IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Genesis G80 атакува BMW 5-Series с по-ниска цена

Луксозният корейски седан стъпи на пазара

Genesis G80 атакува BMW 5-Series с по-ниска цена

Новият седан на луксозната марка на Hyundai - Genesis, стъпи официално на пазара и вече има ценова листа. Към момента G80 е достъпен единствено на пазара в САЩ, където стартира от 41 400 долара.
Genesis обяви цените на луксозния G80
Genesis G80 представлява наследник на Hyundai Genesis, като сравнен с него има по-висока с около 2650 долара начална цена. Въпреки това обаче моделът остава по-достъпен от конкурентите си.

За сравнение доказаният пазарен лидер BMW 5-Series има начална цена от 50 200 долара в САЩ. Новият Mercedes-Benz E-Class стартира от 52 150 долара, Lexus GS - от 45 615 долара, а Audi A6 - от 46 200 долара.

Освен с атрактивна цена новият G80 ще привлича клиенти и с богато оборудване. Серийни за модела са автоматичната спирачна система, системата за предупреждение за наличие на обект в сляпата зона на страничните огледала, системата за поддържане лентата на движение, светлините с автоматично превключване от къси на дълги и обратно, адаптивният автопилот с функция спиране и потегляне, камерата за обратно виждане и др.

Сред екстрите присъстват музикална система Lexicon Discrete Logic 7 със 17 тонколони, автоматични щори за задните кресла, предни седалки с вентилация, панорамен покрив, прожекционен дисплей и много други.

В САЩ седанът предлага избор от два бензинови двигателя. Базовият е 3.8 V6 с 311 к.с., като задвижва задните колела. Срещу допълнителни 2500 долара моторът може да бъде съчетан със система за задвижване на четирите колела.

По-мощният агрегат 5.0 V8 с 420 к.с. е наличен само със задно предаване. Версиите с този двигател започват от 54 550 долара.

Очаква се малко по-късно да се появи и версия G80 Sport, която ще разчита на 3,8-литовия двигател, но с увеличена до около 370 к.с. мощност. Този модел ще се отличава с по-спортни оборудване и представяне.

Продажбите на G80 в Европа трябва да стартират в края на тази или в началото на следващата година.

Тагове: Genesis genesis g80
0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 10 rate down comment
    До Радев ( преди 8 години )
    Ало, за под 110 хиляди със ДДС се взема 5-та серия с трилитровия дизел с 220 кончета и екс драйв, ксенон, парктроници, TPM и други глезотии / няма кожа например / - айде малко да не пишем глупости. Имаме достатъчно служебни такива и знам колко им е крайната цена!
  • #9
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Цената е показател само за хората, които не разбират и няма по какво друго да си формират обективно мнение.Цената например на DS моделите на ситроен е много висока, ама не е защото са много добри. Същото е с ауди - висока цена, а под 2та *** имаш vw с части vw, дефекти на vw и всичко останало, но на цена, като за мерцедес - това показател за качество ли е според теб?А1,А2,А3,А4 - премиум? С кое с карираните седалки? Или с "опциите", които ги имаш стандартно при другите?
  • #8
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Возил съм се и на двата модела и да ти кажа генезиса е по-просторен и с по-красив вътрешен дизаин - екстри колкото искаш - всичко си има.Двигателя не се чува, а имат и хибриди в корея. Комфорта в генезиса е по-висок от този в 5тицата. Философията на генезиса е лукс и комфорт, докато при бмв се усеща повече опит за доближаване до мотото на БМВ и залагане на по-спортно усещане,возия и т.н.Просто не говорете на изуст, а покарайте генезиса.
  • #7
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Радев ( преди 8 години )
    Това всъщност си е досегашният Дженезис, просто е ребрандиран на G80. Колата действително е чудесна, но е непродаваема за Европа - в "Хюндай-България" един такъв стои цяла година и непрекъснато му намаляват цената и пак не могат да го продадат. Цената е под 120 000 лв., като е натъпкан с всички възможни екстри, 3.8 литра, 4х4, въобще мечта. За тия пари взимате А6 или БМВ 5, голо като пушка.
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    thebrainless ( преди 8 години )
    Че те от край време копират, важното е да знаеш от кой, няма лошо, нека се учат да правят добри коли. Но Е класа, така като гледам, според мен е много, много по-добра, за другите му кoнглокенти нямам впечатления. Колата изглежда прилично, ще видим тестове скоро. Все пак успех, колкото повече има кoнглокенция, толкова по-добре за крайния потребител.
  • #5
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много докарва на Мерцедес отпред,а отстрани и отзад на БМВ.И тия започнаха да копират най-безсрамно,като китайците.*** то няма изненада,главния им дизайнер май го взеха точно от БМВ.Какво да направи човека.Прави нещо,което да се купува.Ако остави корейския дизайн колата ще умре още в зародиш.
  • #4
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И на мен ми харесва но да кажеш, че превъзхожда немските е смешно. По цената може да се ориентираш, кое е по-добро. Няма причина Примерно А6 да е по-евтино от бмв и мерц ако не беше по-скапано. Всичките коли в този клас са страхотни но някой са по-добри от другите и цената е най-добрия показател.
  • #3
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ти пък кога го подкара, че разбра че е прекрасен? Кога си се качил на конглокентите,че разбра че ги превъзхожда? То бива бива простовати хора ама някой направо разбиват с тъпотия.
  • #2
    14 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Прекрасен автомобил! Превъзхожда немските каски отвсякъде.А цената е по-ниска, защото корейците нямат данък "емигрант" или "Ердоган - турчин", който да включват в крайната цена.
  • #1
    14 rate up comment 14 rate down comment
    единствен шанс! ( преди 8 години )
    На всички "жълти" автомобили/корейски и японски/ е по-ниската цена!