IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche: Спортният режим на Tesla не струва!

Германците заявиха, че техният електромобил ще бъде много по-добър

Porsche: Спортният режим на Tesla не струва!

Porsche: Спортният режим на Tesla не струва!
Концепцията Mission E при премиерата си във Франкфурт. Снимка: Automedia.bg

Porsche разкри нови детайли около първата си напълно електрическа кола, като я сравни с моделите на Tesla.

"Нашият електрически автомобил ще бъде истинско Porsche във всеки аспект, но в същото време ще представлява нещо наистина специално", споделя един от инженерите на проекта пред Automobile Magazine.

По-любопитна информация за автомобила, който бе анонсиран миналата есен чрез концепцията Mission E, обаче разкри един от продуктовите мениджъри.

Пред изданието той заяви, че електрическото Porsche ще бъде коренно различно и много по-добро от конкурентите си на пазара.

"Спортният режим за бързо ускорение Ludicrous Mode на Tesla не е нищо повече от фасада", заяви той. И уточни, че този режим просто не струва, тъй като изразходва цялата батерия за само две използвания.

"При Porsche ще има подобен режим, но той ще може да се използва многократно, без собственикът да се притеснява за заряда на батериите или за температурата на електрическата система", разкри той.

Електрическото Porsche бе показано в края на миналата година. Тогава видяхме концепт по името Mission E. Серийният вариант вероятно ще се появи през 2019 или 2020 година, като ще използва редица елементи от дизайна и технологиите на прототипа.

Според информацията серийният Mission E ще разполага с около 600 к.с., като зарядът на батерията ще позволява непрекъснат пробег от над 500 км. Специалното зарядно Porsche Turbo Charging, което видяхме при концепцията, също ще се предлага на пазара. То позволява батериите да бъдат заредени до 80% за само 15 мин. Инженерите на компанията работят и върху безжично зарядно.

Automobile Magazine разкрива също така, че Porsche планира да пусне няколко версии на електромобила, сред които и по-достъпна, при която мощността и автономията ще бъдат по-малки.

0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До Анонимен ( преди 9 години )
    С каква мощност според теб трябва 80Kwh батерия да се зареди до 80% за 15 минути?Порше нищо чудно да се насочат към батерия като на Римак която е 82kWh и с доста мощност.
  • #23
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Никъде не пише че ще може да зареждаш 300квт в домашни условия, може ще направят специализирани зарядни станции близо до високоволтови подстанции, както сега има изградени бензиностанции на определени места. Все пак този ток ще се плаща и енергоразпределение ще има изгода да продават и зареждат такива коли. Вероятно бързота зареждане ще е по-скъпо защото неможе масово да се зарежда с по 300квт.
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тия от порше как си представят зарядна станция която само на една кола подава над 300kW.В западна европа се сещам само за 1 автомобил на който батерията пускаше такава мощност, но тези оптимисти си мислят че ще зареждат с толкова. Не знам кой би си купил ел кола за спортен автомобил. Мерцедес се насочиха много по-добре с електрическо GLE.
  • #21
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не казвай хоп,преди да си скочил.
  • #20
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    не е нужно да се ползват кондензаториима батерии с доста добри качества,но една 2-3 пъти по добра регенерираща спирачка чудеса не прави.някой специалист няма ли да коментира плануваното зареждане с над 300kW, че ми е интересно?
  • #19
    7 rate up comment 5 rate down comment
    инженер ( преди 9 години )
    Само незнам защо от Порше си мислят че Тесла няма да направи същото с някой от следващите си модели. До 2020 Тесла, ще пуснат още няколко нови модела, а нищо чудно да преправят и сегашните с новите батерии.
  • #18
    5 rate up comment 5 rate down comment
    инженер ( преди 9 години )
    Вероятно порше ще имат Li-on батерия + супер кондензатори. Това позволява регенериране на много по-голяма част от спирачната енергия, което ще позволи повече ускорения и спирания. Li-on батерията ще зарежда кондензаторите и в последствие те могат да отдадат много бързо голямо количество енергия без опасност от прегряване. Тази технология е на 100 години но последните години има много големи кондензатори които позволяват това да се направи в автомобил.
  • #17
    6 rate up comment 5 rate down comment
    на батя ( преди 9 години )
    и на сегашната тесла модел s и дават пробег 500кмщом поршето ще е по спортна и олекотена, а със същия пробег значи ще има по малка батерия.какво различно предлагат от порше тогава освен един по-качествен интериор.надали някой със състезателни наклонности ще си купи ел.кола.да предположим че батерията е 80квтчщяла на 80% да се зарежда за 15 мин значи със средно 256кВт, а през първите 30% ще е над 300кВт. уоутакива къде има? колко са?
  • #16
    12 rate up comment 7 rate down comment
    когато Порше ( преди 9 години )
    говорят за спорт,хубаво е дървените "професори" да мълчат! Поне не са смешни!
  • #15
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    панамерата е висока 142см, мишън е ще е 130смясно е че ще е по стабилна от Модел S, но каква точно ще е тази кола Мишън Е?защо е толкова ниска като ще е седан?няма да има странични огледала, ами то и Тесла го мислеха, но в много държави закона не го позволява!!!в сайта на порше може да се види конструкцията. ел.моторите и батерията разпределени като на Тесла.ускорението до 100км/ч го дават по мудно от на Тесла модел s p90dl.не казват каква батерия ще има и кво всъщност толкова предлагат???