IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-скъпите за портфейла автомобили

Начело е марката BMW, докато най-евтино излизат японските машини, сочи статистиката на YourMechanic

Най-скъпите за портфейла автомобили

Закупуването на нов автомобил изисква определена сума, посочена в ценовата му листа. И докато първоначалната инвестиция е ясна, разходите по автомобила през следващите години обикновено не са известни на клиентите. Американското издание YourMechanic изнесе подробна информация именно за разходите, които придружават новите автомобили през първите 10 години на експлоатация.
Най-скъпите за портфейла автомобили
Изданието се базира на собствените си статистики за общите разходи за поддръжка, според които най-скъпо излиза притежанието на автомобил BMW. Средно за 10 години използване германският луксозен модел изисква 17800 долара.

На второ място в класацията, с осезаемо по-ниска сума - средно 12900 долара, следва другият голям германски производител на луксозни коли - Mercedes-Benz. Приблизително същите пари костват на своите собственици колите на Cadilac, Volvo и Audi.
Най-скъпите за портфейла автомобили
На другия полюс са японските марки автомобили, става ясно от статистиката на YourMechanic. Лидер по този показател е Toyota (средно 5500 долара), като голямата изненада е марката Lexus, която макар позиционирана в класа на BMW, Mercedes-Benz и Audi коства на своя собственик само 7000 долара за първите 10 години, или около два пъти по-малко спрямо пазарните конкуренти.

При отделните модели най-евин за притежаване отново е японски автомобил - хибридът Toyota Prius. Всъщност класацията е окупирана именно от азиатски коли - общо 18 от 20.
Най-скъпите за портфейла автомобили
Класацията за най-скъпите за притежание автомобили оглавява посредственият Chrysler Sebring, следван от BMW 328i и Nissan Murano.
Най-скъпите за портфейла автомобили

 

0 от 500
  • #34
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Нищо общо ( преди 8 години )
    Мерцедес Е 350 е 3,5 литра а Приус е 1,6,Кията и тя,хондите по 2 литра....после защо мерцедеса имал по-скъпа подръжка? Ами то само маслото му е двойно повече. Ролки ,ремъци за 3,5 литров мотор, малки ли са? Ами съединител,окачване...мерца е със 18 ки заводски а Тойотата е с 16 ки.....ами те само от гуми ще направят 5 000 оскъпяване за 10 години...
  • #33
    4 rate up comment 8 rate down comment
    ^^ ( преди 8 години )
    Разбира се ,че не.Ние не знаем какви критерии имат, за да направят тези таблици.Но като направиш сметката,че обслужването по дилърските сервизи е различно за различните марки нещата са ясни.В БС ми е доста по-солено обслужването на мерца,отколкото на жената опелчето.Само че корсичката влиза 3 пъти за 3 години за гаранционни ремонти,мергела още не е ,а го имам от почти същото време.И като теглиш чертата,ако ремонтите не бяха гаранционни,бенца щеше дори да ми е по-евтин.
  • #32
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    не знам някой да иска компромис с колата си, но не всеки може да даде цена за нея като за един, два или три тристайни апартаментанещо бъркаш компромис със изгъзица или перчененачин на мисленеима доста милионери които карат посредствени коли и кво
  • #31
    11 rate up comment 0 rate down comment
    До ^^ ( преди 8 години )
    значи нисан мурано е повече премиум от мерц е350, според теб
  • #30
    7 rate up comment 13 rate down comment
    ^^ ( преди 8 години )
    Тук *** и пульо почнаха да си избиват комплексите.Ами много ясно,че премиум марките са най-скъпи за потдръжка,.Хубавото не е евтино,само българина не го разбира.Разделено на 10 години тази разлика е примерно 700-800 на година,а хората които не искат компромис с колата си,не ги удря по джоба това.Ако искаш колата да те кара от точка А до точка Б,си взимаш една японска сарунерка и готово.Тя и нокиата с фенерчето върши работа и е здрава,ако следваме тоя принцип....
  • #29
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    *** и пульо пак се напъвали под поредната статия за американско проучване, което никой не знае какво е проучвано. Абе общи приказки на мегданя. РАзходи придружаващи автомобила през първите 10г. Е какви са разходите? Какво включват? Включен ли е пътен данък, не е ли? Застраховки, разход на гориво? Не става ясно. Общи приказки. Трудно ще повярвам, че става въпрос за такава разлика само за смяна на масла и накладки където съм сигурен, че разликата ако има такава ще е минимална./говоря за литър/
  • #28
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Бади ( преди 8 години )
    Копирана статия с инфомрация която не e актуална за България тук е обратното европейските марки имат по евтина подръжка от японските.
  • #27
    5 rate up comment 18 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    4oveka kazva 4e kara e46,a ne de hvali.Problema idva 4e toyotodjiite priemat tova za hvalba,za6toto sa kompleksirani do mozaka na kostite si
  • #26
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    връзват. извинявам се
  • #25
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "карам бмв е46 и съм много доволен.Разбира се колата е за хора с пари като мен."....bezsporno biserat na sedmicata.tipi4no za 80% ot komplexarite v tazi "darjava"- karat 15 godi6ni baraki za po 3-4 bona, no si predstavqt 4e sa v kosmi4eski korabi.normalnite hora otdavna se iznesoha, v BG sa ostanali glavno komplexari s samo4uvstvie bez pokritie