  • #23
    45 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Има Хонди на 1 милион МИЛИ, не километра.Джо от щата Мейн, има видео в тубата. От Хонда му подаряват безплатна кола в знак на вярност към марката. Човекът изписал 20 тетрадки с всичко, което е сменял по колата и тя му е служила вярно.
  • #22
    46 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Има Хонди на 1 млн. километри без ремонти което значи, че 400 000 км са нищо и е съвсем нормално да не е пипал нищо по колата. Това не е немска талига, която да се ремонтира по-често отколкото и се сменя маслото. Всъщност имам един познат, който не го и сменя. Вика ми за кво да го сменям на тая немска барака, като на 10 000 км. доливам 5 л. общо. То си е все ново. Само масления филтър от време на време го сменя и това е. Пуши,дими,кади,но щял а е кара докато спре.Абе немска машина...
  • #21
    36 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Карам от 10 години ZF няма проблеми, само в Хонди и други японски *** има проблеми. Кутиите им за коли със задно предаване са вечни.
  • #20
    47 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Kарам Хонда, Made in Japan. Всичко й е японско, от трансмисията, до еърбеците, фаровете, навигациите и дори гумите.Минава 400 000 км, само сменям консумативи и карам. Никога не е имало извънреден ремонт. Да ви е ЯД!
  • #19
    41 rate up comment 6 rate down comment
    Иво Щуката ( преди 7 години )
    Като се счупи някоя Хонда или друга японска кола с ГЕРМАНСКА трансмисия *** германофили тук почват да пелтечат от злоба и завист колко велики са немските кочини.