IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи досег на журналист с Bugatti Chiron

Зад волана на Chiron е самият шеф на компанията - Волфганг Дюрхаймер (Видео)

Първи досег на журналист с Bugatti Chiron

Първият журналист, който получи възможността да се докосне до Bugatti Chiron е Алекс Керстен, редактор на изданието Car Throttle. Той не успя да шофира колата, но пък се наслади на обиколка на пистата Нюрбургринг, като зад волана на чудовищната кола е самият главен изпълнителен директор на Bugatti Волфганг Дюрхаймер.
Първи досег на журналист с Bugatti Chiron
Няма да навлизаме в подробности за изживяването на Керстен, по-добре изгледайте видеото. Ще споделим обаче няколко интересни факта за Chiron, които лично Дюрхаймер е разкрил:

 - Двигателят на Chiron поглъща 60 000 литра кислород всяка минута

 - 100 литра гориво могат да бъдат изразходени за само 9 минути при максимално натоварване (старият модел Veyron прави същото за 12 мин.)

 - Задният спойлер може да издържи теглото на трима едри мъже

 - Най-големият съединител в историята на серийните коли е поставен именно в Chiron
Първи досег на журналист с Bugatti Chiron
Ето и малко сухи данни:

Двигателят на Chiron е 8,0-литров W16 с четири турбини. Развива 1500 к.с. и 1600 Нм, като въпреки общото тегло на колата от почти 2 тона ускорява от място до 100 км/час за 2,5 сек. Спринтът до 200 км/ч отнема 6,5 секунди, а до 300 км/ч – 13,6 секунди. Максималната скорост на е ограничена на 420 км/час.

Цената на модела е също респектира - 2,4 млн. евро.

"Chiron не е кола. Това е нещо на съвсем различно ниво", казва Алекс Керстен, който преди обиколката с Волфганг Дюрхаймер е имал възможността лично да изпробва Veyron по германските магистрали. И добавя: "Chiron ускорява като електрически суперавтомобил - още най-ниски обороти, а по-шокиращото е, че тежащата 2 тона кола се усеща като лек състезателен автомобил".

Шофирането започва след 6-тата минута на видеото



Още за Bugatti Chiron вижте ТУК

Тагове: bugatti chiron
0 от 500
  • #9
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Русия ( преди 7 години )
    Купувачите с каски ли ще карат?
  • #8
    22 rate up comment 14 rate down comment
    miko ( преди 7 години )
    Колата е номер 1 и който каквото и да пише това е факт. Няма значение в коя държава се сглобява, а техническите характеристики и времена. Това не е кола за всеки. Само истински разбирачи и колекционери могат да и се насладят. Останалите дори и да имат средства си купуват Веном, защото са кухи ***.
  • #7
    17 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами на немците може и 30 години да им отнеме да проектират тоя автомобил ама, като го сложиш до една годзила с тунинг и равни коне и чирона припада. Не знам колко време тунерите ще правят годзилата ама ще да е за 4-5 месеца макс. А и да ви кажа бугати се произвежда във Франция. Ама аз помна, че вие казахте, че французите коли не можели да правят, та ми е странно защо сега въздишате по 2 тона желязо и то френско производство?
  • #6
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Turbo ( преди 7 години )
    Този е всичко друго ,но не и журналист : /
  • #5
    30 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Такава кола иска 10 години проектиране бе, тъ.панар.Какво си направил ти през твоя живот освен едни 10 тона изс.рани ***?
  • #4
    23 rate up comment 32 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Същия keнeф като стария, само изразходва кислород напразно.Чакам новини за дефекти в този неавтомобил, който бил нещо съвсем различно.Кьонигсека ще му покъса шортите.
  • #3
    43 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това не е кола, това е изтребител.Японците пасти да ядат.
  • #2
    18 rate up comment 29 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Верно я кажи технология, която я няма в друг автомобил? Нещо ново, като технология, а не като размер? Това е един толуп с голям двигател и нищо повече. Не случаино вейрона никой не го брои за спортен автомобил и никъде не го карат по писта, а само за драг направо. Напълно безсмислен автомобил с голям двигател и големи спирачки - нищо повече. Сложи го до едно ферари FXX K и ще видиш кое е следващото ниво. Чирона ще се прибере сам в гаража от срам.
  • #1
    22 rate up comment 13 rate down comment
    RRE S3 ( преди 7 години )
    Tova ne e kola nito super ili hypertakava.Tova e prosto sledva6toto nivo