5/97 Представяне на хечбек лимузината във версии с 3 и 5 врати и на седана с 4 врати. Мотори 1.4 литров с 75 к.с., 1.5 литров с 86 к.с. и 1.6 литров с 106 к.с (само във версията с 3 врати). ABS и 2 еърбега серийно, освен в базовата версия SE.12/00 Фейслифт, еърбег за мястото до шофьора серийно за всички разновидности7/02 Смяна на модела с Калос"Средностатистически" не е достатъчно за критични клиентиКомпактните автомобили от Корея печелят с ниски цени, но това не е достатъчно за повечето страни в Западна Европа, където клиентът е прекалено разглезен. Окото също купува, а за него Ланоса няма какво да предложи. Кръгловатата каросерия е поставена върху малки колела, вътрешните стойности не помагат особено. Ланос има някои: ABS и двоен еърбег се среща в почти всички модификации. Странични въздушни възглавници липсват, макар че при представянето на модела бяха серийни в почти всички европейски автомобили. Моторите също леко куцат зад актуалното състояние на текниката: от 1.4 до 1.6 литровите обичат бензина, без да блестят с някакви постижения.
Който държи само на основната функция на колата, да се придвижва от точка А до точка Б, може спокойно да се ориентира към Ланос. Който обаче има дори само капка бензин в кръвта, няма да бъде щастлив с него.
На-често срещани повреди:
Мотор: Неприятности, предизвикани от скъсани ангренажни ремъци (98-99 г.г.) Страда сравнително често от прегорели гарнитури на главата.
Електрика: Смущения в мотор-мениджмънта (98г.), горивни помпи (97 г.) и свещи (98 г.), проблеми с генератора (97-98 г.г.)
Често заяждащи и блокиращи съединители