IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първи досег на журналист с Bugatti Chiron

Зад волана на Chiron е самият шеф на компанията - Волфганг Дюрхаймер (Видео)

Първи досег на журналист с Bugatti Chiron

Първият журналист, който получи възможността да се докосне до Bugatti Chiron е Алекс Керстен, редактор на изданието Car Throttle. Той не успя да шофира колата, но пък се наслади на обиколка на пистата Нюрбургринг, като зад волана на чудовищната кола е самият главен изпълнителен директор на Bugatti Волфганг Дюрхаймер.
Първи досег на журналист с Bugatti Chiron
Няма да навлизаме в подробности за изживяването на Керстен, по-добре изгледайте видеото. Ще споделим обаче няколко интересни факта за Chiron, които лично Дюрхаймер е разкрил:

 - Двигателят на Chiron поглъща 60 000 литра кислород всяка минута

 - 100 литра гориво могат да бъдат изразходени за само 9 минути при максимално натоварване (старият модел Veyron прави същото за 12 мин.)

 - Задният спойлер може да издържи теглото на трима едри мъже

 - Най-големият съединител в историята на серийните коли е поставен именно в Chiron
Първи досег на журналист с Bugatti Chiron
Ето и малко сухи данни:

Двигателят на Chiron е 8,0-литров W16 с четири турбини. Развива 1500 к.с. и 1600 Нм, като въпреки общото тегло на колата от почти 2 тона ускорява от място до 100 км/час за 2,5 сек. Спринтът до 200 км/ч отнема 6,5 секунди, а до 300 км/ч – 13,6 секунди. Максималната скорост на е ограничена на 420 км/час.

Цената на модела е също респектира - 2,4 млн. евро.

"Chiron не е кола. Това е нещо на съвсем различно ниво", казва Алекс Керстен, който преди обиколката с Волфганг Дюрхаймер е имал възможността лично да изпробва Veyron по германските магистрали. И добавя: "Chiron ускорява като електрически суперавтомобил - още най-ниски обороти, а по-шокиращото е, че тежащата 2 тона кола се усеща като лек състезателен автомобил".

Шофирането започва след 6-тата минута на видеото



Още за Bugatti Chiron вижте ТУК

Тагове: bugatti chiron
0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Много надценка ( преди 7 години )
    с дръшки на вратите от гоуф и дори вратите му се отварят по най масовия начин
  • #28
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мутри се хвалят:"Вейронът ми е страшна хала. За 12 минути издумква резервоара!" - "Слабак, моят Широн може да го пресуши за 9!"
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Епа те ( преди 7 години )
    Не знам какво се пънете на тая кола след като и 5 живота да живеете в Бг няма да седнете в нея.Може и да я видите в този живот в София, но няма да я видите да напуска града на път за Варна или Бургас.Собственика и 100% ще предпочете нещо доста по удобно за дълъг път.
  • #26
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мани ги те ВАгонетките вече нямат какво да възхваляват и се чудят какво да измислят, за да изкарат скапаната си компанийка по-велика, а тя горката сама се отказва от главната си работа - правенето на коли, или поне на нещо подобно на останалите автомобили. Та така преди време ни обясняваха как дизела е бил много готин и чист и ВАГ са велики, защото са постигнали всичко с дизеловата технология вместо хибридите, а сега реват, че имало световен заговор. Прости тикви, какво да ги правиш.
  • #25
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Каква чак толкова е тази кола?Не е най бързатаНе е най бързо ускоряващата до 100-200 или 300км/чКакво значение има че е с над 1000кс като няма представянето на такаваНяма най добро съотношение тегло:мощностНе е най удобната за какъвто и да е път или най луксозната Няма представяне като на кола с тази мощност дори в права отсечкаДоста тежка е за спортна кола, но и има най високата цена за конска сила8-9 годишни Вейрони вече корозират
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    кой сте вие ? ( преди 7 години )
    VW с бугати показват , че са безспорен лидер !върхов автомобил от върхова компания !с приходи по - големи от тези на нашата държаваа кой точно сте вие, че да давате оценка за този концерн ? на кое отгоре ?какво точно сте постигнали в този живот, освен да сте жалки хайтъри висящи денонощно в нета ?
  • #23
    3 rate up comment 6 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    освен че всичко на тази кола е по-голямо и тежко, а и скъпо...убедете ме, че си заслужава парите!Бугати е бранд, притежаван от ВАГ, които се тресат от скандали...вместо да си чистят имиджа с нещо ново и технологично, те вадят поредния мамут
  • #22
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Всеки може да си направи кола с такъв интериор и такива характеристики за 10 пъти по ниска цена, която ще е много по добра на писта.Всяка кола с над 700кс има по-добро представяне на писта от Вейрона и Чикото.
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    тдиi ( преди 7 години )
    Страшно *** дизеляк наистина
  • #20
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Все ми е тая за японските коли, но тоя чико няма да надбяга Гтр по завои както не успя вейрон с първия гтр с 480кс. Всъщност дори 5 местен седан като алфа куадрифоглио постигна по добро време от вейрона 1001кс на Ринга. А до интериора той се прави и купува с най различни цветове от много студиа, ако това му е уникалното на колата. Кьонигсег лепи 300км/ч за 2,7сек по бързо. Това било ускорявало не знам си как, ами като е с 1500кс. Усеща се като състезателен автомобил ама само на права отсечка