IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW реже 40 модела. Ducati остава

Концернът анонсира стратегическа промяна, ориентира се към електрическите автомобили

VW реже 40 модела. Ducati остава

Германският концерн Volkswagen анонсира стратегическа промяна за автомобилния си бизнес - фокусиране на бъдещите ресурси в разработване на електрически превозни средства и реорганизиране на настоящата гама модели, съобщава германският вестник Handelsblatt, цитиран от Carscoops.
VW реже 40 модела. Ducati остава
Производителят вече обяви желанието си да инвестира милиарди евро в електрически автомобили и системи за автоматизирано управление, стремейки се да изчисти името си след скандала Дизелгейт. В стремежа си да се превърне в световен лидер на пазара на зелен транспорт германският концерн планира да разполага с около 30 екологични модела в гамата си до 2025 година. Целта е към същата година производителят да е реализирал на пазара около 3 млн. такива автомобили.

За да бъде обаче изпълнено всичко това, концернът трябва да се лиши от редица от настоящите си дизелови и бензинови машини. Според Handelsblatt близо 40 модела от марките VW, Audi, Porsche, Seat и Skoda ще бъдат спрени от производство.

Към момента няма информация кои автомобили ще бъдат ликвидирани, но се посочва, че след промените броят на моделите и модификациите в гамата на концерна, в който влизат цели 12 марки, ще бъде сведен до доста под 300. В момента те са около 350.
VW реже 40 модела. Ducati остава
В плановете за реорганизиране обаче не влиза продажбата на марката Ducati. Това бе анонсирано лично от Рупърт Щадлер, изпълнителен директор на Audi, който обяви, че въпреки появилите се спекулации VW Group и Ducati ще следват общ път.

"Ducati не е за продан", заявява в официално съобщение Щадлер. И пояснява, че закупеният през 2012 година производител на мотоциклети е повече от успешен. Продажбите за 2015 година достигат 54 800 екземпляра, или с 24% повече спрямо предходната година.

"Не само Ducati, нито една от марките на концерна няма да бъде продадена", заяви още германският топ мениджър.

Снимки: Ройтерс
 

Тагове: ducati
0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бай иван ( преди 7 години )
    тези пак не са в час... бъдещето е във водородните автомобили следващите години ще се развиват паралелно но след това водородните ще вземат превес
  • #18
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Само Сузуки излязоха умни - никакъв съюз с германските допотопни марки.
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Владо ( преди 7 години )
    Очевидно на ВАГ групата стратегията им е била тотално сбъркана.Опяваха как "модерните дизели" били бъдещето на автомобилната индустрия.Обаче се оказа друго - хибридните и чисто електрическите коли се оказаха пътят напред.Сега, с 20-годишно изоставане се стремят да догонят всички - Тойота, Хонда, Тесла, МБ, БМВ и ред други.Неспокосано ръководство - слаби резултати.
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    do Land Cruiser 70 ( преди 7 години )
    Ти пък за този трактор какво си дал? И ако ти се впечатляваш от този камион,мислиш ли че за нормалните хора,това представлява интерес?
  • #15
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Моите съболезнования за Дукати.Добре беше да се отърват от тези мошеници ВАГно не успяха.
  • #14
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до Анонимен ( преди 7 години )
    Докато 100% от автомобилите станат електрически, нали се сещаш колко години ще минат...Платформата им е чудесна и им спомага за оптимизиране на разходите, без съмнение са си направили сметката.Дори само за пазара в Китай им е рентабилна тази платформа!
  • #13
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ФВ хвърлиха 70- тина или колко там милиарда за нова платформа, дето не е проектирана за ток. Пълен смех. Сега да хвърлят още толкова за поредна платформа, със субсидии разбира се ;) Нали дизела беше номер едно? Явно не успяха технически да са на ниво. А сега дали ще успеят.
  • #12
    8 rate up comment 5 rate down comment
    До Дошо ( преди 7 години )
    Старият Сивик с двигател от още по-стара Астра ти е опушил кратуната и ти е "отрязал" и малкото което си имал в кухата хралупа!
  • #11
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    пореден епизод на драмата "вагенския фен и кървящите хемороиди" на вашите екрани дами и господа! а още кооооолко има да му влиза не е истина хахахахаха
  • #10
    17 rate up comment 13 rate down comment
    до мъгливия ( преди 7 години )
    Тази сервизна акция я обявиха отдавна и да големите компании правят сервизни акции, когато открият възможен проблем, А не като ВАГ, КОИТО КРИЯТ 8 години за ЛЪЖЛИВИЯ си софтуер без, който НЕМОГАТ ДА ПОКРИЯТ НОРМИТЕ И ДА ПРОДАВАТ АВТОМОБИЛИ ???ВАГ са най-долната и скапана фирма в целия свят. Аз за по-лъжлива и некадърна марка не се сещам. А FCA са с двуцифрен растеж в европа, а оттатък океана възродиха компания, която Мерцедес почти фалира. Смешните немци са като напаст за европа.