IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Genesis G80 атакува BMW 5-Series с по-ниска цена

Луксозният корейски седан стъпи на пазара

Genesis G80 атакува BMW 5-Series с по-ниска цена

Новият седан на луксозната марка на Hyundai - Genesis, стъпи официално на пазара и вече има ценова листа. Към момента G80 е достъпен единствено на пазара в САЩ, където стартира от 41 400 долара.
Genesis обяви цените на луксозния G80
Genesis G80 представлява наследник на Hyundai Genesis, като сравнен с него има по-висока с около 2650 долара начална цена. Въпреки това обаче моделът остава по-достъпен от конкурентите си.

За сравнение доказаният пазарен лидер BMW 5-Series има начална цена от 50 200 долара в САЩ. Новият Mercedes-Benz E-Class стартира от 52 150 долара, Lexus GS - от 45 615 долара, а Audi A6 - от 46 200 долара.

Освен с атрактивна цена новият G80 ще привлича клиенти и с богато оборудване. Серийни за модела са автоматичната спирачна система, системата за предупреждение за наличие на обект в сляпата зона на страничните огледала, системата за поддържане лентата на движение, светлините с автоматично превключване от къси на дълги и обратно, адаптивният автопилот с функция спиране и потегляне, камерата за обратно виждане и др.

Сред екстрите присъстват музикална система Lexicon Discrete Logic 7 със 17 тонколони, автоматични щори за задните кресла, предни седалки с вентилация, панорамен покрив, прожекционен дисплей и много други.

В САЩ седанът предлага избор от два бензинови двигателя. Базовият е 3.8 V6 с 311 к.с., като задвижва задните колела. Срещу допълнителни 2500 долара моторът може да бъде съчетан със система за задвижване на четирите колела.

По-мощният агрегат 5.0 V8 с 420 к.с. е наличен само със задно предаване. Версиите с този двигател започват от 54 550 долара.

Очаква се малко по-късно да се появи и версия G80 Sport, която ще разчита на 3,8-литовия двигател, но с увеличена до около 370 к.с. мощност. Този модел ще се отличава с по-спортни оборудване и представяне.

Продажбите на G80 в Европа трябва да стартират в края на тази или в началото на следващата година.

Тагове: genesis genesis g80
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    нЕкъв ( преди 7 години )
    крайно време е да пуснат нов v8 с битурбо система-тоя двигател го има още от 2011 ако не се лъжа.Например в сравнение за динамика двигателят на 550i е по добър.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Радев ( преди 7 години )
    До 19,Батка, не разбирам какво се пънеш да ми обясниш? Какви каталози, какви пет лева? И какво по-точно не ти е ясно от това, което съм написал? Трябва ли по десет пъти да коментираме едни и същи очевидни неща?
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ДО Радев ( преди 7 години )
    Цитирам:Цената е под 120 000 лв., като е натъпкан с всички възможни екстри, 3.8 литра, 4х4, въобще мечта. За тия пари взимате А6 или БМВ 5, голо като пушка.Да не говорим че се опитваш да сравниш бензин с дизел а както знаем разликата е към 10 хиляди за двигатели с близки характеристики. Съответно БМВ-то ще е още 10 хиляди надолу. Корпоративни отстъпки - точно 16 процента от каталожната цена. Я виж каталожната цена на поръчков G80 а не на изложен в шоурума!
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    v-1 ( преди 7 години )
    Бай дизеле, кажи каква кола караш.
  • #16
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До Бай Дизел ( преди 7 години )
    Е, ти или караш Ролс-Ройс Фантом или ни успиваш с приказки от "1001 нощ". нали разбираш, че няма как S-класа да вози твърдо и грубо, още повече пък последната, която безапелационно печели всички тестове в луксозния клас в раздела комфорт на возене, обезшуменост и т.н.
  • #15
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Бай Дизел ( преди 7 години )
    Един приятел се беше возил на шефа си на последният Мерцедес W222 и вечерта, като седна в моята кола и репликата беше:"Твоята кола вози по-хубаво от на шефа колата.""Сигурен ли си?", попитах аз?"Абе неговата вози по-грубо и по-твърдо."Така че никой не знае какво ни чака...
  • #14
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Радев ( преди 7 години )
    А бе тука не говорим кой какви пари би дал и коя от двете коли ще избере. Става въпрос за това, че при два еднакво оборудвани автомобила с подобни мотори с идентична мощност - Genesis 3.8 AWD vs 535i X-drive, цената на Хюндая ще е с 35-40 бона надолу.
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    В Европа всичко е странно. При нас дават пари за стари бмв-та, които стават веднага клиенти на сервизите, но не си купуват нови хюндаи, например. За сравнение, най-харесваната марка в Чехия не е Шкода, а имаше Хюндай. Имаше статия тук.
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не знам, оказа се, че в Щатите тази кола се продава добре, 4 пъти повече от прогнозните продажби. За това я пускат като отделна марка. За Европа не съм сигурен, че ще има продажби.
  • #11
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Радев ( преди 7 години )
    За корпоративни клиенти естествено, че цената е по-ниска. Още повече за малкия трилитров дизел. Ама я да сравним аналогичната петица 535i x-drive с "Дженезис". Знаеш ли кога ще ти излезе 110 000 лв. с ДДС? Точно никога. Отиваш без никакъв проблем на 160-170 бона като пич.