IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-скъпите за портфейла автомобили

Начело е марката BMW, докато най-евтино излизат японските машини, сочи статистиката на YourMechanic

Най-скъпите за портфейла автомобили

Закупуването на нов автомобил изисква определена сума, посочена в ценовата му листа. И докато първоначалната инвестиция е ясна, разходите по автомобила през следващите години обикновено не са известни на клиентите. Американското издание YourMechanic изнесе подробна информация именно за разходите, които придружават новите автомобили през първите 10 години на експлоатация.
Най-скъпите за портфейла автомобили
Изданието се базира на собствените си статистики за общите разходи за поддръжка, според които най-скъпо излиза притежанието на автомобил BMW. Средно за 10 години използване германският луксозен модел изисква 17800 долара.

На второ място в класацията, с осезаемо по-ниска сума - средно 12900 долара, следва другият голям германски производител на луксозни коли - Mercedes-Benz. Приблизително същите пари костват на своите собственици колите на Cadilac, Volvo и Audi.
Най-скъпите за портфейла автомобили
На другия полюс са японските марки автомобили, става ясно от статистиката на YourMechanic. Лидер по този показател е Toyota (средно 5500 долара), като голямата изненада е марката Lexus, която макар позиционирана в класа на BMW, Mercedes-Benz и Audi коства на своя собственик само 7000 долара за първите 10 години, или около два пъти по-малко спрямо пазарните конкуренти.

При отделните модели най-евин за притежаване отново е японски автомобил - хибридът Toyota Prius. Всъщност класацията е окупирана именно от азиатски коли - общо 18 от 20.
Най-скъпите за портфейла автомобили
Класацията за най-скъпите за притежание автомобили оглавява посредственият Chrysler Sebring, следван от BMW 328i и Nissan Murano.
Най-скъпите за портфейла автомобили

 

0 от 500
  • #24
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    това е добрия начин за печалба.лъжеш хората с имидж и здраво ги обвързваш да ти купуват скъпите части, откъдето идва и добрата печалба
  • #23
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    оооо мерца много хубаво яде голф стика.защото така бързо забравяте?така хубаво влизаше стика във вратите...малииикорееца дал $200 000, а колата го оставяла всеки месец на пътя и киснел само по сервизите
  • #22
    6 rate up comment 12 rate down comment
    v-1 ( преди 8 години )
    Дошкоу, знам че ги мразиш много немските автопроизводители, но не е имало новини някой да си троши МЕрца пред някой шоурум!Виж за БМВ е така.
  • #21
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Всичко е нормално. МБ и БМВ са престижни коли, създали име и имидж, трябва да са със скъпа потдръжкапоТдръжка?Много ги разбираш бе шматка.Когато човек дава една торба пари за някакъв продукт той очаква в него да е вложено съответното качество отговарящо на цената.Ако беше както ти си мислиш нямаше богаташи да трошат БМВ-та и Мерцедеси за по $150 000 пред шоурумите им понеже са много доволни, че постоянно наливат пари в тия котори.
  • #20
    7 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Японските коли - евтини коли за евтини хора, за които е най най важна ценатаНемските коли - скъпи коли за хора с високи изиксвания и претенции.Ясно е без да са нижни специални изследвания.Това, че японците ПОЗИЦИОНИРАТ някакви свои модели в някакви класове си е само тяхно мнение (безпочвен маркетинг)
  • #19
    41 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да се хвалиш, че караш БМВ е46 - мечтата на всеки среден селянин, е все едно да се хвалиш, че ходиш на море в Слънчев бряг. Ще си вървежен сред простовати чалгаджийки и квартални пишлемета и дотам.
  • #18
    8 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Всичко е нормално. МБ и БМВ са престижни коли, създали име и имидж, трябва да са със скъпа потдръжка. А Японците за да пробият правят коли с евтина потдръжка та да привлекат с нещо клиенти. Японките са непрестижни и желанието за покупка е на база цена. Даже в самата Япония Мерцедес е първа по продажби в премиум сегмента. Хората които нямат възможности си правят такива сметки, ама всички корпорации имат S-класи и ги боли, шпека.
  • #17
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо до До Дошо ( преди 8 години )
    Знам
  • #16
    38 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 8 години )
    Хаха карал БМВ е46, че то тея бараки са по на 12+ години. То една такава струва 5000 лева, а той тръгнал да ми се хвали завалията.Карай си там издухания кошник и не се излгай в опити да показваш класа.
  • #15
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Никъде в статията не се споменават дефекти. Според мен се има предвид цената на самата поддръжка - данъци, застраховки, обслужване и т. н.